Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Leijo
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 105 bijdrage(n) van Leijo (Pagina: 5 van 11)
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (26-6-2005 23:46:00)Precies... En het ziet er gewoon vet uit!!!
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (26-6-2005 23:45:00)
.Zal ik binnenkort doen, alleen... het is er maar eentje!!! Ik heb twee (af fabriek zwarte) SL-1210M3D's en deze oranje SL-1200MK2. Ik hoop gauw nog ergens een SL-12**MK2 op de kop te kunnen tikken, dan kan ik die ook laten spuiten en modden, zodat ik twee sets heb: één voor thuis en één voor op m'n (toekomstige) studentenkamer. Maar eerst maar 's even afwachten of er ook plaats is voor twee TT's daar...Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (25-6-2005 02:22:00)Dat wou ik maar even zeggen!
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (20-6-2005 16:11:00)Iets wat ik overigens kan bevestigen aangezien ik mocht krassen op Rob zijn eigen blauwe SL.... en dat lukte toen niet met mijn nagel. Gelukkig niet op mijn mooie oranje TT!!!
Topic: SL800CDJ en herken de homo (23-4-2005 14:19:00)
Victor Junior schreef:
die is verzonken, dus dan kan je hem niet per ongeluk uit-stoten.
john_voof schreef:
Heej Leijo, wil je misschien wat foto's posten van je draai setje? Natuurlijk met je oranje SL's
.Ik heb hem nu in huis, en in 't echt ziet hij er nog veel mooier uit!!! Rob bedankt!!!
Topic: Gemodificeerde Koptelefoons? (22-6-2005 23:59:00)Ik wacht...
En wacht...
En wacht...
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (22-6-2005 23:58:00)En wacht...
En wacht...
nijhuisr] schreef:
en DE modificatie, een MD3 powerknop. kost een paar centen maar wel uniek zo op je MK2
En hij is klaar!!!
Deze week krijg ik hem binnen. Ik ben erg benieuwd...
Topic: Gemodificeerde Koptelefoons? (26-5-2005 01:52:00)
Deze week krijg ik hem binnen. Ik ben erg benieuwd...
Tjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge...
Schiet op!!! Ik wil nu eindelijk wel eens zien waar je zo geheimzinnig over doet!!!
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (14-5-2005 13:40:00)
Schiet op!!! Ik wil nu eindelijk wel eens zien waar je zo geheimzinnig over doet!!!
En Rob, is het ontbrekende onderdeel al binnen gekomen?
Topic: SL800CDJ en herken de homo (24-4-2005 17:17:00)Reind schreef:
nijhuisr schreef:
ik heb hier een blauwe en oranje staan die wel goed hard zijn.
Netjes!!!