Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Party 2000
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 5 van 11)
Topic: Parren setje (19-5-2003 08:33:00)
-4parcans
-par lampen
-stekkers, snoeren, fittingen
-controller [liefst met dimmer schreef:-statief
Ik zou zeggen: kijk eens in de Webshop
Groeten, Bob'
stekkers, snoeren en "fittingen = keramische lampvoet" zitten er vaak al bij
Topic: Tijd voor een nieuwe mod? (15-5-2003 07:51:00)
BobW schreef:
Voor 4 parren op statief:-4parcans
-par lampen
-stekkers, snoeren, fittingen
-controller [liefst met dimmer schreef:-statief
Ik zou zeggen: kijk eens in de Webshop
Groeten, Bob
stekkers, snoeren en "fittingen = keramische lampvoet" zitten er vaak al bij
me?
Topic: Papieren CD-hoes plooien (1-5-2003 08:25:00)Ik heb daar Easy CD Creator voor
Topic: FTP Server voor New-Line (24-4-2003 20:05:00)binnekort krijg ik een nieuwe pc, welke een server wordt. o.a. voor New Line
Topic: FTP Server voor New-Line (23-4-2003 14:46:00)
jah, oke, maar het is dé manier voor crackers/hackers/script-kiddies om in te breken
Topic: FTP Server voor New-Line (23-4-2003 07:50:00)Stefan, je hebt het toch wel op een aparte schijf/PC gedaan he?
Topic: FTP Server voor New-Line (22-4-2003 08:58:00)ik ga nieuwe pc binnnekort kopen die alleens als server dient, zonder firewalls e.d.
Topic: FTP Server voor New-Line (22-4-2003 08:06:00)Ik heb even wat aanpasingen aangebracht. Mischien dat iemand het nog eens wil proberen?
Topic: FTP Server voor New-Line (21-4-2003 22:33:00)Bij mij wel, hb je iets aan je FTP instellingen verandert, en hij is gewoon via de browser te bereiken.
Topic: FTP Server voor New-Line (21-4-2003 21:11:00)Ja hij was ff off-line, gewoon in de adresbalk invoeren!
In het begin staat of die on-line is.
In het begin staat of die on-line is.