Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrickbemmel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 91 bijdrage(n) van Patrickbemmel (Pagina: 5 van 10)
Topic: Dap X-15 (15-3-2012 11:18:00)
ik zie dat de x-15hl 140db heeft en die lt 139,5
Topic: Dap X-15 (14-3-2012 21:16:00)okee bedankt,
zijn er ook mensen met ervaring van de esw1018?
Topic: Dap X-15 (14-3-2012 19:03:00)zijn er ook mensen met ervaring van de esw1018?
bij de x-15hl heb je ook oude en nieuwe types toch?
verschil kwa uiterlijk, maar is er ook een verschil kwa prestatie?
Topic: Dap X-15 (13-3-2012 23:05:00)verschil kwa uiterlijk, maar is er ook een verschil kwa prestatie?
de vision 3500 die ik heb is een zilveren uitvoering,
zal dat veel verschil uitmaken?
Topic: Dap X-15 (13-3-2012 23:04:00)zal dat veel verschil uitmaken?
jaa dat is zeker een goede optie voor mij, aangezien dat te betalen is,
en de rcf esw 1018 700 wat rms?
kan er aan 2 komen
Topic: Dap X-15 (13-3-2012 18:44:00)en de rcf esw 1018 700 wat rms?
kan er aan 2 komen
Ik heb sinds kort ook 2 x-15
en ben eigenlijk op zoek naar 2 of 4 subs eronder.
versterker die ik ervoor wil gebruiken is vison 3500
mag nieuw of 2de hands,
Topic: RCF Bassbin kasten (27-2-2012 17:19:00)en ben eigenlijk op zoek naar 2 of 4 subs eronder.
versterker die ik ervoor wil gebruiken is vison 3500
mag nieuw of 2de hands,
die USB V1/V2 kan ik niet vinden?
Topic: RCF Bassbin kasten (22-2-2012 22:48:00)cubo 18 of cubo 18 extendend geschikt voor deze speaker?
Topic: RCF Bassbin kasten (22-2-2012 16:55:00)Zou u mij een voorbeeld kunnen sturen voor een hybride of frond loaded bandpass horn ?
of in iedergeval ontwerp van kasten die er goed bij passen.
ik wil namelijk 1 eenmalig 2 kasten bouwen die goed zijn voor de speakers,
vind bouwen helemaal geen probleem maar hout kost ook geld
Topic: RCF Bassbin kasten (21-2-2012 21:21:00)of in iedergeval ontwerp van kasten die er goed bij passen.
ik wil namelijk 1 eenmalig 2 kasten bouwen die goed zijn voor de speakers,
vind bouwen helemaal geen probleem maar hout kost ook geld
zou iemand mij nog kunnen helpen hiermee?
carnaval zit er op voor mij dus kan project beginnen
carnaval zit er op voor mij dus kan project beginnen