Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrickbemmel

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 91 bijdrage(n) van Patrickbemmel (Pagina: 5 van 10)

Topic: Dap X-15 (15-3-2012 11:18:00)
ik zie dat de x-15hl 140db heeft en die lt 139,5
Topic: Dap X-15 (14-3-2012 21:16:00)
okee bedankt,
zijn er ook mensen met ervaring van de esw1018?
Topic: Dap X-15 (14-3-2012 19:03:00)
bij de x-15hl heb je ook oude en nieuwe types toch?

verschil kwa uiterlijk, maar is er ook een verschil kwa prestatie?
Topic: Dap X-15 (13-3-2012 23:05:00)
de vision 3500 die ik heb is een zilveren uitvoering,
zal dat veel verschil uitmaken?
Topic: Dap X-15 (13-3-2012 23:04:00)
jaa dat is zeker een goede optie voor mij, aangezien dat te betalen is,
en de rcf esw 1018 700 wat rms?

kan er aan 2 komen
Topic: Dap X-15 (13-3-2012 18:44:00)
Ik heb sinds kort ook 2 x-15

en ben eigenlijk op zoek naar 2 of 4 subs eronder.

versterker die ik ervoor wil gebruiken is vison 3500

mag nieuw of 2de hands,
Topic: RCF Bassbin kasten (27-2-2012 17:19:00)
die USB V1/V2 kan ik niet vinden?
Topic: RCF Bassbin kasten (22-2-2012 22:48:00)
cubo 18 of cubo 18 extendend geschikt voor deze speaker?
Topic: RCF Bassbin kasten (22-2-2012 16:55:00)
Zou u mij een voorbeeld kunnen sturen voor een hybride of frond loaded bandpass horn ?
of in iedergeval ontwerp van kasten die er goed bij passen.
ik wil namelijk 1 eenmalig 2 kasten bouwen die goed zijn voor de speakers,
vind bouwen helemaal geen probleem maar hout kost ook geld
Topic: RCF Bassbin kasten (21-2-2012 21:21:00)
zou iemand mij nog kunnen helpen hiermee?
carnaval zit er op voor mij dus kan project beginnen