Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hemske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 5 van 20)

Topic: Op maat gemaakte oordoppen (22-4-2013 01:00:00)
Allereerst bedankt allemaal voor de info.
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de elacin en de filterz..
Verder zag ik nog een nieuwe techniek langskomen die zich earsonics noemt, speciaal voor onze branche..
Iemand daar toevallig ervaring mee?
Topic: nieuwe geluidsset: NEXT pro audio PX? (17-4-2013 15:10:00)
Heren,

Voor degene die zaten te twijfelen over NEXT.
Ik ben inmiddels volledig overgestapt op NEXT pro audio.
Ben er zeer over te spreken en heb een zeer goede service ontvangen van de importeur/leverancier.

Ze hebben in Eindhoven vrijwel het gehele assortiment klaar staan om te beluisteren en de set wordt ook nog eens samen geheel naar wens afgesteld.
Verder bieden ze uitstekende voorwaarden als je een keer wat extra kastjes nodig hebt in de verhuur bij grotere klussen.

Ook de kwaliteit is zeer goed, omdat het gebouwd is met zeer degelijke B&C componenten en het geheel in Europa gefrabiceerd wordt.
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (15-4-2013 20:34:00)
Snap inderdaad dat het zachter kan, maar in veel situaties is dat ook geen mogelijkheid.
Ik zal ze vooral gebruiken tijdens het draaien.
Nog meer dj's die maat gemaakte oordoppen gebruiken?
Ik zie namelijk constant andere merken langs komen..
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (14-4-2013 11:16:00)
Gebruiken jullie deze doppen ook daadwerkelijk tijdens het draaien of bijvoorbeeld een bandje te mixen?
Ik wil namelijk wel dat het geluidsbeeld hetzelfde blijft..
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (12-4-2013 11:43:00)
Ik ben al even op het forum aan het zoeken naar info over op maat gemaakt oordoppen.
Nou zijn er veel verschillende fabrikanten en behoorlijk wat berichten spreken elkaar tegen.
Daarnaast zijn de meeste berichtjes redelijk verouderd en kan me niet voorstellen dat de ontwikkeling in dit soort dopjes stil zal hebben gestaan.

Ik ben op zoek naar een setje op maat gemaakte oordoppen, die gewoon goed zitten en ook kan gebruiken tijdens het draaien. Ik moet ze dus comfortabel kunnen gebruiken met een hoofdtelefoon en het geluid moet goed genoeg blijven om te kunnen mixen. Dit merk ik nu vooral met de huidige oordoppen die ik heb van Alpine, hierbij is het geluidsbeeld vrij belabberd om mee te kunnen werken.

Wie heeft er ervaringen met mogelijke nieuwe series van verschillende merken?
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (8-3-2013 22:46:00)
In Eindhoven ken ik er eentje voor je. Mocht dat genoeg in de richting zijn stuur even berichtje, dan stuur ik je de gegevens.
Topic: Vergelijking: Led par 56 short, Compact tri led & Conventionele Par 56 (22-2-2013 10:19:00)
De uitslag van het groen is naar mijn mening beetje gek..
Heb je daar toevallig verklaring voor?
Topic: co2 jets (8-2-2013 11:23:00)
Wordt hier niet toevallig 50 liter en 50 kg door elkaar gehaald?
Topic: Problemen vrieskou Behringer Inuke (18-1-2013 11:44:00)
Als er bij mij ijsvorming op De apparatuur komt zou ik toch echt niet meer doorgaan.
Ik spreek ook altijd af dat er een fatsoenlijke overkapping of tent moet zijn om het geheel te beschermen en bij dat soort temperaturen ook echt een verwarming..
Topic: Carnavalsmuziek seizoen 2012-2013 (10-1-2013 17:54:00)

Bams schreef:

ik heb deze plaat echt volledig gemist in 2011 en 2012, maargoed.. in de rebound:

Gre parelmoer, ik ben een behbehberggeit..
youtu.be/KVPzhmdk5Bs
Ik denk dat je er niks aan gemist hebt wink ;)