Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Knorrepot

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Knorrepot (Pagina: 5 van 20)

Topic: PA markt 2014 datum: 29 maart (26-3-2014 22:26:00)
Weinig respons op het forum dit jaar?
Topic: Goede DI voor bijv. acoustic gitaar? (20-3-2014 14:13:00)

malcolm schreef:

Radial is the way to go, J48/JDI zijn allebei erg goed!
Alleen zijn deze voor de te gebruiken toepassing een beetje te duur..

Dan zal het gaan om de Pro DI of de StageBug SB-1
Topic: Goede DI voor bijv. acoustic gitaar? (20-3-2014 10:28:00)
Zoals de titel het zegt, wat een een goede (active) di voor een acoustisch gitaar bij een sing en songwriter bijv?

Zelf denk ik over een
-LD Systems LDI02
-Samson S-direct plus
-Radial Engeneering pro DI
-Radial Engeneering RMP
-BSS AR133

Met de S-plus en de Pro DI heb ik ervaring. De S-plus klinkt wat dunner. De Pro DI eigenlijk best tevreden over, maar wellicht dat er meer onder de zon is.

Van Radial Engeneering trekt mij de SB-1 en SB-2 ook wel, vriendelijk geprijsd en toch kwaliteit?

Wat is aan te raden, actief of passief?

Iemand iets zinnig te zeggen hierover?
Topic: PA markt 2014 datum: 29 maart (12-3-2014 10:13:00)
Ik zie er ook weer naar uit, altijd gezellig happy :)
Topic: Midas Venice met waterschade- HULP GEZOCHT! (8-3-2014 12:19:00)
Duur grapje?
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (6-3-2014 09:43:00)

Tom schreef:

ik zou ze toch even open schroeven en de elco's even checken.
Ga ik doen, tnx ;-)
Die set heeft met een nieuwe 600 nog een dag prima gedraaid shut up :X

Er bleek z'n 375v op te hebben gestaan, iets met een slechte aggeregraat..
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (5-3-2014 22:08:00)
Op een uitgerookte MA600 door 400v (de 2400, 5000 en Dx38 hebben het overleeft) en 2 hoogdrivers van 2 hoorn tops geen schade tot nu toe.

Ruim 20 wagens voorzien in de omgeving..
Topic: Passief naar actief of toch maar niet (11-2-2014 12:43:00)
In een DCX zitten nou niet echt goede limiters ;-)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (4-2-2014 22:52:00)

Schno009 schreef:

En wat knorrepot vergeet te zeggen is dat een NX242 sense-lijnen heeft, dus er zal op de een of andere manier terugkoppeling naar de processor moeten zijn wil deze correct werken. Dan kun je de speakonkabels niet direct op de versterker inpluggen, want dan is er geen ruimte meer om de senselijnen aan te sluiten.

EDIT: Zijn dat trouwens Sanway versterkers?
Dat klopt uiteraard. De NX242 heeft sense lijnen. Bij het bovenste rack is dit niet van toepassing.
Daarnaast zitten op de amp zelf de aansluitingen zo dicht op elkaar dat er geen vibger meer tussen past. Ik heb ze liever a verder uit elkaar. Dan is het ook duidelijk tussen links en rechts / top en sub.

Nee dit zijn geen Sanway amps, dit zijn amps van Brooklyn Audio.
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (4-2-2014 16:25:00)
Er komen in beiden idd een ventilatie paneel.

De 4 XLR's zitten er met de gedachte dit paneel voorzien is voor een monitor rack. Boven XLR in en onder speakon uit. Het is echter gebleken dat dit nouwerlijks voorkomt, pak ik vaak een andere amp voor de monitoren. Dus dit paneel verhuist na een ander rack en komt hier de zelfde in als het onderste rack.

Op de bovenste speakon zit sub op +/-1 en top op +/-2. De speakon er onder zit de top op beide pen bezettingen. Zo kun je altijd in elke configuratie weg komen.