Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 71 bijdrage(n) van John (Pagina: 4 van 8)
Topic: Kinder disco met animatie (17-3-2005 10:10:00)
Dat ben ik met je eens, maar op de site van Tom staat, wat hij allemaal meeneemt voor een kleine show.
En dan redt je het niet met pak hem beet 3600 watt op een 16A zekeringetje.
Topic: Kinder disco met animatie (17-3-2005 09:11:00)En dan redt je het niet met pak hem beet 3600 watt op een 16A zekeringetje.
Ben er nog steeds mee bezig, en ik zie dat jullie het liefst een kracht aansluiting hebben.
Sterker nog op een 16A zekering komen jullie niet ver.
Dus ik ben bijna genoodzaakt om naar een zaal te zoeken met 3 fasen, klopt dat??
By the way, ik kan pas na een zaal opzoek, na de communie van dit jaar, want daarna wordt de datum pas vrijgegeven voor 2006.
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (17-3-2005 08:57:00)Sterker nog op een 16A zekering komen jullie niet ver.
Dus ik ben bijna genoodzaakt om naar een zaal te zoeken met 3 fasen, klopt dat??
By the way, ik kan pas na een zaal opzoek, na de communie van dit jaar, want daarna wordt de datum pas vrijgegeven voor 2006.
Stel ik wil om de AB-15 speaker van Dap een Sub-Kast bouwen.
Heeft iemand een idee wat dat voor een kast moet zijn.
Ik heb nog geen specificaties van deze speaker gevonden, zijn er ook niet hé.
Maar er moet toch een kastje omheen kunnen worden gebouwd, heeft iemand suggesties??
Topic: Kinder disco met animatie (9-3-2005 09:23:00)Heeft iemand een idee wat dat voor een kast moet zijn.
Ik heb nog geen specificaties van deze speaker gevonden, zijn er ook niet hé.
Maar er moet toch een kastje omheen kunnen worden gebouwd, heeft iemand suggesties??
Poehpoeh, wat reageer ik snel
Sp-Audio, ik heb het gelezen je gaat mee in het draaiboek en neem kontakt met je op.
John
Topic: Kinder disco met animatie (8-3-2005 08:46:00)
Sp-Audio, ik heb het gelezen je gaat mee in het draaiboek en neem kontakt met je op.
John
Sorry, sorry, en nog eens sorry dat het zo lang heeft geduurd voordat er een reaktie komt van mijn kant.
Maar er is ook nog een leven naast het forum van New-Line en als je mijn verhaal goed hebt gelezen is het voor de communie van onze zoon voor 2006, dus ik heb tijd genoeg om een beslissing te nemen.
Maar Tom, we hebben naar de site van jou gekeken, en dan komt het wel goed denk ik.
En ik heb toch eigenlijk alleen maar om een reaktie gevraagd of iemand een DJ wist die ook een setje kinderen kan bezig houden voor een betere prijs dan € 650,-,en de enigste reaktie was van Tom en een mededeling over een zekere Fredje.
Dus Tom ook jij hebt E-mail en ik neem wel kontakt met je op.
Want er moetnog zoveel meer geregeld worden, zoals de zaal enz.
John
Topic: Kinder disco met animatie (3-3-2005 20:22:00)Maar er is ook nog een leven naast het forum van New-Line en als je mijn verhaal goed hebt gelezen is het voor de communie van onze zoon voor 2006, dus ik heb tijd genoeg om een beslissing te nemen.
Maar Tom, we hebben naar de site van jou gekeken, en dan komt het wel goed denk ik.
En ik heb toch eigenlijk alleen maar om een reaktie gevraagd of iemand een DJ wist die ook een setje kinderen kan bezig houden voor een betere prijs dan € 650,-,en de enigste reaktie was van Tom en een mededeling over een zekere Fredje.
Dus Tom ook jij hebt E-mail en ik neem wel kontakt met je op.
Want er moetnog zoveel meer geregeld worden, zoals de zaal enz.
John
Onze zoon doet volgend jaar de communie en wil een disco-feest, eigenlijk had hij graag Tiësto
of Special D
, maarja dat kan bruintje niet trekken.
Dus nu ben ik op zoek naar een DJ die ook nog voor wat extra animatie zorgt.
Wie heeft een idee, wij wonen in het zuiden van limburg.
Heb vorig jaar een kinder disco gezien, met 2 clowns die het heel leuk deden, maar daar was de prijs ook naar € 650,- excl btw voor 2,5 uur.
Of ben ik nu een groene als ik dit veel geld vindt.
John
Topic: Voeding Laptop stoort op de geluidsinstallatie (20-4-2004 09:07:00)
of Special D
, maarja dat kan bruintje niet trekken.Dus nu ben ik op zoek naar een DJ die ook nog voor wat extra animatie zorgt.
Wie heeft een idee, wij wonen in het zuiden van limburg.
Heb vorig jaar een kinder disco gezien, met 2 clowns die het heel leuk deden, maar daar was de prijs ook naar € 650,- excl btw voor 2,5 uur.
Of ben ik nu een groene als ik dit veel geld vindt.
John
Ik heb idd het geluid losgekoppeld tussen PC en Installatie en het probleem was weg, en de PC gebruiken op de accu leverde ook geen problemen op.
Het was ook niet echt een brom, maar het leek erop of je radiozenders of id oppikte, het geluid is moeilijk te omschrijven.
En er waren ook verschillende tap-inst. in de ruimte, dus daar kan het ook aan hebben gelegen.
En problemen met de voeding, laptop is nieuw, nu is dit geen garantie, maar ik ga ervan uit dat die inorde is.
Topic: Voeding Laptop stoort op de geluidsinstallatie (18-4-2004 19:20:00)Het was ook niet echt een brom, maar het leek erop of je radiozenders of id oppikte, het geluid is moeilijk te omschrijven.
En er waren ook verschillende tap-inst. in de ruimte, dus daar kan het ook aan hebben gelegen.
En problemen met de voeding, laptop is nieuw, nu is dit geen garantie, maar ik ga ervan uit dat die inorde is.
De 220V voeding van mijn laptop stoort op de geluidsinstallatie.
Gebruik de laptop ook om muziek mee te draaien.
Heeft iemand een goede oplossing voor mij, om die verstrooiing(neem ik aan)van de trafo weg tenemen??
Want de accu houdt het max 4 uur uit en dat is wat weinig.
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (25-2-2004 16:31:00)Gebruik de laptop ook om muziek mee te draaien.
Heeft iemand een goede oplossing voor mij, om die verstrooiing(neem ik aan)van de trafo weg tenemen??
Want de accu houdt het max 4 uur uit en dat is wat weinig.
Edie,
Bij het inschakelen van een mission 900, gaat het toerental omlaag en zakt ook de spanning.
Echter het toerental komt ook weer terug en draait dan op 3000 omw/min.
En de spanning blijft redelijk constant.
De vraag wat Winkbülle zijn, dat is de carnavals-vereniging uit Heerlen en ja ik kom uit Brunssum.
Topic: Welke schade kan een aggregaat aanrichten. (25-2-2004 15:41:00)Bij het inschakelen van een mission 900, gaat het toerental omlaag en zakt ook de spanning.
Echter het toerental komt ook weer terug en draait dan op 3000 omw/min.
En de spanning blijft redelijk constant.
De vraag wat Winkbülle zijn, dat is de carnavals-vereniging uit Heerlen en ja ik kom uit Brunssum.
Hoi Mr Edie,
Bij Boels kun je een aggregaat huren voor een paar eurootjes, met een vermogen van 3,3KW.
Ben zelf met de optocht meegegaan met een Kawazaki 1800 agregaat en schijnt 10A te leveren.
Hingen 2 Mission 900 Amps op heb tijdens het proefdraaien de spanning gecontroleerd en die bleef vrij konstant (zakte 3 tot 4V en was afgeregeld op 230V~.
Maar die aggregaten van craanenbroek en Hornbach, die in die prijsklasse liggen zijn, zoals hier op het forum regelmatig wordt medegedeeld, de kwaliteit bepaalt de prijs
.
En om er zeker van te zijn dat het ook functioneerd, zou ik het eeste willen testen.
By the way, wie woar de vastelaovend bie de Winkbülle??
Bij Boels kun je een aggregaat huren voor een paar eurootjes, met een vermogen van 3,3KW.
Ben zelf met de optocht meegegaan met een Kawazaki 1800 agregaat en schijnt 10A te leveren.
Hingen 2 Mission 900 Amps op heb tijdens het proefdraaien de spanning gecontroleerd en die bleef vrij konstant (zakte 3 tot 4V en was afgeregeld op 230V~.
Maar die aggregaten van craanenbroek en Hornbach, die in die prijsklasse liggen zijn, zoals hier op het forum regelmatig wordt medegedeeld, de kwaliteit bepaalt de prijs
.En om er zeker van te zijn dat het ook functioneerd, zou ik het eeste willen testen.
By the way, wie woar de vastelaovend bie de Winkbülle??