Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sonic boom
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 4 van 20)
Topic: Wat voor speakers voor een techno feestje 14 m bij 7 m (29-3-2008 15:53:00)Volgens mij bedoeld hij niet een set voor 200-500 man, aangezien hij het ook, hoe onduidelijk ook, nog eens heeft over een ruimte van 14 bij 7 meter, waar nou ook niet bepaald 500 man in kan, tenzij je alleen wilt schuifelen en geen bezwaar hebt tegen mensen op je hoofd.
Tja, en voor max. € 500 hoop ik dat je wat kunt vinden in het 2e hands forum alhier, eerlijk gezegd denk ik dat je beter even langs de plaatselijke audioboer kan voor een net huursetje.Topic: Toch een dj-naam ? (27-3-2008 19:18:00)
T-Qualizer T-shirts met verlicht display als een equalizer en ook andere modellen.gelukkig loopt daar al een tijdje een topic overTopic: Logo voor Drive-in show (12-3-2008 17:45:00)Mee eens, strak en duidelijk.
jeroentje1991 schreef:
Wat is het beste setje wat je 200-500 euro. De ruimte is een kelder van 14 bij 7 m.
Tja, en voor max. € 500 hoop ik dat je wat kunt vinden in het 2e hands forum alhier, eerlijk gezegd denk ik dat je beter even langs de plaatselijke audioboer kan voor een net huursetje.
Remylard, of Dj Remylard.
Topic: Gemixte popnummers (25-3-2008 18:20:00)Volgens mij is de opzet van de TS gewoon om hier nummers te vermelden die eerst in het popgenre vielen in die nu door de hedendaagse dj's in een nieuw jasje worden gehesen. Zoals, om er nog maar 1 te noemen, "carwash" de versie met Christina Aquilera. Of Disco Deejays met "up side down". Of d-troy and Herbick - "love can't turn around".
Dutch maffia - "break my stride". En natuurlijk Groovestylerz - "we are family"
Best een leuk topic trouwens, als ik zo even door mn verzameling aan het hobbelen ben
.
Topic: Gemixte popnummers (25-3-2008 18:06:00)Dutch maffia - "break my stride". En natuurlijk Groovestylerz - "we are family"
Best een leuk topic trouwens, als ik zo even door mn verzameling aan het hobbelen ben
.Ik krijg wel het idee dat iedereen een beetje van het idee van de openingspost afwijkt, er worden nu heel veel remixen van danceplaten vermeldt, deze zijn vaak in de zelfde tijd ge-edit als de plaat zelf. Volgens mij was het idee van de TS om hier oude popplaten te noemen die nu in een nieuw jasje zijn gestoken c.q. ge-remasterd. Zoals bv "countdown" van Dario G (origineel van Europe - "the final countdown").
Topic: Post hier je logo! (24-3-2008 21:02:00)Zucht
Misschien even bij forumhelp kijken voor klikbare link??
Verder komt er bij mij niet veel te vooschijn, tenzij je dat witte vlakje met het rode kruisje bedoelt, en die is al in gebruik voor andere toepassingen, zal dus wel copyright op zitten.
Topic: Gemixte popnummers (24-3-2008 20:13:00)
Misschien even bij forumhelp kijken voor klikbare link??Verder komt er bij mij niet veel te vooschijn, tenzij je dat witte vlakje met het rode kruisje bedoelt, en die is al in gebruik voor andere toepassingen, zal dus wel copyright op zitten.
A.S.L.T.W (Action speaks louder than words) - Sympathy for the devil
En dan vooral de Retro Fonkey Underground Mix en de Electro Mix.
Topic: Confetti shooters (17-3-2008 21:38:00)En dan vooral de Retro Fonkey Underground Mix en de Electro Mix.
Even over Magic Effects, het lijkt er op dat hun site flink in aanbouw is. Gaat het hier om koopspullen of om verhuur van hun zijde??
Zijn deze sets dus te koop?
Topic: Post hier je logo! (16-3-2008 17:41:00)Zijn deze sets dus te koop?
Niet echt een logo, geen teksten of niets.
Topic: Girls Love DJ's t-shirt (15-3-2008 13:10:00)Companion schreef:
Weet ik er ook nog wel één...T-Qualizer T-shirts met verlicht display als een equalizer en ook andere modellen.
big bang schreef:
2. Less is more.