Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rubby
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 65 bijdrage(n) van Rubby (Pagina: 4 van 7)
Topic: Dansmuziek (2-1-2008 03:36:00)
Kijk, eindelijk iets waar ik verstand van heb
Mail me en misschien kan ik wel een tracklist voor je maken..
Topic: Peavey Pro-15 (22-10-2007 01:58:00)
Mail me en misschien kan ik wel een tracklist voor je maken..
Ik heb hier 2x 15" speakers van peavey staan, en ben er heel blij mee. Ze zijn robuust, licht, en perfect voor het soort feesten waar jij op wilt draaien. Het rotte geluid waar je het over hebt heb ik nog nooit meegemaakt..
Topic: doorgebrande lamp (24-2-2007 01:28:00)Dus als ik 110v lampen erin heb zitten kan hij draaien op een 220v stopcontact? Ik heb het risico in ieder geval nooit willen lopen, maar wil het wel graag weten voor de duidelijkheid, heb hier nog een lamp liggen met 110v lampjes en een switch
Topic: doorgebrande lamp (23-2-2007 18:46:00)Nee, voltage switch is nog nooit gebruikt, sinds ik eerst nieuwe lampen zou moeten kopen voordat ik de switch veilig kon gebruiken volgens een kennis. Ik deed de lamp in het stopcontact, stroom in de hele kamer viel uit. Stroom weer teruggezet, lamp weer aangesloten (had geen idee dat het daardoor kwam
) stroom weer eraf. Daarna kreeg ik het hele 110 gebeuren door. De rest van het verhaal ken je.
Topic: doorgebrande lamp (23-2-2007 18:04:00)
) stroom weer eraf. Daarna kreeg ik het hele 110 gebeuren door. De rest van het verhaal ken je.Het gaat hier om de Chauvet Octopus
Topic: doorgebrande lamp (22-2-2007 19:03:00)In een onhandige bui heb ik per ongeluk een 110v lamp aangesloten op een 220v stopcontact. Daarna sloot ik hem aan op een 110v stopcontact, en toen deed hij het (uiteraard) niet. Het vreemde is, het fannetje draaide nog wel. Nu luidt de vraag,valt dit te repareren?
mvg, ruben
Topic: nieuwe merken op new line (12-2-2007 20:52:00)mvg, ruben
Waarom zou je producten verkopen waar een ander merk op is geplakt het is dan toch veel netter om het origineel te verkopen. Behalve als Chauvet ook zo'n merken plakker is
Topic: nieuwe merken op new line (12-2-2007 20:19:00)
Krijgen jullie ooit spullen van chauvet en peavey in de shop?
Gr. Ruben
Topic: Echte hardcore (16-1-2007 18:42:00)Gr. Ruben
The Viper - Blow tha club down
Tha playah - Mastah of shock
Scott Brown - Boomstick
Topic: Heb ik genoeg? (10-1-2007 16:05:00)Tha playah - Mastah of shock
Scott Brown - Boomstick
Dan denk ik toch maar dat ik even doorspaar voor een t4. Bedankt voor jullie hulp