Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ-Ridoo
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 38 bijdrage(n) van DJ-Ridoo (Pagina: 4 van 4)
Topic: Licht krant (8-5-2006 16:45:00)
In belgië moet je zeker eens kijken naar lichtkranten van "Daylight".
Lichtkranten in alle maten en prijsklassen.
Had vroeger een "Cresta" maar die is niet meer ...
Topic: liedjes zoals underworld , fatboy slim..? (7-5-2006 18:12:00)Lichtkranten in alle maten en prijsklassen.
Had vroeger een "Cresta" maar die is niet meer ...
Er zijn tegenwooordig ook weer heel veel subgenres van electro he.
Electro,electropop, electro house, 80's en new-wave-electro, ... 't wordt ingewikkeld
Denk dat Armand Van Helden ook een beetje in dit rijtje past
Topic: liedjes zoals underworld , fatboy slim..? (24-4-2006 10:31:00)Electro,electropop, electro house, 80's en new-wave-electro, ... 't wordt ingewikkeld
Denk dat Armand Van Helden ook een beetje in dit rijtje past
Bij dit genre hoort eigenlijk ook Electro.
Electro is erg "in" de dag van vandaag. Denk maar aan Mylo, Tiga,...
Topic: Country muziek. (line dance) (24-4-2006 10:25:00)Electro is erg "in" de dag van vandaag. Denk maar aan Mylo, Tiga,...
Alles van "The Lucky's Band". Topper op feestjes.
Topic: liedjes zoals underworld , fatboy slim..? (21-4-2006 14:58:00)
Wij kopen alles in een gewone platenzaak. we gebruiken geen MP3's of kopies. (bijna) alles is officieel bij ons. Ik denk dat we op 400 CD's 2 gekopieerde CD's hebben.
Topic: Stel je even voor... (20-4-2006 14:41:00)Hoi, ben net nieuw hier.
Ik woon in België (Bornem) en ben al vele jaren actief als DJ.
Heb samen met m'n broer een eigen drive-inn, we organiseren feesjes, doen ook karaoke,...
ben 21 jaar.
Mijn stijlen: Dance, trance, Hardstyle, R'n B, Rock, en het betere '70-'80-'90 werk.
Wat gebruiken we van materiaal?
DJ: DENON DN 4500
RODEC MX 180 MKII
Geluid: JBL (speakers)
CROWN AUDIO (amps)
Licht: Par 56's
MARTIN Roboscan pro 812 (4 stuks)
MARTIN Magnum 800 rookmachine
HQ-Power DMX-Strobo met blinder
JB-effectjes
PROLYTE X-30D truss (meter of 6)
ASD Wind-Up statieven (Alt 300)
dat zal het ongeveer zijn ... voorlopig toch
Topic: Niet tevreden van Denon CD speler (20-4-2006 14:07:00)Ik woon in België (Bornem) en ben al vele jaren actief als DJ.
Heb samen met m'n broer een eigen drive-inn, we organiseren feesjes, doen ook karaoke,...
ben 21 jaar.
Mijn stijlen: Dance, trance, Hardstyle, R'n B, Rock, en het betere '70-'80-'90 werk.
Wat gebruiken we van materiaal?
DJ: DENON DN 4500
RODEC MX 180 MKII
Geluid: JBL (speakers)
CROWN AUDIO (amps)
Licht: Par 56's
MARTIN Roboscan pro 812 (4 stuks)
MARTIN Magnum 800 rookmachine
HQ-Power DMX-Strobo met blinder
JB-effectjes
PROLYTE X-30D truss (meter of 6)
ASD Wind-Up statieven (Alt 300)
dat zal het ongeveer zijn ... voorlopig toch
Miss uitkijken naar een andere CD-Speler.
Wij gebruiken al een tijdje de (nieuwe) DN-D4500. (verbeterde versie van de 4000)
Dit is echt een aanrader: leest alles probleemloos af.
Topic: liedjes zoals underworld , fatboy slim..? (20-4-2006 12:14:00)Wij gebruiken al een tijdje de (nieuwe) DN-D4500. (verbeterde versie van de 4000)
Dit is echt een aanrader: leest alles probleemloos af.
Hier hebben we het dus over "alternative dance", ook een beetje mijn stijl.
goede nummers:
Prodigy: no good (start the dance)
chemical brothers: hey boy hey girl
Audio Bully's feat. nancy sinatra: Shot you down
Praga Khan: Breakfast in Vegas
Daan: Housewive (een échte knaller)
Daft Punk: around the world
2 Many DJ's
Soulwax: NY Lipps
Felix Da Housecat: Silver Screen
Underworld: Born Slippy
Zo kan ik nog ff doorgaan ...
goede nummers:
Prodigy: no good (start the dance)
chemical brothers: hey boy hey girl
Audio Bully's feat. nancy sinatra: Shot you down
Praga Khan: Breakfast in Vegas
Daan: Housewive (een échte knaller)
Daft Punk: around the world
2 Many DJ's
Soulwax: NY Lipps
Felix Da Housecat: Silver Screen
Underworld: Born Slippy
Zo kan ik nog ff doorgaan ...