Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ-Ridoo

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 38 bijdrage(n) van DJ-Ridoo (Pagina: 4 van 4)

Topic: Licht krant (8-5-2006 16:45:00)
In belgië moet je zeker eens kijken naar lichtkranten van "Daylight".
Lichtkranten in alle maten en prijsklassen.

Had vroeger een "Cresta" maar die is niet meer ... laugh :D
Topic: liedjes zoals underworld , fatboy slim..? (7-5-2006 18:12:00)
Er zijn tegenwooordig ook weer heel veel subgenres van electro he.
Electro,electropop, electro house, 80's en new-wave-electro, ... 't wordt ingewikkeld happy :) happy :)

Denk dat Armand Van Helden ook een beetje in dit rijtje past
Topic: liedjes zoals underworld , fatboy slim..? (24-4-2006 10:31:00)
Bij dit genre hoort eigenlijk ook Electro.
Electro is erg "in" de dag van vandaag. Denk maar aan Mylo, Tiga,...
Topic: Country muziek. (line dance) (24-4-2006 10:25:00)
Alles van "The Lucky's Band". Topper op feestjes.
happy :)
Topic: liedjes zoals underworld , fatboy slim..? (21-4-2006 14:58:00)
Wij kopen alles in een gewone platenzaak. we gebruiken geen MP3's of kopies. (bijna) alles is officieel bij ons. Ik denk dat we op 400 CD's 2 gekopieerde CD's hebben.
Topic: Stel je even voor... (20-4-2006 14:41:00)
Hoi, ben net nieuw hier.
Ik woon in België (Bornem) en ben al vele jaren actief als DJ.
Heb samen met m'n broer een eigen drive-inn, we organiseren feesjes, doen ook karaoke,...
ben 21 jaar.
Mijn stijlen: Dance, trance, Hardstyle, R'n B, Rock, en het betere '70-'80-'90 werk.

Wat gebruiken we van materiaal?

DJ: DENON DN 4500
RODEC MX 180 MKII

Geluid: JBL (speakers)
CROWN AUDIO (amps)

Licht: Par 56's
MARTIN Roboscan pro 812 (4 stuks)
MARTIN Magnum 800 rookmachine
HQ-Power DMX-Strobo met blinder
JB-effectjes
PROLYTE X-30D truss (meter of 6)
ASD Wind-Up statieven (Alt 300)

dat zal het ongeveer zijn ... voorlopig toch laugh :D
Topic: Niet tevreden van Denon CD speler (20-4-2006 14:07:00)
Miss uitkijken naar een andere CD-Speler.

Wij gebruiken al een tijdje de (nieuwe) DN-D4500. (verbeterde versie van de 4000)
Dit is echt een aanrader: leest alles probleemloos af.
Topic: liedjes zoals underworld , fatboy slim..? (20-4-2006 12:14:00)
Hier hebben we het dus over "alternative dance", ook een beetje mijn stijl.
goede nummers:

Prodigy: no good (start the dance)
chemical brothers: hey boy hey girl
Audio Bully's feat. nancy sinatra: Shot you down
Praga Khan: Breakfast in Vegas
Daan: Housewive (een échte knaller)
Daft Punk: around the world
2 Many DJ's
Soulwax: NY Lipps
Felix Da Housecat: Silver Screen
Underworld: Born Slippy

Zo kan ik nog ff doorgaan ...