Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj thaan
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 80 bijdrage(n) van Dj thaan (Pagina: 4 van 8)
Topic: is er genoeg vraag naar licht en geluid (24-11-2003 21:06:00)
mijn vraag was: Is er nou genoeg vraag naar het licht en het geluid, want wil namelijk misschien een bedrijfje beginnen in het licht en geluid, maar verdient het nou ook voldoende. Zit nu namelijk in het examen jaar dus moet ik eind van het jaar beslissen (eigenlijk eerder)met wat ik verder wil en zit erg te twijfelen tussen handel en horeca. Wil liever geen groothandel worden of een webshop net als dre, dus echt een winkel. Hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven anders hoor ik het wel.
bedankt voor jullie tijd en moeite alvast.
(als er trouwens al een topic daar over is mijn excuse)
Topic: velleman space 250 (9-11-2003 10:33:00)bedankt voor jullie tijd en moeite alvast.
(als er trouwens al een topic daar over is mijn excuse)
alvast bedankt we wachten met spoed af
Topic: velleman space 250 (6-11-2003 19:59:00)
vind ze best tegen vallen als je ze zo ziet, had er wat meer van verwacht, maar misschien komt het omdat de foto's van wat mindere kwaliteit zijn
Topic: Apres ski nummertje gemaakt: MileZ & HanSie V - Leo (29-10-2003 08:08:00)Beetje jammer dat bij mij de links niet meer werken
Topic: Welk nummer is dit? (22-10-2003 22:24:00)Jongens,
had ook even een vraagje, heb ongeveer heel het internet afgezocht maar zou graag de achter kantje van megamixes 2003 vol 3 willen hebben kan iemand hier aan komen? want zoek een nr maar weet daar niks van. maar weet dat hij daar op zit, want hoorde vandaag die reclame en dan is het 1 van de eerste nummers.
Topic: welke liedjes voor kusjes-dans? (18-10-2003 08:19:00)had ook even een vraagje, heb ongeveer heel het internet afgezocht maar zou graag de achter kantje van megamixes 2003 vol 3 willen hebben kan iemand hier aan komen? want zoek een nr maar weet daar niks van. maar weet dat hij daar op zit, want hoorde vandaag die reclame en dan is het 1 van de eerste nummers.
Ja dat is lala bamba ...., wij deden dat ook altijd op janvier(styldansen, breackdance enz) zat zelf namelijk op styldansen en dan heb je ook vrijdansen( dat is altijd op de zaterdagavond) en als ze dat nummer dat draaide dan ging je met een paar vrienden/vriendinnen arm in arm lopen en dan maakt niet uit naar wie en dan drie zoenen geven en als het liedje was afgelopen dan mocht het niet meer. (sommigen aan de kant die zaten ongeveer heel de avond al te zoenen maar ja
(beetje die reclame van uithoudings vermogen
)
Topic: Luchtdruk popnagel tang (15-10-2003 14:09:00)
(beetje die reclame van uithoudings vermogen
)Beste forum leden,
Kan iemand mij vertellen waar ik een luchtdruk popnagel tang kan kopen, heb al diverse firma`s afgebeld, zoals elektra beckum, poppers senco enz enz. Ook een zoekopdracht in google leverde weinig op.
Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan kopen.
Topic: laddertruss (13-10-2003 20:16:00)Kan iemand mij vertellen waar ik een luchtdruk popnagel tang kan kopen, heb al diverse firma`s afgebeld, zoals elektra beckum, poppers senco enz enz. Ook een zoekopdracht in google leverde weinig op.
Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan kopen.
Even een vraagje: zijn dit antwoorden meningen op mijn vraag of over die vorige? want als het op mijn vraag was wij willen het gewoon gebruiken voor drive-in gebruik en niet om ergens op te hangen.
sorry als ik fout zit.
Topic: laddertruss (12-10-2003 16:39:00)sorry als ik fout zit.
Bedankt voor de reactie. Ja die doughty's zijn zeker duur. en Quincman zo je een foto van dat windup statief van jouw mogen? alvast bedankt.
Topic: laddertruss (12-10-2003 12:14:00)Hier had ik ook nog even een vraagje over over een poos willen wij ook wat truss gaan aanschaffen en natuurlijk windup's wij willen de volgende spullen er in hangen:
2 x colormoon 2x 3 kg
1 x shark 13 kg
1 x mushroom 4.3 kg
2 x dj scan 2x 8 kg
2 x barrel 2x 6kg
1 x stroboscoop 3.5 kg
---------+
54.80 kg
welke zouden wij het beste kunnen nemen? had een beetje rond gekeken in de webshop maar had laatst ook ergens gelezen van berekeningen enz.
Alvast bedankt voor de moeite
2 x colormoon 2x 3 kg
1 x shark 13 kg
1 x mushroom 4.3 kg
2 x dj scan 2x 8 kg
2 x barrel 2x 6kg
1 x stroboscoop 3.5 kg
---------+
54.80 kg
welke zouden wij het beste kunnen nemen? had een beetje rond gekeken in de webshop maar had laatst ook ergens gelezen van berekeningen enz.
Alvast bedankt voor de moeite