Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Snuf
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van DJ Snuf (Pagina: 4 van 8)
Topic: Advies Shure draadloze microfoon (9-3-2013 11:45:00)
Kan bijna niet anders.Ik heb samen met een vriend van me alles zelf, hebben equipment voor max. 3 shows tegelijketijd, alleen pro spul (EV, Dateq, Denon, Sennheiser, Martin etc). Het is puur hobbymatig, maar wel erg uit de hand gelopen. En met de karnaval krijg je het werk hier in het zuiden van het land niet af. We hebben 6 dagen (en nachten) gewerkt, en ook nog een heel aantal klussen af moeten zeggen helaas.Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (8-2-2005 14:39:00)
Ik zie in de webshop de Shure PGX24 + SM58 Set (K5E)
- wat zijn jullie ervaringen hiermee?
- is deze microfoon geschikt voor de toekomst qua zendfrequenties ivm het nieuwe mobiele 4G netwerk?
- hoeveel van deze systemen kan ik max. tegelijkertijd gebruiken?
Topic: Showtec D-Pack 6 classic defect (1-9-2009 19:55:00)- wat zijn jullie ervaringen hiermee?
- is deze microfoon geschikt voor de toekomst qua zendfrequenties ivm het nieuwe mobiele 4G netwerk?
- hoeveel van deze systemen kan ik max. tegelijkertijd gebruiken?
Ik heb dimmer gisteravond uit elkaar gehaald. Aan zowel boven- als onderzijde van printplaten geen zichtbare tekenen van beschadiging/zwart geblakerd. Ik heb zelf het vermoeden dat de voeding is overleden, meet namelijk geen spanning meer aan uitgang voeding. Als de 3 printplaten met elk 2 triacs nog heel zijn kan ik niet oordelen, iemand een suggestie hoe ik dit kan testen? Is er iemand die nog een complete voedingsprint heeft liggen voor bovengenoemde dimmer?
Topic: Showtec D-Pack 6 classic defect (31-8-2009 22:07:00)Afgelopen vrijdag PA en licht moeten verzorgen voor lokaal top 40 coverbandje.
Nadat ik voeding (vaste 32A CEE Form wandcontactdoos in evenementenkast op markt)op dimmerpack had ingestoken, begon deze gelijk te stinken. Apparaat was niet (meer) in te schakelen. Ik was bang dat er een losse nul zat in een van mijn voedingskabels. Bij nader onderzoek bleek dat de nulleider in de evenementenkast intern los was geschoten c.q. niet goed was aangedraaid. Gevolg: dimmer defect. Iemand een idee of de schade te herstellen is gezien de huidige nieuwprijzen c.q. zal het alleen de voedingsprint of trafo zijn die defect is? Er heeft dus 400V op de voeding gestaan ipv 230V.
Topic: korte xlr-kabels (20-3-2005 16:39:00)Nadat ik voeding (vaste 32A CEE Form wandcontactdoos in evenementenkast op markt)op dimmerpack had ingestoken, begon deze gelijk te stinken. Apparaat was niet (meer) in te schakelen. Ik was bang dat er een losse nul zat in een van mijn voedingskabels. Bij nader onderzoek bleek dat de nulleider in de evenementenkast intern los was geschoten c.q. niet goed was aangedraaid. Gevolg: dimmer defect. Iemand een idee of de schade te herstellen is gezien de huidige nieuwprijzen c.q. zal het alleen de voedingsprint of trafo zijn die defect is? Er heeft dus 400V op de voeding gestaan ipv 230V.
En na drie keer mee te hebben genomen "on the road" vallen de dap pluggen van ellende uit elkaar (zijn mijn ervaringen). Ik zou je dus aanraden om gewoon Neutrik XLR plugs te nemen, kun je jaren vooruit!
Topic: Versterker aan zetten met vermogen open (16-3-2005 21:10:00)Ik denk, als je meerdere amps in 1 rack hebt, dat je ook nog wel door de 16 A automaat heen knalt als je ineens de volle spanning op alles zet, want je krijgt dan toch behoorlijke inschakelpieken.
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (11-2-2005 13:33:00)Hier hetzelfde, heb al weer een stuk of 8 boekingen sowieso vastliggen voor komend jaar, en een anatal moet ik nog bevestigen. De zalen weten ook dat ze er niet vroeg genoeg bij kunnen zijn met boeken van DJ's tijdens karnaval.
Topic: Betaalbare digitale X-over/processor!!! (10-2-2005 23:14:00)Die uitschakelplop zit die nog steeds in de Driverack PA of is dit inmiddels opgelosd? Of hoe zijn jullie gebruikerservaringen als de spanning wegvalt? Wil me binnenkort nl. een nieuwe processor aanschaffen voor mijn drive-in Show.
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (10-2-2005 22:14:00)DJ.T schreef:
Ik heb zo het idee dat hij dan ook niet lid is van een losse drive-in, maar van een verhuurbedrijf wat meerdere drive-ins per avond de deur uit doet?Kan bijna niet anders.
Wij hebben op moment (al) 14 shows erop zitten in 5 dagen tijd, vanavond de laatste en dan zit de karnaval er helaas al weer op. De grootste hit hier is toch wel Schnappi geweest, gister heeft mijn (originele) single het zelfs begeven, Schnappi is letterlijk doodgedraaid hier haha.
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (9-12-2004 09:56:00)volgens mij gaan we deze plaatjes helemaal gaar draaien gedurende de carnaval:
en gij? Tokkie He, Tokkie Ho
Zware jongens Houthakkerelied (cover van Duitse versie, die ook al erg populair is)
SRV-Manner Ritsibee
Van Bill Ga maar weg
en gij? Tokkie He, Tokkie Ho
Zware jongens Houthakkerelied (cover van Duitse versie, die ook al erg populair is)
SRV-Manner Ritsibee
Van Bill Ga maar weg