Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stevo_JD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 4 van 15)

Topic: Microfoon gebruiken tijdens het draaien (14-8-2008 14:25:00)
Gewoon door de mic schreeuwen, behalve bij nummers met vocalen, of echt goede tracks. In een break kan je zo nog wel wat handjes op elkaar krijgen. Overigens, als ik moet draaien doe ik het zelf NIET. Leid me geheid af van m'n werk.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (11-8-2008 11:12:00)
Oké nu is je post me helemaal duidelijk. Jij bedoelde twee nummers van dezelfde producer aan elkaar mixen. Ik dacht dat je in het algemeen van "house dj" naar "house dj" al te easy vond.

Trouwens, beatmix jij serieus hardstyle, house en r&b door elkaar? Dan verneuk je toch alle tempo's, neem ik aan?
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (7-8-2008 11:03:00)

sjampiejo schreef:

Het is juist cool om totaal verschillende genres met elkaar te mixen..

Twee house nummers van alex gaudino of welke house-dj dan ook aan elkaar mixen is geen kunst (althans voor mij niet meer dan laugh :D )
Eh.. Als mensen naar mij komen luisteren verwachten ze house, als ze naar Johan Gielen gaan luisteren verwachten ze trance. Wanneer ik Zany op de flyer zet, verwachten mensen pompende hardstyle. Zal nog lang duren voordat ik Showtek platen van Leon Bolier hoor draaien.
Ik wil jou wel eens hardstyle met house zien mixen. Punt 2: Misschien kan je het wel, maar lijkt natuurlijk helemaal nergens op.. Weet niet wat je precies wil bereiken met deze post van je. Je vindt dat mensen die zich richten op één stijl muziek dus "makkelijk" bezig zijn.
Gást, schrijf dan de complete gevestigde orde maar af.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (17-7-2008 18:07:00)
Zijn ook allebei van dezelfde artiest (Alex Gaudino).
Arrangementen lijken heel veel op elkaar.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (13-7-2008 14:11:00)
Understatement.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (12-7-2008 13:59:00)
Mooie mensen hier. laugh :D
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (11-7-2008 11:44:00)
Die platen van DJ REsound joh, die gaan hard in de charts!
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (28-6-2008 11:24:00)
Jep, daarom vond ik het ook zo grappig dat wij 'm allebei niet hadden.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (27-6-2008 20:02:00)
Laatst samen met andere DJ op een feestje, meisje, rond de 20, komt vragen om "Let me think about it".. Wij kijken elkaar aan, hmm, die hebben we niet..

Reactie: poeh, dan lopen jullie ook achter!!

Ik heb me kapot gelachen, krijg nog steeds een glimlach op mijn gezicht toen ik die kop zag van dat meidje.
Topic: Gezocht: Latin/Minimal/ Electro - DJ's / Live act's - 14 augustus (21-6-2008 14:25:00)
Dark House en Tech is nou niet echt zomers... laugh :D