Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sebas

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 56 bijdrage(n) van Sebas (Pagina: 4 van 6)

Topic: Truss adapter vraagje (28-11-2005 11:35:00)

Tom schreef:

Ik heb eventueel nog een stel zelfgemaakte adapters liggen.
Stelbaar tussen 30 truss en 20 truss.
Vallen alleen niet in de buis, maar over de buis.
Heel zwaar dus super degelijk.
Alles is draaibaar gemonteerd, dus per kant opdraaien is geen probleem,
en beetje schuin staande truss is ook geen probleem.
Als je interesse hebt maak ik wel ff foto's voor je.
Prijs: doe een bod wink ;)
Tom Welke maat zitten er aan deze truss adapter? Past deze voor powerdriveS?
Topic: Lengte fourbar par 64 (28-11-2005 09:51:00)
Wij hebben ook overal 5 wcd's op, maar dat wil toch niet zeggen dat je een effect perse AAN je fourbar moet hangen? What about: hee sjit mijn par doetet niet, hmm, ff in de vaste spanning prikken, effecten in je truss, waarbij de spanning uit je fourbar komt, etc etc.
Je kan er natuurlijk mee doen wat je zelf wilt! Grtz
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (28-10-2005 14:22:00)
Heb 2 Space250's vellema. Het is een leuk ding voor het geld!
Heb er 2 te koop by the way die stuk zijn. Als er iemand weet hoe ie aan een setje Ic's komt: kan je m kopen!!
Stand alone doet ie het nl. wel. Als het goed is ligt het probleem dus in de IC's. Heb de kleinste onder de ventilator vervangen, maar daar werkt ie nu nog niet mee.
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (21-10-2005 09:34:00)
De bundel van de martin is met enkele kleuren wel minder fel, maar draagt verder (in meters) met een hoger intensiteit na een aantal meters, waar de straal van de winner minder fel word. Foto's waar ze naast elkaar staan, heb ik niet.
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (14-10-2005 10:05:00)
Ik heb 2 scx500s in bezit, en 80 tot 150 man lijkt me geen enkel probleem ervoor! (zeker als je nog wat anders gebruikt aan effecten) Naast een fourbarpar56 300w valt ie goed op. Als je het goed richt kan je er echt veel uithalen.
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (12-10-2005 12:21:00)
Heeft iemand een link met specs/pics over de SCX600?
De 500's geven echt veel licht hoor, die trekt de Winner eruit! Mooiere kleuren, en supersnel.. Ik denk dat zelfs een mk11 variant van de SCX500 met rotogobo's al leuk zou zijn. Foto's volgen nog (over de scx500)
Topic: Rookmachine (antari f80z) (12-10-2005 12:18:00)
Je merkt gelijk het verschil inderdaad, dus dat zou niet duiden op verstopping.. Toch ga ik m schoonmaken. Hijs alleen nu in de verhuur :(
Topic: Rookmachine (antari f80z) (12-10-2005 12:15:00)
Ja ik merk sinds dat ik dikkere output- vloeistof gebruikt dat de lengte van de ''straal'' erg is afgenomen, ofwel hij spuit minder ver! De rook is wel dikker, dat wel, maar daar heb je niet veel aan vind ik, gaat toch om de lichtstralen die beter uit moeten komen. Vooralsnog eerst maar eens schoonmaken. Gaat bij dichtslibben, de motor ook meer herrie maken?
Topic: Rookmachine (antari f80z) (10-10-2005 15:20:00)
@ DRE:
Eventuele jerrycan leegmaken (vloeistof bewaren natuurlijk) en vullen met ca. 0.5 liter (1 liter voor zware machines) 50/50 gedestileerd water en azijn. Daarna de hele jerrycan leegstomen. Er zal nu, als het goed is, flink wat viezigheid meekomen bij het "roken".
Na afloop doorspuiten met ca. 0.2 (0.5 bij grote machines) puur gedestileerd water zodat het azijn volledig uit de machine verdwenen is.
Is een f-450 een grote, of een kleine? Het is 1kW.
Dikke vloeistof gaat ten koste van de spuitkracht: Bij ons is het nu met dikke vloeistof nog maar 1/3 van de normale kracht met normale vloeistof! Tekenen van verstopping, iemand?
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (6-10-2005 12:33:00)
Martinheren: genaaid bij het leven!
Liever de Scx600 gehad...
Alhoewel, het prijs verschil is 200 euro, voor paar euro's meer koop je weer een 500.
Die rotogobos zijn wel aantrekkelijk. Enneh: leuker als een winner door de kleuren/gobo's/optiek. Ruilen iemand? :P