Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ-DAN
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 34 bijdrage(n) van DJ-DAN (Pagina: 4 van 4)
Topic: Nieuwe Numark lading: TT-1610 en DVD-01 (21-4-2005 11:02:00)Ook daar heeft Numark aan gedacht AVM-01 (plm900euro)
Persoonlijk zou ik hier wel voor kiezen, maar
de Numark heeft echter zo'n functie ingebouwd, uiteraard simpel, on-board Video Switcher. DVD loops maken behoort ook tot de functies. Voor eenvoudig werken met de dvd player zou het eventueel ook zonder videomixer kunnen.
Martin.Is wel een beetje erg duur, volgens mij is het geen mixen van beeld maar schakeld hij op een bepaald punt gewoon over van beeld naar beeld!
dit kan veel goedkoper heb ik al gezien!Topic: Nieuwe Numark lading: TT-1610 en DVD-01 (30-3-2005 02:56:00)
kvm schreef:
dj fleur schreef:
videomixer ertussen is ook handig..Persoonlijk zou ik hier wel voor kiezen, maar
de Numark heeft echter zo'n functie ingebouwd, uiteraard simpel, on-board Video Switcher. DVD loops maken behoort ook tot de functies. Voor eenvoudig werken met de dvd player zou het eventueel ook zonder videomixer kunnen.
Martin.
dit kan veel goedkoper heb ik al gezien!
Ik vraag me ook af hoeveel soorten en merken je hier in hebt, lijkt mij niet veel?? terwijl het voor mij de bedoeling is om een dergelijk apparaat voor het draaien van videoclips en karaoke aante schaffen Ik wil graag weten wat het mooiste is kwa merk of type iemand een tip? ik heb er tot nu toe maar 2 soorten van gezien zijn er nog meer van dit soort machines? tnhx
Topic: Nieuwe Numark lading: TT-1610 en DVD-01 (29-3-2005 03:15:00)Ik bedoel de dubbele DVD uiteraard!!!
Topic: Nieuwe Numark lading: TT-1610 en DVD-01 (29-3-2005 03:15:00)Al wat ervaringen bekend met deze numark??
ik heb al zitten zoeken over nog meer merken zijn die zo'n stoer apparaat hebben maar zoek me suf!!!
ik heb al zitten zoeken over nog meer merken zijn die zo'n stoer apparaat hebben maar zoek me suf!!!