Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Joep poep

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 132 bijdrage(n) van Joep poep (Pagina: 4 van 14)

Topic: Thermische zekering: waar te koop? (13-10-2007 20:44:00)
Hallo,

hier in de buurt heb je helaas niet zon zaak... (platteland he) heb jij hier de ervaring mee dat dit soort dingen besteld kunnen worden? ik heb niet zoveel verstand hiervan dus ook geen vervangend type gezocht...

wouter
Topic: Thermische zekering: waar te koop? (13-10-2007 15:54:00)
Hallo,

voor een oude rookmachine (FN-Light FT-10) ben ik opzoek naar de volgende thermische zekering: Thermtrol Corporation DF 240S. Heeft iemand enig idee waar ik dit component zou kunnen kopen? bedankt!

Wouter
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (8-8-2007 22:02:00)
Zeg ben ik nou de enige die het opvalt dat we dit jaar in nederland zelfs zo laat in de zomer nog geen echte zomerplaat hebben? bedoel alle voorgaande jaren stond er nu al een tijdje de zomerplaat van het jaar op nummer 1...
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (30-8-2006 16:55:00)
ghehe nee die h**r ook! sneaky :V
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (28-8-2006 14:14:00)
ja nu je het zegt, die is idd nog wel wat erger ja! laugh :D
wouter
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (25-8-2006 11:01:00)
klopt, een djx-700. en die technics zijn ook overal in de aanbieding sneaky :V razz :p

wouter
Topic: 19" oren (12-8-2006 15:43:00)
eindelijk had mijn pa eens tijd om te zagen en het is gelukt hoor! t is nog stevig zat en ik heb t nog wat verstevigd door te ondersteunen met klosjes hout en door de blindpanels met elkaar te verbinden.

wouter
Topic: eerste setje (12-8-2006 15:24:00)
ik vind dat je een hartstikke leuk setje hebt uitgezocht en als beginnerssetje is dit denk ik voor zo'n budget wel de beste keus!

wouter
Topic: Draaitafel meubel (7-7-2006 10:30:00)
duur, die folie?
wouter
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (6-7-2006 11:09:00)

Andy S&L schreef:

Volgens mij wordt het (ook) Akcent - Jokero..
Vind Pakito niet egt ''het'' voor de zomer al is het liedje wel leuk sneaky :V ... Bashunters - botton anna is trouwens ook wel een leuke laugh :D
het nummer (akcent) is goed als zomerplaats. hij is alleen te laat uitgebracht.

wouter