Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van RodiBakker
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 136 bijdrage(n) van RodiBakker (Pagina: 4 van 14)
Topic: Led verlichting op accu. (13-11-2012 16:41:00)Het was maar een half uur op de start accu van mn auto, die daarna nog prima starte
De accu gegevens kan ik zonder demontage niet aflezen, maar denk dat je er in dit geval weinig aan hebt, ging om korte tijd en om andere lampen.Topic: Led verlichting op accu. (12-11-2012 22:14:00)
Loctite401 schreef:
Welke accu werdt er door jou gebruikt (een gewone start accu of niet en hoeveel Ah was die) en hoelang hield deze het vol?
De accu gegevens kan ik zonder demontage niet aflezen, maar denk dat je er in dit geval weinig aan hebt, ging om korte tijd en om andere lampen.Laatst 2 stuks ShowTec LED Light Bar 8 op een 100-150W omvormer gedraait met led operator 4 als besturing erbij, dit ging perfect. Echter met een 36w pl lamp erbij kon ik de led's niet vol aan zetten. Eventueel zou ik wat kunnen testen voor je met de simpele showtec led par 56's.
Topic: Timer icm lamp (16-10-2012 16:59:00)Eltako heeft heel makkelijk digitaal in te stellen klokjes met inschakelvertraging en uitschakelvertraging. PM me even als je meer wilt weten hierover.
Topic: Spanningslof voor multikabel (31-7-2012 17:52:00)Ik kan je misschien aan een 10p female binnenwerk helpen. Klik voor marktplaats
Topic: showtec led compact studio beam white (23-5-2012 18:33:00)Zoals al vermeld was het een optie om de spot te gaan gebruiken. Momenteel is de ruimte uitgelicht met 2 hoogfrequent tl armaturen van 2x 58W. Deze schijnen indirect via het witte plafond de ruimte in. De klant vindt dit op het moment prima, het is een mooi egale uitlichting zonder hinderlijke schaduw. Bij het bespreken en installeren is er rekening mee gehouden dat er spots bij kunnen worden gemonteerd. Dit gaat nog misschien gebeuren. Bedankt voor de tips en ideen.
Topic: Outdoor Event: Sanitaire vorzieningen (19-5-2012 09:14:00)Sanibroyeur is consumenten spul, zou ik niet aanraden voor een evenement
Topic: Outdoor Event: Sanitaire vorzieningen (16-5-2012 17:48:00)Op een Scouting evenement van vorig jaar kwam ik een heel klein persriool pompje tegen. Bij de minst geringe vulling van het bufferbakje pompte deze het in een tyleenslang een kilometer verderop. Eventueel kan dit natuurlijk in een tankauto welke eind van het evenement naar de zuivering rijdt.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (14-5-2012 17:01:00)Voor probleem 1: extra mixer boven je versterker rack, laat de band een ingang gebruiken en de dj ook een ingang.
Topic: showtec led compact studio beam white (12-5-2012 13:01:00)Hallo,
heeft er hier iemand ervaring met deze lamp?
Ik wilde deze lamp misschien gaan gebruiken om fruit aan te lichten in een verkoopschuur. Zou dat geschikt zijn?
Rodi
Topic: Welke spigot gebruiken (25-3-2012 18:34:00)heeft er hier iemand ervaring met deze lamp?
Ik wilde deze lamp misschien gaan gebruiken om fruit aan te lichten in een verkoopschuur. Zou dat geschikt zijn?
Rodi
Er zijn ook halve "eitjes", welke je met de truspennen in de buizen vastzet. Monteer twee halve eitjes met draadstang aan elkaar en je hebt een pasklare oplossing. Eventueel zou je er een kunnen maken en dan kant en klare verloop eitjes bestellen bij een specialist.