Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MoH
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 32 bijdrage(n) van MoH (Pagina: 4 van 4)
Topic: wrom is vinyl zo onmundig duur (30-9-2004 22:23:00)
oke bedankt voor de nuttige info
Topic: wrom is vinyl zo onmundig duur (30-9-2004 17:21:00)
laatst wou ik wat bestellen op recess.nl ik mooie plaat uitgezocht
waren de platen zonder btw dus de prijs werd dubbel zoveel 7,50 werd in 1 keer 13,50
en dan had je maar 1 plaat
wrom allemaal zo duur bij newline moest ik voor mijn TT`s 4,34 verzendkosten betalen
op recess.nl 4,20 voor 1 plaat
wat vinden jullie hiervan?
iemand nog goedkopere site`s?
alvast bedankt
waren de platen zonder btw dus de prijs werd dubbel zoveel 7,50 werd in 1 keer 13,50
en dan had je maar 1 plaat
wrom allemaal zo duur bij newline moest ik voor mijn TT`s 4,34 verzendkosten betalen
op recess.nl 4,20 voor 1 plaat
wat vinden jullie hiervan?
iemand nog goedkopere site`s?
alvast bedankt