Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ruud
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 58 bijdrage(n) van Ruud (Pagina: 4 van 6)
Topic: PCDJ FX: iemand ervaringen? (28-3-2004 23:07:00)
hiero willen we ook pcdj binnenkort gaan gebruiken, maar hoe zit het met de zoekfunctie?
heb de demo even gebruikt maar volgens mij kun je alleen maar exacte tekst zoeken, dus as je bv euh proud mary zoekt en je typt alleen mary in, dan verschijnt er niets.
vink toch wel een minpuntje
Topic: special effect (2-2-2004 19:13:00)heb de demo even gebruikt maar volgens mij kun je alleen maar exacte tekst zoeken, dus as je bv euh proud mary zoekt en je typt alleen mary in, dan verschijnt er niets.
vink toch wel een minpuntje
hm mja, laser is wel leuk maar das wel voor heel de avond zegmar.
moet eik ook nog iets hebben wat maar een paar sec duurt en wel apart is...
Topic: special effect (2-2-2004 19:00:00)moet eik ook nog iets hebben wat maar een paar sec duurt en wel apart is...
sneeuw kotst men daar uit (andere feestjes draaide andere dixo, had altijd sneeuw bij maar da vond niemand leuk)
laat staan dat schuim bevalt...
maja
Topic: special effect (2-2-2004 16:41:00)laat staan dat schuim bevalt...
maja
hm, laser is nie echt iets voor daar.
truss carre daar is het veel te laag voor...
Topic: special effect (2-2-2004 10:19:00)truss carre daar is het veel te laag voor...
dit jaar moeten we met koninginnenacht bij ons in het dorp een feestje doen en nou wilde ik eigenlijk om 12 uur iets speciaals ofzo doen.
zat eraan te denken om om 12 uur even een countdown te doen en daarna ons eigen volkslied te draaien (beetje aangepaste versie) waarna er een hoop confetti de zaal in zou moeten schieten.
maar de eigenaar van de tent heeft het niet echt op confetti :P dus moet ik even iets anders verzinnen.
iemand ideeen? pyro flash is niet echt mogelijk trouwens :P
Topic: Carnaval 2004 (21-1-2004 13:16:00)zat eraan te denken om om 12 uur even een countdown te doen en daarna ons eigen volkslied te draaien (beetje aangepaste versie) waarna er een hoop confetti de zaal in zou moeten schieten.
maar de eigenaar van de tent heeft het niet echt op confetti :P dus moet ik even iets anders verzinnen.
iemand ideeen? pyro flash is niet echt mogelijk trouwens :P
dj goldfinger wordt wel een hit denk, ook (beetje afgezaagd maar zal het zeker wel doen met carnaval) frans bauer met vooral 'een ons geluk' en 'ga met je heupen draaien'
heb je even voor mij is denk ik helaas net iets veel te veel gedraaid maja.
one two trio met 'in de maneschijn' zal het ook goed doen denk ik.
Topic: Wat kosten jullie nou? (8-12-2003 19:36:00)heb je even voor mij is denk ik helaas net iets veel te veel gedraaid maja.
one two trio met 'in de maneschijn' zal het ook goed doen denk ik.
is idd ook niet zo duur maja concurrentie he...
Topic: Wat kosten jullie nou? (8-12-2003 14:21:00)Ik zal ook maar eens vertellen wat wij kosten
een standaard show kost bij ons 200 euro (5 uur)
daarvoor krijg je dit
www.vitality-show.nl/fotoboek/shows1/147_4783_IMG
materiaallijst is dan 2x cdj100, behringer mengtafel, hk audio pr 115 set, 8 parren met contr. en dat was het volgens mij. maar zoals eerder gezegd betalen de mensen voor de leuke avond en niet voor het feit dat wij een hk set bijhebben ipv een dap set, als er bij ons een dateq in zou zitten betalen de mensen net zo veel.
en ze krijgen 2 dj's met zo'n 8 jaar ervaring
Topic: Kerst Party Knallers (2-11-2003 13:51:00)een standaard show kost bij ons 200 euro (5 uur)
daarvoor krijg je dit
www.vitality-show.nl/fotoboek/shows1/147_4783_IMG
materiaallijst is dan 2x cdj100, behringer mengtafel, hk audio pr 115 set, 8 parren met contr. en dat was het volgens mij. maar zoals eerder gezegd betalen de mensen voor de leuke avond en niet voor het feit dat wij een hk set bijhebben ipv een dap set, als er bij ons een dateq in zou zitten betalen de mensen net zo veel.
en ze krijgen 2 dj's met zo'n 8 jaar ervaring
nummer is misschien wel afgezaagd maar het leuke is dattie in principe maar 1maand per jaar gedraaid wordt en ik vind het persoonlijk altijd leuk om in hartje zomer dezeplaat te draaien. sneeuwmasjien derbij en het feestje is compleet :D
Topic: Bat-one DMX gobo flower (8-9-2003 12:47:00)yess ze zijn binnen gekomen, gelukkig was ik nog net thuis toen de postbode kwam. meteen ff uitgepakt en aangezet, t ziet er echt leuk uit ja, we gaan ze voorlopig nog even samen met de parren op een showtec lightjockey zetten (dus moeten nog ff paar programmatjes creeren).
vanavond zullen we een beetje gaan klooien met controller, dan zal er een betere reactie komen.
vanavond zullen we een beetje gaan klooien met controller, dan zal er een betere reactie komen.