Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Braz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Braz (Pagina: 4 van 20)
Topic: kan iemand me helpen met een vraagprijs... (27-7-2006 13:10:00)Maakt idd een dikke kans om de dance hit te worden deze zomer. Al ben ik dit nummer nu al he-le-maal beu. Echt alles uit dit nummer is 'geleend'......en met detroit heeft het al helemaal niks te maken.Topic: Nummers met hun eigen dans(je) (29-6-2006 16:50:00)
(heb bijvoorbeeld heel lang met het contragewicht verkeerdom gedraait
)klinkt me heel bekend in de oren haha!Topic: Tijdelijke regeling BUMA/STEMRA (10-2-2006 14:10:00)
ga jij het ook nog even lekker uitleggen wat die woorden allemaal betekenen.....
Denk dat de meeste dat wel snappen hoor, maar ABN wordt gewaardeerd.
Topic: bewijs legaal downloaden (17-7-2006 14:09:00)
Denk dat de meeste dat wel snappen hoor, maar ABN wordt gewaardeerd.Dan sla je je tracks toch niet op je pc op maar koop je een externe harde schijf van 200 gig? dan kun je nog wel even vooruit!
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (3-7-2006 11:42:00)Dj Spider schreef:
Zonder twijfel: Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For DetroitHandjive van de grease soundtrack
Topic: Eerste Techno Plaatjes (28-4-2006 12:09:00)inderdaad, dat is toch het leuke aan dj-en / platen verzamelen? je kan wel de laatste hits kopen, maar of je dan een echte dj bent..koop datgene wat jij mooi vindt, ga daar mee oefenen. Koop daar later wat hits bij zou mijn tip zijn
Topic: nieuwe dj set (24-3-2006 12:17:00)Tribal Chef schreef:
Ik had geen internet toen ik ermee begon, heb gewoon een draaitafel en wat platen gehaald en ben wat gaan klieren, heb het meeste mijzelf aangeleerd, al kwam ik wel achter een hoop weetjes toen ik new-line tegenkwam en achter stommigheden van mijzelf(heb bijvoorbeeld heel lang met het contragewicht verkeerdom gedraait
)tja, voor niets gaat de zon op jongens! die ambtenaren moeten ook bvetaald worden. Ben zelf trouwens ook een (br)ambtenaar
Topic: Tijdelijke regeling BUMA/STEMRA (10-2-2006 12:21:00)
jezus wat een verhaal. Kort samengevat: ook al download ik van een legale site mp3's dan mag ik die alleen thuis gebruiken? Wil ik ze gebruiken tijdens een optreden dan moet per jaar 90 euro betalen aan Buma Stemra voor een licentie (met een max tot 2500 nummers). Daarnaast betaald de organisator van het evenement ook nog eens Buma Stemra rechten. Klopt deze samenvatting zo?
Topic: Beatmixen (28-12-2005 14:43:00)tja, de beste manier is toch om de 2e plaat zo goed mogelijk te zetten qua snelheid, langzaam erin te schuiven en de plaat die je uitmixt omhoog of omlaag te pitchen en te corrigeren totdat het strak loopt. Backspin en dat soort geintjes hou ik niet zo van. Suc6
Topic: Muziek Collectie (4-11-2005 12:54:00)als je muziek vanaf de 60-er jaren tot aan nu zoekt is de reeks 'Pre-historie' (belgische verzamelaar) misschien iets voor je! Hele goede verzamelaars per jaar en bijna geen slecht nummer te vinden. https://users.skynet.be/sky38711/allfiles/workfiles/dph.htm (sorry krijg er geen goede link van gemaakt, ff kopieren en plakken
)
Verder, gewoon kopen; vooral ook wat je zelf leuk vind en niet teveel op lijstjes van anderen afgaan. Ontwikkel je iegen stijl om je te onderscheiden van andere dj's/drive inns
)Verder, gewoon kopen; vooral ook wat je zelf leuk vind en niet teveel op lijstjes van anderen afgaan. Ontwikkel je iegen stijl om je te onderscheiden van andere dj's/drive inns