Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Party 2000
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 4 van 11)
Topic: Welke speakers bij DAP Mission-800 (3-7-2003 21:17:00)nee, ik wil het gelijk in 1x goed doenTopic: Welke speakers bij DAP Mission-800 (3-7-2003 21:14:00)kijk eens naar het plafond
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (21-5-2003 22:40:00)
Grtzinderdaad
roberto schreef:
ja, maar je kan bijv. nog 1 week werken en dan ze dan kopen, dan eerst 2 maanden de mc-15 kopen en daarna pas de pr-115b, maar dat is mijn mening.wou ze ook eerst, maar ik heb nu net niet genoeg geld,
en het is een op=op actie nu
Topic: Welke speakers bij DAP Mission-800 (3-7-2003 21:09:00)en het is een op=op actie nu
Hallo,
Wat voor speakers zouden het beste passen bij de DAP Mission-800 versterker?
Ik dacht aan de MC-15's, maar die zijn helaas 4 ohm.
Alvast bedankt...
Topic: Ideetje: foto forum? (2-7-2003 22:13:00)Wat voor speakers zouden het beste passen bij de DAP Mission-800 versterker?
Ik dacht aan de MC-15's, maar die zijn helaas 4 ohm.
Alvast bedankt...
okeej, ideetje geschrapt
Topic: Ideetje: foto forum? (2-7-2003 19:59:00)Ja, maar goed, het is wel leuk, een forum met alleen foto's
Topic: Ideetje: foto forum? (2-7-2003 19:31:00)Hallo Dre,
Is het mischien leuk om een foto forum bij de fora te zetten waar iedereen
de foto's van zijn(of haar) productie kan laten zien...?
Topic: Dit is toch zeker niet verantwoord?!?! (1-7-2003 15:44:00)Is het mischien leuk om een foto forum bij de fora te zetten waar iedereen
de foto's van zijn(of haar) productie kan laten zien...?
moge de truss op te dader flikkeren 
Topic: Versterker meer dan boxen of andersom. (30-6-2003 08:56:00)
de versterker 'ziet' alleen het aantal ohm, dit moet hetzelfde zijn (correct me if i'am wrong), qau speakers zou ik wat meer watt nemen als de versterker kan trekken
Topic: SISI drive in show?!?! (27-5-2003 15:56:00)Peter schreef:
Hmm, lijkt me nix, zeker vanwege de ruimte. Veel te laag. Die MH's komen tot 1 meter boven de hoofden ongeveer. Springen en pats... Ziet er allemaal leuk uit hoor, maar de ruimte past er niet bij.
yoghurt schreef:
Daar is eeen oplossing voor....de meeste lichtpikken hebben het verborgen talent..ook met een mixer om te kunnen gaan ( Tsja zijn tenslotte ook schuifjes...)....Het licht kan wel ff op een programmatje doorlopen...Grtz