Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Party 2000

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 4 van 11)

Topic: Welke speakers bij DAP Mission-800 (3-7-2003 21:17:00)

roberto schreef:

ja, maar je kan bijv. nog 1 week werken en dan ze dan kopen, dan eerst 2 maanden de mc-15 kopen en daarna pas de pr-115b, maar dat is mijn mening.
nee, ik wil het gelijk in 1x goed doen
Topic: Welke speakers bij DAP Mission-800 (3-7-2003 21:14:00)
wou ze ook eerst, maar ik heb nu net niet genoeg geld,
en het is een op=op actie nu
Topic: Welke speakers bij DAP Mission-800 (3-7-2003 21:09:00)
Hallo,

Wat voor speakers zouden het beste passen bij de DAP Mission-800 versterker?
Ik dacht aan de MC-15's, maar die zijn helaas 4 ohm.

Alvast bedankt...
Topic: Ideetje: foto forum? (2-7-2003 22:13:00)
okeej, ideetje geschrapt
Topic: Ideetje: foto forum? (2-7-2003 19:59:00)
Ja, maar goed, het is wel leuk, een forum met alleen foto's
Topic: Ideetje: foto forum? (2-7-2003 19:31:00)
Hallo Dre,

Is het mischien leuk om een foto forum bij de fora te zetten waar iedereen
de foto's van zijn(of haar) productie kan laten zien...?
Topic: Dit is toch zeker niet verantwoord?!?! (1-7-2003 15:44:00)
moge de truss op te dader flikkeren angry
Topic: Versterker meer dan boxen of andersom. (30-6-2003 08:56:00)
de versterker 'ziet' alleen het aantal ohm, dit moet hetzelfde zijn (correct me if i'am wrong), qau speakers zou ik wat meer watt nemen als de versterker kan trekken
Topic: SISI drive in show?!?! (27-5-2003 15:56:00)

Peter schreef:

Hmm, lijkt me nix, zeker vanwege de ruimte. Veel te laag. Die MH's komen tot 1 meter boven de hoofden ongeveer. Springen en pats... Ziet er allemaal leuk uit hoor, maar de ruimte past er niet bij.
kijk eens naar het plafond happy :)
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (21-5-2003 22:40:00)

yoghurt schreef:

Daar is eeen oplossing voor....de meeste lichtpikken hebben het verborgen talent..ook met een mixer om te kunnen gaan ( Tsja zijn tenslotte ook schuifjes...)....Het licht kan wel ff op een programmatje doorlopen...

Grtz
inderdaad