Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Spacecrap

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 35 bijdrage(n) van Spacecrap (Pagina: 4 van 4)

Topic: mix opnemen van menpaneel naar computer (16-7-2004 23:58:00)
ik wou even melden dat mijn probleem is opgelost!!
allemaal bedankt voor de tips, heeft me weer wat stress gescheelt!! laugh :D

groeten,
melchior
Topic: mix opnemen van menpaneel naar computer (14-7-2004 13:28:00)
intro razz :p : ik wil ook opnemen via mijn mengpaneel naar mijn computer (heb trouwens dezelfde geluidskaart) en ben via de zoekmachine hier terechtgekomen en ik hoop dat er, ondanks dat het al een heeeele tijd geleden is dat hierop gereageerd is, toch nog nieuwe ideeen komen!

vraag happy :) :
als ik in een lijn-in mijn output van het mengpaneel stop en dan luister via mn soundblasters, hoor ik wel de muziek die ik mix, maar als ik vervolgens opneem (heb al meerdere programma's geprobeerd) krijg ik op de equalizer geen teken van geluid. als ik het dan afluister hoor ik dus ook niets.
weet iemand hoe ik dit op kan lossen? (beetje lange zinnen, maar hoop dat het duidelijk is!!)

gr.
mel
Topic: Repost: Faders schoonmaken (27-2-2004 17:07:00)
geld dit schoonmaken alleen voor de cross fader of ook voor gewone faders (bijv. ch3)
want als ik bijn mijn gemini-ps626i de ch3 omhoog schuif, (en daarbij het knopje beweeg) dan valt voor heel even het geluid links weg wat gepaard gaat met gekraak! is dit omdat ie verstoft is, of door iets anders?
ik heb hem nu ong. 3 maanden en dek hem altijd af met een theedoek....
Topic: Je eigen Mix opnemen en op CD-Branden (28-1-2004 13:27:00)
2 muuske:
bedankt voor je uitleg! ik had hierop nog een vraagje en dan moet het gaan lukken..
mijn vraag is dus: moet ik alleen die cue selecteren(zodat nero zelf de mp3 erbij doet zeg maar..) of moet ik de cue en het mp3'tje selecteren?

alvast bedankt!!!!
Topic: Je eigen Mix opnemen en op CD-Branden (27-1-2004 10:40:00)
2 Muuske:
misschien domme vragen, maar als je de cue sheet meebrand, wil dat dan ook zeggen dat je gewoon nummers kan skippen in je cd-speler (ondanks dat het toch 1 nummer blijft).
en je noemt ook branden als image is dat een speciale functie van nero?
alvast bedankt!!!