Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 71 bijdrage(n) van John (Pagina: 3 van 8)
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (18-3-2005 18:32:00)
Oke dan gaan we voor 18mm, maar Speakerfreak, hoe zit dat met die verstevigingen, ik heb gelezen dat je dan stroken van de ene kant naar de andere kant moet maken, maar moeten die stroken hoogkant of horizontaal??
John
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (18-3-2005 10:07:00)John
Welke dikte hout moet ik nemen 18 of 22mm??
John
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (18-3-2005 08:40:00)John
Bedankt voor de info, ga eens rekenen wat voor een formaat kast dat het moet worden.
Als ik dan simpel reken dan wordt het een kast van b*d*h = 50*60*80.
Dat is idd een behoorlijke kast, maar het formaat van de PR115B zal niet veel kleiner zijn.
Als je nog meer info voor me hebt dan hoor ik het wel, alvast bedankt.
John
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (17-3-2005 20:47:00)Als ik dan simpel reken dan wordt het een kast van b*d*h = 50*60*80.
Dat is idd een behoorlijke kast, maar het formaat van de PR115B zal niet veel kleiner zijn.
Als je nog meer info voor me hebt dan hoor ik het wel, alvast bedankt.
John
We waren samen aan het typen, maar 2 poorten van rond 10 en een lengte van 12,5.
Dat snap ik wel, tnx
John
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (17-3-2005 20:45:00)Dat snap ik wel, tnx
John
Da's hééééél mooi
Maar ik kan op dit gebied niet uit de voeten met deze info.
John
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (17-3-2005 20:39:00)
Maar ik kan op dit gebied niet uit de voeten met deze info.
John
Nou die 240 liter, dat snap ik wel, maar die poort tuning vaan 42 Hz, wat moet ik daarmee??
TCMC, kun je me daar mee helpen.
John
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (17-3-2005 17:15:00)TCMC, kun je me daar mee helpen.
John
Maar als ik dan vanuit Zuid Limburg, naar Rotterdam moet rijden kan ik alsnog beter gaan voor de Beyma Speakers
.Of maak je lekkere koffie
Maar jij zegt als ik van die PR115B het aantal liters uitreken en dit dan omzet naar het aantal liters van een vierkante kast.
Dan zou dat ook al goed zijn.
Ik kan ook eens kijken of er hier iemand in de buurt is die de T/S parameters kan bepalen.
Alvast bedankt
John
Topic: Kinder disco met animatie (17-3-2005 15:28:00)
.Of maak je lekkere koffie
Maar jij zegt als ik van die PR115B het aantal liters uitreken en dit dan omzet naar het aantal liters van een vierkante kast.
Dan zou dat ook al goed zijn.
Ik kan ook eens kijken of er hier iemand in de buurt is die de T/S parameters kan bepalen.
Alvast bedankt
John
Waar mijn stomme vragen al niet goed voor zijn
.
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (17-3-2005 15:25:00)
.Johan,
Kijk aan het laten meten van de T/S parameters zijn ook weer kosten verbonden.
En het nabouwen van de kast is een optie, maar ik wil het liefst dan een vierkante kast bouwen en geen trapezium vormig ding, is me te moeilijk
.
Waarom ik niet ga voor de beyma is simpel, deze set wordt gebruikt op de basis school en ik heb hem zelf gefinancierd, wordt maar een paar keer per jaar gebruikt.
dus vandaar.
John
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (17-3-2005 15:13:00)Kijk aan het laten meten van de T/S parameters zijn ook weer kosten verbonden.
En het nabouwen van de kast is een optie, maar ik wil het liefst dan een vierkante kast bouwen en geen trapezium vormig ding, is me te moeilijk
.Waarom ik niet ga voor de beyma is simpel, deze set wordt gebruikt op de basis school en ik heb hem zelf gefinancierd, wordt maar een paar keer per jaar gebruikt.
dus vandaar.
John
Ik heb zo'n ding in de PR115B zitten, ben er redelijk tevreden over.
De waardering van de speaker is ook niet slecht.
En het prijsverschil is voor mijn doeleinden toch wel groot.
Daarom wil ik eens kijken of er wat van te bouwen is.
John
De waardering van de speaker is ook niet slecht.
En het prijsverschil is voor mijn doeleinden toch wel groot.
Daarom wil ik eens kijken of er wat van te bouwen is.
John