Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sonic boom
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 3 van 20)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (17-4-2008 21:47:00)beetje duur voor een kinder disco'tje vind je niet?Valt best mee, een "voor wat hoort wat" systeem, merkt de klant niet veel van.Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (3-4-2008 20:53:00)Pardon? Tplayer is gewoon een super makkelijk en goed te gebruiken programma!
Zoals ik al aangaf, het prog werkt prima, alleen de automixfunctie doet het niet super, maar ik ben dan ook nog geen prog tegengekomen die dit wel 100 % goed doet. Verder een best proggie.Topic: Computer software om muziek af te spelen (31-3-2008 22:25:00)
Het is wel een feit, ook gezien een heel aantal filmpjes op het internet, dat de polen met heel simpele middelen en in erg brakke omstandigheden hele gezellige en grootse feesten kunnen bouwen, vooral binnen het house genre. Veel alcohol en heel veel dansen. Ik werk veel met polen, in hun land zijn ze muziektechnisch vaak in de jaren 80 blijven hangen, maar een feestje bouwen kunnen ze, als je een setje lekkere muziek weg zet en er een biertje bij zet. Momenteel zijn er toch veel dj's die afreizen naar Polen om daar te draaien, dankbaar publiek.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (3-4-2008 22:20:00)calipso schreef:
sonic boom schreef:
Gewoon even op een nette manier een doek ervoor, als je een beetje sjiek doek gebruikt ziet het er nog classy en trendy uit ook. Hebben wij een kennis voor die dit kan fixen.Gewoon even op een nette manier een doek ervoor, als je een beetje sjiek doek gebruikt ziet het er nog classy en trendy uit ook. Hebben wij een kennis voor die dit kan fixen.
Topic: Verlicht dj meubel (1-4-2008 22:10:00)Ik zou er persoonlijk, ondanks de nette afwerking, wel een matte plexiglas plaat voor zetten, geeft een nettere afwerking en een mooi effect als je daar programma's achter laat draaien. Hier kan eventueel ook een net logo op verwerkt worden als je dit zou willen. Verder heel erg netjes gedaan zo.
Topic: Computer software om muziek af te spelen (31-3-2008 23:36:00)renevanh schreef:
sonic boom schreef:
niet echt heel erg super maar werkt wel als je de playlist goed samen stelt.
T-player, is gratis te downloaden, en heeft automixfunctie, niet echt heel erg super maar werkt wel als je de playlist goed samen stelt.
Topic: Drive in show meubel (31-3-2008 19:11:00)Om het ledstrip effect wat weg te krijgen zou eht misschien wat zijn om onder de strips een strip mat plexiglas te plaatsen waardoor het wellicht wat betere lichtverdeling geeft, verder net meubeltje.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (30-3-2008 20:19:00)Weer zo'n gevalletje: "niet te hard remmen dan maar". Als er nou een henger achter kan, gebruik hem dan ook, is veel veiliger.
Topic: Post hier je logo! (29-3-2008 19:05:00)Ik snap je idee er achter wel, maar ik krijg de indruk dat ze ergens naar springen, zoals bij korfbal of basketbal, dan roept het bij mij niet de indruk op dat het om muziek of zoiets dergelijks gaat. Eerste indruk telt vaak. Maar het is mijn mening maar, ik zou in ieder geval ergens iets toevoegen waardoor de link naar licht/ geluid/ muziek sneller opgeroepen word.
Topic: Post hier je logo! (29-3-2008 18:45:00)Eerlijk gezegd moet ik meteen aan een beeldmerk/ logo voor een korfbalclub o.i.d. denken. De link naar licht en geluid ontgaat me eigenlijk