Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ-Ridoo

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 38 bijdrage(n) van DJ-Ridoo (Pagina: 3 van 4)

Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (18-8-2006 18:52:00)
Beste DJ? pfff te veel duss lijstje:

Trance: Svenson, Ferry Corsten, Armin Van Buuren, Paul Van Dijck, Regi
Dance / Commercial / R 'n B: DJ F.R.A.N.K. (subliem gewoon)
Mash-up: 2 Many DJ's, Hermanos Inglesos, Discobar Galaxie
BigBeat: Fatboy Slim
Electro / Groove: Tiga
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (7-8-2006 11:01:00)
Hier in België heeft Xandee "Conga" uitgebracht.
Een nieuwe versie van de Miami Sound Machine-knaller.
Op zich niet slecht maar vind het origineel toch beter ...
Topic: waarom parren? (27-7-2006 17:05:00)
Het oog wil ook wat, en het oogt toch mooi?
Parren worden veel gebruikt als zgn. "brugvulling"... idd om de trussen te vullen, dan lijkt de lichtshow groter.
Topic: hawaii muziek (27-7-2006 16:57:00)
Heb het al eens in een gelijkaardig topic gezegd:
Vraag is naar de CD "Suavemente" van Elvis Crespo, zomerse ritmes, zwoele melodietjes ... volop zomer dus... laugh :D
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (4-7-2006 16:43:00)
misschien een beetje absurd maar toch een toffe, ma moeilijke mix:

Funky Green Dogs - Fired up
mixen met:
Miami Sound Machine - conga
Topic: Lichtbrug TRUSS (25-6-2006 17:22:00)
Geen truss zetten op gewone statieven, zou ik zo zeggen. Probeer dan door te sparen voor een volledige truss. (truss + T-adaptors + WU's)

Tip: de ALT-series van Beglec zijn degelijk en prijslijk.

De truss: hier zou ik gaan voor een topmerk als prolyte (ergens 2de hands op de kop tikken)
4 meter of 6 meter moet je zelf kiezen.

Ben zelf ook begonnen met 4 meter prolyte, maar heb al vrij snel uitgebreid tot 6 meter.

succes
Topic: Liedje over drugs (29-5-2006 18:49:00)
Of nog een hele oude:

Grandmaster Flash - White lines (don't do it) laugh :D laugh :D

benieuwd of iemand deze nog kent
Topic: Liedje over drugs (28-5-2006 17:04:00)
K's Choice - not an addict
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (15-5-2006 18:08:00)
Nog een goede 90's mix:

SNAP - Rhythm is a dancer mixen met Technotronic - Pump up the jam

Disco:
C. and the gang - celebration mixen met M. Jackson - B. Jean

retro/ dance:
DJ Kicken - dance with somebody mixen met de beat van No Dip
Topic: Slechtste ervaring (9-5-2006 21:15:00)
terug ontopic zeker

slechtste ervaring: Draaien met geluidsbegrenzer op 90dB (type die de stroom afsnijdt bij langdurig harder spelen)

Nog eentje: (al jaaaaren geleden)
Hevig onweer bij een openluchtfeestje ... zonder tent ... feestje was van korte duur laugh :D