Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ-Ridoo
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 38 bijdrage(n) van DJ-Ridoo (Pagina: 3 van 4)
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (18-8-2006 18:52:00)
Beste DJ? pfff te veel duss lijstje:
Trance: Svenson, Ferry Corsten, Armin Van Buuren, Paul Van Dijck, Regi
Dance / Commercial / R 'n B: DJ F.R.A.N.K. (subliem gewoon)
Mash-up: 2 Many DJ's, Hermanos Inglesos, Discobar Galaxie
BigBeat: Fatboy Slim
Electro / Groove: Tiga
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (7-8-2006 11:01:00)Trance: Svenson, Ferry Corsten, Armin Van Buuren, Paul Van Dijck, Regi
Dance / Commercial / R 'n B: DJ F.R.A.N.K. (subliem gewoon)
Mash-up: 2 Many DJ's, Hermanos Inglesos, Discobar Galaxie
BigBeat: Fatboy Slim
Electro / Groove: Tiga
Hier in België heeft Xandee "Conga" uitgebracht.
Een nieuwe versie van de Miami Sound Machine-knaller.
Op zich niet slecht maar vind het origineel toch beter ...
Topic: waarom parren? (27-7-2006 17:05:00)Een nieuwe versie van de Miami Sound Machine-knaller.
Op zich niet slecht maar vind het origineel toch beter ...
Het oog wil ook wat, en het oogt toch mooi?
Parren worden veel gebruikt als zgn. "brugvulling"... idd om de trussen te vullen, dan lijkt de lichtshow groter.
Topic: hawaii muziek (27-7-2006 16:57:00)Parren worden veel gebruikt als zgn. "brugvulling"... idd om de trussen te vullen, dan lijkt de lichtshow groter.
Heb het al eens in een gelijkaardig topic gezegd:
Vraag is naar de CD "Suavemente" van Elvis Crespo, zomerse ritmes, zwoele melodietjes ... volop zomer dus...
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (4-7-2006 16:43:00)Vraag is naar de CD "Suavemente" van Elvis Crespo, zomerse ritmes, zwoele melodietjes ... volop zomer dus...
misschien een beetje absurd maar toch een toffe, ma moeilijke mix:
Funky Green Dogs - Fired up
mixen met:
Miami Sound Machine - conga
Topic: Lichtbrug TRUSS (25-6-2006 17:22:00)Funky Green Dogs - Fired up
mixen met:
Miami Sound Machine - conga
Geen truss zetten op gewone statieven, zou ik zo zeggen. Probeer dan door te sparen voor een volledige truss. (truss + T-adaptors + WU's)
Tip: de ALT-series van Beglec zijn degelijk en prijslijk.
De truss: hier zou ik gaan voor een topmerk als prolyte (ergens 2de hands op de kop tikken)
4 meter of 6 meter moet je zelf kiezen.
Ben zelf ook begonnen met 4 meter prolyte, maar heb al vrij snel uitgebreid tot 6 meter.
succes
Topic: Liedje over drugs (29-5-2006 18:49:00)Tip: de ALT-series van Beglec zijn degelijk en prijslijk.
De truss: hier zou ik gaan voor een topmerk als prolyte (ergens 2de hands op de kop tikken)
4 meter of 6 meter moet je zelf kiezen.
Ben zelf ook begonnen met 4 meter prolyte, maar heb al vrij snel uitgebreid tot 6 meter.
succes
Of nog een hele oude:
Grandmaster Flash - White lines (don't do it)
benieuwd of iemand deze nog kent
Topic: Liedje over drugs (28-5-2006 17:04:00)Grandmaster Flash - White lines (don't do it)
benieuwd of iemand deze nog kent
K's Choice - not an addict
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (15-5-2006 18:08:00)Nog een goede 90's mix:
SNAP - Rhythm is a dancer mixen met Technotronic - Pump up the jam
Disco:
C. and the gang - celebration mixen met M. Jackson - B. Jean
retro/ dance:
DJ Kicken - dance with somebody mixen met de beat van No Dip
Topic: Slechtste ervaring (9-5-2006 21:15:00)SNAP - Rhythm is a dancer mixen met Technotronic - Pump up the jam
Disco:
C. and the gang - celebration mixen met M. Jackson - B. Jean
retro/ dance:
DJ Kicken - dance with somebody mixen met de beat van No Dip
terug ontopic zeker
slechtste ervaring: Draaien met geluidsbegrenzer op 90dB (type die de stroom afsnijdt bij langdurig harder spelen)
Nog eentje: (al jaaaaren geleden)
Hevig onweer bij een openluchtfeestje ... zonder tent ... feestje was van korte duur
slechtste ervaring: Draaien met geluidsbegrenzer op 90dB (type die de stroom afsnijdt bij langdurig harder spelen)
Nog eentje: (al jaaaaren geleden)
Hevig onweer bij een openluchtfeestje ... zonder tent ... feestje was van korte duur