Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Wagterboer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 36 bijdrage(n) van Wagterboer (Pagina: 3 van 4)
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 17:58:00)
oh wacht even ,
hoe zorg je dat de lampen knipperen op de klanken van de muziek , waar komt dat weg dan ?
dan heb ik me dat helemaal verkeerd voor laten lullen.. om zo maar te zeggen
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 17:55:00)hoe zorg je dat de lampen knipperen op de klanken van de muziek , waar komt dat weg dan ?
dan heb ik me dat helemaal verkeerd voor laten lullen.. om zo maar te zeggen
en nog een vraag is ...
als ik de lichtaansturing nu de eerste tijd nog laat zitten , kan ik met de dimmer ook rechtstreeks op het mengpaneel aansluiten zodat hij die signalen oppikt?
en later als er meer geld beschikbaar is dat ik dan de lichtaansturing koop
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 17:52:00)als ik de lichtaansturing nu de eerste tijd nog laat zitten , kan ik met de dimmer ook rechtstreeks op het mengpaneel aansluiten zodat hij die signalen oppikt?
en later als er meer geld beschikbaar is dat ik dan de lichtaansturing koop
en hoezit dat met die filters , moet ik voor elke par een setje filters kopen
of gewoon 1 setje voor de 4 parren?
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 17:37:00)of gewoon 1 setje voor de 4 parren?
dit bij elkaar is dat wat?
dimmerpakket
www.new-line.nl/v/14152
lichtaansturing
www.new-line.nl/v/3619
lichtstatief
www.new-line.nl/v/4170
4x Par 56 short
www.new-line.nl/v/2754
4x Par 56 short lampen
www.new-line.nl/v/336
filter
www.new-line.nl/v/2469
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 16:34:00)dimmerpakket
www.new-line.nl/v/14152
lichtaansturing
www.new-line.nl/v/3619
lichtstatief
www.new-line.nl/v/4170
4x Par 56 short
www.new-line.nl/v/2754
4x Par 56 short lampen
www.new-line.nl/v/336
filter
www.new-line.nl/v/2469
bedankt krissie,
zou je niet een setje voor mij compleet kunnen maken rond die prijs
even kijken wat een pro mij voorschotelt
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 16:20:00)zou je niet een setje voor mij compleet kunnen maken rond die prijs
even kijken wat een pro mij voorschotelt
ja ok ,
eerst nog zonder controller ? qua prijs dan ?
en welke parren stellen jullie voor
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 16:14:00)eerst nog zonder controller ? qua prijs dan ?
en welke parren stellen jullie voor
danku voor het aanpassen dre ,
shit happends,
ik hoor graag jullie mening
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 16:06:00)
shit happends,
ik hoor graag jullie mening
Ik heb meerdere forums door gelezen over licht hier. Hiervoor wist ik er helemaal niks van, maar nu zijn we als "beginnend" drive in natuurlijk ook een beetje licht nodig
we zaten zelf te denken aan een startbedrag van ongeveer 300 , iets meer of minder kan altijd.
Maar ja , wat heb je voor dat geld? Wat ben je beslist nodig?
Misschien vind ik na uren zoeken zelf wel het antwoord, maar ik heb toch graag enige informatie van jullie.
Wat zijn de betere lampen etc voor een betaalbare prijs
Groeten , en alvast bedankt voor de medewerking
Topic: DAP RW18B (5-6-2007 18:36:00)we zaten zelf te denken aan een startbedrag van ongeveer 300 , iets meer of minder kan altijd.
Maar ja , wat heb je voor dat geld? Wat ben je beslist nodig?
Misschien vind ik na uren zoeken zelf wel het antwoord, maar ik heb toch graag enige informatie van jullie.
Wat zijn de betere lampen etc voor een betaalbare prijs
Groeten , en alvast bedankt voor de medewerking
wat was je probleem ook al weer precies?
en heb je er met een nieuwe cx4300 geen problemen meer mee?
Topic: DAP RW18B (5-6-2007 18:05:00)en heb je er met een nieuwe cx4300 geen problemen meer mee?
ja alles goed aangesloten ..
maar dat kon toch komen door het summen , zo als ik nu in de andere forums lees?
toch waren er mensen die problemen hadden met zo'n ding , daar stond een datum op van 0604 .. nu heb ik deze ook..
Is deze hele serie mislukt of?
maar dat kon toch komen door het summen , zo als ik nu in de andere forums lees?
toch waren er mensen die problemen hadden met zo'n ding , daar stond een datum op van 0604 .. nu heb ik deze ook..
Is deze hele serie mislukt of?