Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick Beuken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 3 van 20)

Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (30-11-2009 03:16:00)

Andy S&L schreef:

Klopt, qua belasting/verzekering en onderhoud kost de Doblo inderdaad niks. Jammer dat er eigenlijk geen XXL versie van bestaatwink ;)

Afin, ik moet niet zeuren; ik heb 1,5 jaar met veel plezier in mijn Doblo gereden maar hij werd me gewoon echt te klein. Maandag m'n nieuw busje ophalen en eindelijk lekker met oprijplaat en binnenkort mooi laten beletteren. happy :)
Hey Andy, hoe is het met je nieuwe bus?
Topic: Vloeistof pallets (29-10-2009 12:03:00)
Neuh, helemaal niet... Het werd wel warm, maar niet heet ofzo.
Topic: Vloeistof pallets (29-10-2009 04:18:00)
Net terug van afbouw..

En om dit topic maar af te maken: het eindresultaat. dj joe, nogmaals bedankt voor je tip. We hebben de bakken bij Crew Factory vandaan gehaald.

Foto 1
Foto 2

Rest (podium etc) komt als ik zin en tijd heb wel eens in het productie-topic. Het is een productie van Reflexion.
Topic: Vloeistof pallets (28-10-2009 10:48:00)

JeroenVDV schreef:

Helaas Patrick, ik heb het moeten missen dit jaar. Lustige Schlagerfreunden volgend jaar staan wat mij betreft alweer op de planning laugh :D laugh :D
Owja, ik ben jou daar ook een keer tegengekomen! haha laugh :D 2 jaar geleden geloof ik.
Topic: Vloeistof pallets (28-10-2009 03:05:00)
Bakken worden alleen van buiten verlicht, ja.

Geluid zou kunnen. Ik heb ook altijd oordoppen in, dus ik weet het niet. Eric Meij doet dat in ieder geval alle dagen en die houd inderdaad wel van een stevig, maar goed en professioneel geluidje (iets wat ik niet kan zeggen over het geluid in die andere tent).

Morgen inderdaad alweer de laatste dag. Rond 12 uur ben ik in de tent voor het licht van die kinder-middag, 's avonds Joling en om 03.00 willen we de meeste spullen weer uit de tent weg hebben.
Topic: Vloeistof pallets (27-10-2009 18:43:00)
2500 man. Zaterdagavond met 'Die Lustige Schlagerfreunden' hadden ze 3000 kaarten verkocht... maar daarvoor hebben ze dan ook de biertafels en -banken weggehaald op last van de brandweer.

Ik ben tot nu toe iedere dag daar geweest (óf om te feesten, óf om licht te bedienen), maar ik heb nog geen foto's gemaakt. Dat moet ik vanavond of morgen maar eens ff doen..

Die bakken met gewone parren vallen me in ieder geval nog reuze mee :) LED zal een beter effect hebben, maar het is zoals het nu is ook acceptabel.

EDIT: ah, nu zie ik wie je bent happy :) Yves van Sittardia razz :p

EDIT2: wat vond je van het podium-lichtontwerp?
Topic: Vloeistof pallets (22-10-2009 01:24:00)
Joa, es ff kijken hoe dat gaat he.. Als het te warm wordt moeten we nog maar ff wat ledlampjes halen. Ik vond het sowieso geen goed idee, maarja... ik ga niet over de centen.
Topic: Vloeistof pallets (22-10-2009 01:01:00)
Eerste bakken zijn binnen razz :p Morgen nog 4 halen.. past niet veel in een gewone bakwagen...

https://img96.imageshack.us/img96/7168/p1020056.th.jpg

Op dit onderdeel van het project is bezuinigd. Het worden in totaal maar 8 bakken, want het pad buiten is korter dan verwacht. En er komt geen LED verlichting in, maar we gaan het proberen met gewone parren. Ze hoeven namelijk maar 1 kleur te hebben.
Topic: Vloeistof pallets (5-10-2009 20:49:00)
Contact gehad met Crew Factory en prijs is binnen happy :) Nu even kijken hoe we ze precies gaan gebruiken, hoeveel we er nodig hebben en of het binnen het budget past. Resultaat wordt hier tzt gepost happy :)
Topic: Vloeistof pallets (3-10-2009 14:37:00)
Bedankt voor je post, DJ Joe! Op locatie zijn inderdaad enkele Manitou's aanwezig. Het gaat om een feest voor 2x 2500 personen, dus neem maar van me aan dat dat wel professioneel aangepakt wordt.