Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Snuf
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van DJ Snuf (Pagina: 3 van 8)
Topic: Limiter op microfoons (21-10-2013 18:21:00)
Nee, deze beschikt niet over 4 G technology.
- hoeveel van deze systemen kan ik max. tegelijkertijd gebruiken?
Volgens de fabrikant 90Grapjas.
@dj snuf: Waar wil je het setje voor gebruiken? En hoeveel wil je er in de toekomst tegelijk gebruiken?Voor wat kleine tape acts en drive-in werk
Ik bedoel uiteraard of de microfoon werkt op een frequentie die beschikbaar blijft over een paar jaar. Ik wil enkele setjes aanschaffen ter vervanging van onze huidige 800MHz systemen.
Eraan toegevoegd: compressie niet te hard zetten, gaat ten kosten van spraakverstaanbaarheid, gebruik zelf meestal 4:1.
Topic: Limiter op microfoons (20-10-2013 19:53:00)Ik gebruik zelf een DBX 166XL compressor/limiter die ik aansluit op de inserts van de microfoonkanalen en dat werkt uitstekend om de pieken op te vangen.
Topic: RCF NX 12SMA monitorbox ervaringen (20-10-2013 10:56:00)Heeft iemand ervaringen met deze actieve kastjes?
Ben op zoek naar twee nieuwe monitorboxen voor lokale tape acts en drive in werk.
Topic: Welke live-mixer? (6-10-2013 10:12:00)Ben op zoek naar twee nieuwe monitorboxen voor lokale tape acts en drive in werk.
Ik heb gisteren een zeer jong gebruikte Midas Venice F32 opgehaald, dus ik kan weer ff aan de slag!
Topic: Welke live-mixer? (2-10-2013 19:55:00)Leuke discussie maar ben toch echt op zoek naar een analoge mixer zoals gevraagd.
Topic: Electro Voice ZLX series (2-10-2013 19:42:00)Al 106 keer gelezen en nog niemand die hier ervaring mee heeft?
Topic: Welke live-mixer? (1-10-2013 07:07:00)Ik ben op zoek naar een nieuwe live mixer en ben me momenteel aan het oriënteren tussen Soundcraft GB2, Allen & Heath GL2400 en Midas Venice-F.
Wordt voornamelijk gebruikt voor semi-professionele toepassingen: kleine bandjes, tape acts etc.
Het liefst wel een "geaccepteerde" tafel.
Wie heeft er ervaring met deze tafels en is er een voorkeur?
Topic: Electro Voice ZLX series (29-9-2013 15:52:00)Wordt voornamelijk gebruikt voor semi-professionele toepassingen: kleine bandjes, tape acts etc.
Het liefst wel een "geaccepteerde" tafel.
Wie heeft er ervaring met deze tafels en is er een voorkeur?
Heeft er al iemand ervaring met de ZLX serie van EV, met name de passieve versie?
Toepassing: monitorspeaker of als compact setje voor achtergrondmuziek.
Prijzen zijn niet verkeerd....
Topic: BSS Minidrive FDS 336 (26-3-2013 18:03:00)Toepassing: monitorspeaker of als compact setje voor achtergrondmuziek.
Prijzen zijn niet verkeerd....
Ik gebruik al een tijdje bovenstaande audioprocessor naar volle tevredenheid.
Weet er iemand toevallig of ik deze controler ook vanaf de pc kan instellen cq instellingen kan bekijken?
Topic: Advies Shure draadloze microfoon (9-3-2013 18:40:00)Weet er iemand toevallig of ik deze controler ook vanaf de pc kan instellen cq instellingen kan bekijken?
PvG schreef:
smitsaudiohouten schreef:
- is deze microfoon geschikt voor de toekomst qua zendfrequenties ivm het nieuwe mobiele 4G netwerk?Nee, deze beschikt niet over 4 G technology.
- hoeveel van deze systemen kan ik max. tegelijkertijd gebruiken?
Volgens de fabrikant 90
@dj snuf: Waar wil je het setje voor gebruiken? En hoeveel wil je er in de toekomst tegelijk gebruiken?
Ik bedoel uiteraard of de microfoon werkt op een frequentie die beschikbaar blijft over een paar jaar. Ik wil enkele setjes aanschaffen ter vervanging van onze huidige 800MHz systemen.