Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stevo_JD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 3 van 15)
Topic: Thema muziek: Vegas (8-6-2009 10:58:00)Topic: afscheidslied(je) (8-6-2009 10:56:00)
Saxsymbol feat. Lex Empress - Samba de Liberdade (Gregor Salto & Sidney Samson Remix)
Kan 'm natuurlijk over het hoofd hebben gezien
.Ricky Rivaro of Born to Funk remix doet het dan meer voor mij ;)Topic: Gezocht: Latin/Minimal/ Electro - DJ's / Live act's - 14 augustus (15-8-2008 10:16:00)
Persoonlijk hoef ik 'm ook niet meer dan 1 keer per jaar te horen. Maar als dat de wens is van het bruidspaar zou ik er wel aan voldoen 
Lang geleden trouwens dat ik hier ben geweest. Zal binnenkort eens wat meer gaan posten hier.
Topic: afscheidslied(je) (8-6-2009 10:37:00)
Lang geleden trouwens dat ik hier ben geweest. Zal binnenkort eens wat meer gaan posten hier.
Zelfs "Houdoe en Bedankt" kan op een bepaalde bruiloft, het ligt aan de wensen van het getrouwde stel zelf en daarnaast aan het publiek. Misschien hebben de tortelduifjes zelf wel een verschrikkelijk mooi nummer in gedachten waar ze wel even een afscheidsdans op willen doen. Als je het heel even met hun bespreekt komen ze zelf wel met oplossingen.
In de trend van:
"Goh, Erik, hoe heet dat nummer nu uit Dirty Dancing?"
"Nou Nienke, volgens mij zou je dat zelf toch moeten weten, zelf ben ik in slaap gevallen tijdens die film"
Moeder: "Och kinders, dat is The Time of My Life natuurlijk! Heb je die niet misschien?"
Ge wit nooit.
Topic: Wat vind jij de MOOISTE mixer, tt, cd speler etc... (21-10-2008 10:15:00)In de trend van:
"Goh, Erik, hoe heet dat nummer nu uit Dirty Dancing?"
"Nou Nienke, volgens mij zou je dat zelf toch moeten weten, zelf ben ik in slaap gevallen tijdens die film"
Moeder: "Och kinders, dat is The Time of My Life natuurlijk! Heb je die niet misschien?"
Ge wit nooit.
Het glanzende metallic van de CDJ800 mk2 komt voor mij toch akelig dicht bij mijn voorliefde voor de CDJ1000 mk3.
Hij is groot, overzichtelijk en gewoon oerdegelijk.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (15-9-2008 09:35:00)Hij is groot, overzichtelijk en gewoon oerdegelijk.
Funky Ro - Billen Trillen
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (23-8-2008 11:18:00)
Foute boekingen heb je altijd wel, gewoon je ding doen, zelfs voor 8 man. Zelfs als ik thuis draai heb ik het liefst dat er mensen meeluisteren via livestream oid, zodat ik het nog voor IEMAND doe behalve mezelf. Je leert er elke keer weer van.
Topic: Gezocht: Latin/Minimal/ Electro - DJ's / Live act's - 14 augustus (22-8-2008 17:50:00)Ik zie het nu ook, ben diegene in het midden met dat ubercoole shirt aan, wat kijk ik serieus zeg. =)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (16-8-2008 17:54:00)Groovelover schreef:
Het verbaast me eerlijk gezegd dat deze nog niet voorbij gekomen is als potentiële kandidaat:Saxsymbol feat. Lex Empress - Samba de Liberdade (Gregor Salto & Sidney Samson Remix)
Kan 'm natuurlijk over het hoofd hebben gezien
.Nou, was een bijzonder feestje
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (14-8-2008 14:27:00)
Oké duidelijk, Stefan had al antwoord voor je gegeven ;)
Nog steeds bedenk ik me geen moment om een oude disco plaat op te pakken. Compleet niet mijn ding.
Nog steeds bedenk ik me geen moment om een oude disco plaat op te pakken. Compleet niet mijn ding.