Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sebas
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 56 bijdrage(n) van Sebas (Pagina: 3 van 6)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (10-4-2006 15:08:00)Deze ga ik juist vervangen door de nieuwe standaard maat.Vroeg me alleen af of die andere maat nog recent in de verkoop zit.
Maar volgens mij dus niet.Topic: Ilme - Harting - Wieland (6-4-2006 16:57:00)Pas op het moment dat je klachten hebt, hoe meer schoonmaken, tja, daar is zo'n ding niet op gemaakt, ook al kan het geen kwaad lijkt me..Topic: Nieuw: ShowTec Scorpion 260 (7-12-2005 13:20:00)Gelukkig bestaat er meer dan de 218 ;)Topic: De bouw van een D&B B2 sub. (29-11-2005 11:29:00)Beter bekend als baffletex ;-)Klopt het tevens dat er in de WebShop maar 1 soort luidsprekerdoek staat, van €18,15 ofzo, heeft er iemand ervaring met de stof? Is het sterk, dik?Topic: De bouw van een D&B B2 sub. (28-11-2005 16:41:00)
Uiteraard hebben wij een eigen trailer, wel enkelasser maar net groot genoeg.
Belettering was snel geregeld, daar werk ik nl ook voor.
( stuur maar een mailtje als je meer wilt weten daarvan :p )
Topic: Ilme - Harting - Wieland (6-4-2006 17:26:00)Belettering was snel geregeld, daar werk ik nl ook voor.
( stuur maar een mailtje als je meer wilt weten daarvan :p )
big bang schreef:
Als je ze speciefiek zoekt moet je me maar even mailen. Heb wat maffe harting dingen liggen waar ik niets mee doe, maar vergeet ze steeeds in de verkoop te gooien. Verder wordt harting voor veel meer toepassingen gebruikt dan alleen licht en geluid, voornamelijk industrieel. Wellicht zijn ze dus nog wel los leverbaar, alleen zul je ze misschien niet bij een licht en geluidsshop moeten zoeken...Maar volgens mij dus niet.
Hoe zit het dan met die harting die een smallere maat heeft? weet iemand dat?
Tegenwoordig is er een maat, die men standaard noemt, maar die smalle maat, die zijn niet meer te koop? Weet iemand of daar hetzelfde binnenwerk in kan als in de nieuwe standaard harting?
Topic: Ilme - Harting - Wieland (4-4-2006 16:43:00)Tegenwoordig is er een maat, die men standaard noemt, maar die smalle maat, die zijn niet meer te koop? Weet iemand of daar hetzelfde binnenwerk in kan als in de nieuwe standaard harting?
Wie o wie kan me vertellen wat er op elkaar past, en wat niet, en of Ilme wel voldoende prijs / kwaliteit verhouding heeft. Kon het nergens anders op topics vinden.. Moet een hele rats aanschaffen, maar twijfel over de keuze van merken. Alvast bedankt
Topic: Rookmachine (antari f80z) (8-12-2005 11:56:00)Dat naspoelen is me volledig bekent Dre. Alleen het drooglopen niet, gezien ik een 2e hands machine gekocht heb, en er geen usermanual bijzat, zoals dat wel meer gebeurt
Toch bedankt
Topic: Rookmachine (antari f80z) (8-12-2005 11:04:00)Toch bedankt
Vraag:
Als ik rookdoos schoon ga maken, met 50/50 gedest. water / azijn, moet ik hem dan zo erg leegspuiten, dat het slangetje ook leeg is (totdat er simpelweg niets meer uitkomt)??
Of is dat nou weer slecht, aangezien er dan lucht in slangetjes/leidingkjes komt???
Dit is nergens te vinden in 1 van de topics over smokers cleanen!
Wel belangrijk, though
Topic: Rookmachine (antari f80z) (8-12-2005 11:01:00)Als ik rookdoos schoon ga maken, met 50/50 gedest. water / azijn, moet ik hem dan zo erg leegspuiten, dat het slangetje ook leeg is (totdat er simpelweg niets meer uitkomt)??
Of is dat nou weer slecht, aangezien er dan lucht in slangetjes/leidingkjes komt???
Dit is nergens te vinden in 1 van de topics over smokers cleanen!
Wel belangrijk, though
djdimi schreef:
Om te hoeveel keer is het het beste om je rookmachine te reinigen?Dré schreef:
Ach... Zonder al die Chinezen zat Martin nu wellicht nog steeds na te denken hoe ze nu nog beter al het licht van de 218 IN de behuizing konden houden...Dré schreef:
ivo2 schreef:
Het schuim is bafeltex,Welk schuim heb je daar gebruikt?