Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van LJ TDD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 40 bijdrage(n) van LJ TDD (Pagina: 3 van 4)
Topic: Welke lichttafel? (15-10-2005 23:10:00)
MIsschien moet je denken aan een sgm scancontrol 48
of een pearl 2004 is natuurlijk altijd goed
Topic: HQ-Power Exciter 250 (12-6-2005 17:56:00)of een pearl 2004 is natuurlijk altijd goed
Wat zijn dus de voordelen en de nadelen van de HQ-Power Exciter 250?
Topic: HQ-Power Exciter 250 (9-6-2005 19:53:00)Ik ben nu ook van plan om 2 HQ-Power Exciter 250 scans te kopen. Weet iemand waar ze het goedkoopst (het liefst in set ( 2 scans + flighcae + lamp enz) te krijgen zijn?
Of een internet site?
Topic: knappe theatertafel (19-5-2005 18:21:00)Of een internet site?
Edit Mod: De bedoeling van dit forum is nooit geweest en zal nooit zijn het "cheapest buy" forum. Het goedkoopste adres (als je zo kortzichtig wilt zijn) mag je zelf opzoeken!
of een strand (bijv gsx)
Topic: spots samenstellen (11-5-2005 16:54:00)Ik zou toch eerder voor een "gewone" handtafel gaaan dan kun je maakelijker ingrijpen en is waarschijnlijknoook nog veel goedkoper
Topic: gezocht licht jockey voor grote club in den haag (11-5-2005 16:53:00)
Ik woon in den haag dus de reistijd is voor mij niet zon probleem en ik heb interesse maar ik wil wel effe weten hoe oud je er ongeveer voor moet zijn
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (7-5-2005 16:30:00)maar kan ik dan nu wel een nieuw topic beginnen?
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (7-5-2005 16:29:00)oke dank je
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (29-4-2005 16:14:00)Dank je wel iedereen ik weet wat ik nu wil gaan doen (namelijk eerst geld in extra lampen enz investeren en dan pas een lichtsturingkopen) dus van mijn part mag dit onderwerp worden afgesloten
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (24-4-2005 22:06:00)dat is toch niet tweede hands