Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Joep poep
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 132 bijdrage(n) van Joep poep (Pagina: 3 van 14)
Topic: Rookmachinepomp testen (28-10-2008 17:01:00)
Op de cd schrijf je dan ook Cd nr 120 en kan het niet mis gaan (of je moet dubbele 120 hebben)en hoe stel jij je compilaties dan samen? per maand/genre...Topic: Cdmappen (14-11-2007 17:30:00)
Ja, uiteraard, alleen het probleem is, er is een printplaatdeffect waardoor heel de machine hapert. Ik wil de pomp in een andere machine bouwen die ik nog niet in mijn bezit heb. Deze koop ik alleen over als ik zeker weet dat mijn pomp uit de machine die ik heb het nog doet.
Daarom wil ik eerst zeker weten dat deze pomp het nog doet.
Topic: Rookmachinepomp testen (28-10-2008 16:48:00)
Daarom wil ik eerst zeker weten dat deze pomp het nog doet.Hallo Jeroen,
ja dat doet ie... Tenminste, dat denk ik, op de print tussen voeding en pomp zit een klein zwart componentje, zou niet weten wat het anders zou moeten zijn. Dan kan het niet neem ik aan? heeft het zin om de weerstand van de pomp te meten oid?
bedankt
Topic: Rookmachinepomp testen (28-10-2008 16:41:00)ja dat doet ie... Tenminste, dat denk ik, op de print tussen voeding en pomp zit een klein zwart componentje, zou niet weten wat het anders zou moeten zijn. Dan kan het niet neem ik aan? heeft het zin om de weerstand van de pomp te meten oid?
bedankt
Waarde forumgenoten,
ik heb hier een Antari SP 35A rookmachine pomp (AC 240V) waarvan ik de werking wil weten. Ik kan dan toch prima hier ff een stekkertje aanzetten in in het stopcontact doen? BVD!
gr, Wouter
Topic: ''Mooi Spul'' - Jaren 80 Disco avond. (26-11-2007 20:09:00)ik heb hier een Antari SP 35A rookmachine pomp (AC 240V) waarvan ik de werking wil weten. Ik kan dan toch prima hier ff een stekkertje aanzetten in in het stopcontact doen? BVD!
gr, Wouter
mooi spul hoor! ook leuk om te zien dat iemand dit zomaar in zijn kelder heeft staan!
Topic: Cdmappen (14-11-2007 19:25:00)
lj/dj cono schreef:
Je maakt een lijstje met je nummers erop op papier dat stop je erin en zet je bvb. Cd nr 120 opOp de cd schrijf je dan ook Cd nr 120 en kan het niet mis gaan (of je moet dubbele 120 hebben)
DJ's die met cd'r's draaien: hoe markeren jullie je schijfjes? nummertje erop of complete titels, maken jullie compilaties of alleen een nummer en zn remixes op een schijfje?
Topic: Rookmachine (antari f80z) (18-10-2007 09:36:00)En je kan ook prima iets zwaars of eeen stukje gaffa op de knop plakken. De machine functioneert dan gewoon als normaal, hij spuit dan meteen als ie warm genoeg is. Ook lekt ie niet aan de voorkant tijdens transport, vaak zit er wel een ontluchtingsgaatje in de tankdop. deze zou je tijdens transport ff kunnen afplakken, maar haal deze er wel weer van af ivm vaccuum.
wouter
Topic: Thermische zekering: waar te koop? (16-10-2007 09:48:00)wouter
Gisteren zekering gekocht (idd bij een witgoedzaak, thanks aart!) en gemonteerd. Hij loopt weer als een zonnetje!
wouter
Topic: Thermische zekering: waar te koop? (15-10-2007 14:11:00)wouter
Ik heb de machine doorgemeten en zo tot de conclusie gekomen dat het de thermische zekering is. Ga vanmiddag eens kijken of ik ergens de zekering kan laten bestellen.
Wouter
Topic: Thermische zekering: waar te koop? (13-10-2007 20:48:00)Wouter
bedankt voor je snelle reactie, het gaat om een zeer simpele rookmachine (á la F80) dus er is geen sprake van een termostaat. ik zal met de datasheet eens opzoek gaan naar een witgoedzaak!
Wouter
Wouter