Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ruud
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 58 bijdrage(n) van Ruud (Pagina: 3 van 6)
Topic: HK audio (5-7-2004 22:56:00)
wij hebben 2x PR115 topjes en moet zeggen dat we er wel tevreden over zijn. we hebben ze een hele tijd fullrange gebruikt tot een mannetje of 75 en dit ging goed, een subtiel 'bultje' maken bij de 100Hz op je eq en een beetje de hoge tonen trug want die willen nog wel eens lekker uit hun dak gaan :P maar moet zeggen dat ik nog steeds tevreden ben over de aankoop en ze klinken wel lekker strak
nu hebben we er 2 baskasten bij en dan kun je al gauw een hoop volk meer aan. we hebben de pr115 sub gehoord trouwens maar die vonk nix eik. misschien kwam het ook wel omdat ie passief werd gecrossed maar dan nog.
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (30-6-2004 12:42:00)nu hebben we er 2 baskasten bij en dan kun je al gauw een hoop volk meer aan. we hebben de pr115 sub gehoord trouwens maar die vonk nix eik. misschien kwam het ook wel omdat ie passief werd gecrossed maar dan nog.
het is roemeens
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (30-6-2004 12:18:00)hm net ff summerlove geluisterd, wordt denk nie zo een goeie hit, wel lekker uptempo da wel maar that's it.
taal week nie, scheen iets te betekenen vna in wil je naakt zien en dan krikke, ff subtiel vertaald ;)
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (30-6-2004 11:17:00)taal week nie, scheen iets te betekenen vna in wil je naakt zien en dan krikke, ff subtiel vertaald ;)
over een paar weken ' als de zomer in volle gang is' is het al te laat om er achter te komen wat de hit is/wordt want danissie al grijs gedraaid :p
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (29-6-2004 22:08:00)ohja, calinda wordt er idd ook wel eentje denk
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (29-6-2004 21:56:00)ondertussen is het nu zomer (zeggen ze, aant weer iig nie te merken moet ik zeggen)
Hier in brabant zijn de bovengenoemde nr's niet echt zomerhits ofzo hoewel ze het niet altijd slecht doen ofzo.
maargoed, ik denk dat het nu wel zo'n beetje tijd is om de zomerhit 2004 uit te brengen.
ik denk dat O-Zone - Dragostea din tei wel een potentiele zomerhit kan zijn.
maargoed, iemand andere tips?
het schijnt trouwens dat summerlove een nieuw nrtje heeft uitgebracht, is het wat?
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (3-5-2004 17:36:00)Hier in brabant zijn de bovengenoemde nr's niet echt zomerhits ofzo hoewel ze het niet altijd slecht doen ofzo.
maargoed, ik denk dat het nu wel zo'n beetje tijd is om de zomerhit 2004 uit te brengen.
ik denk dat O-Zone - Dragostea din tei wel een potentiele zomerhit kan zijn.
maargoed, iemand andere tips?
het schijnt trouwens dat summerlove een nieuw nrtje heeft uitgebracht, is het wat?
mja dat deed ik ook, iig aankondigen, en toen kregen we dus nog automatisch 4 'laatste platen' en net toen de allerlaatste was afgelopen wilde ik nog 3 minuten van telekids oid doen maar dat ging dus niet meer gvd, en eik wilde ik nog ff de zaal voor de laatste keer op z'n kop zetten omdat de laatste platen een beetje downtempo/meezing waren.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (3-5-2004 12:51:00)jaa ik heb er ook een paar,
- mensen die direct je aandacht willen voor hun verzoekje as je druk aant draaien bent.
- mensen die gezellig ff met je willen gaan ouwehoeren net as je druk bezig bent met draaien.
- en als laatste, misschien nog wel mijn grootste ergernis, als je ineens moet stoppen als het 2 uur is, dus niet eens tot vijf over twee kunnen doorgaan waardoor je niet fatsoenlijk kan afsluiten (heel frustrerend).
maarja, zoals al eerder gezegd, dit hoort er allemaal bij en het mag de pret niet drukken.
Topic: Koninginnedag:D (13-4-2004 15:34:00)- mensen die direct je aandacht willen voor hun verzoekje as je druk aant draaien bent.
- mensen die gezellig ff met je willen gaan ouwehoeren net as je druk bezig bent met draaien.
- en als laatste, misschien nog wel mijn grootste ergernis, als je ineens moet stoppen als het 2 uur is, dus niet eens tot vijf over twee kunnen doorgaan waardoor je niet fatsoenlijk kan afsluiten (heel frustrerend).
maarja, zoals al eerder gezegd, dit hoort er allemaal bij en het mag de pret niet drukken.
dit jaar met koninginnenacht draaien (23.00 tot 06.00).
wordt eigenlijk gewoon standaard sjootje alleen extra licht (2x scan 2x bat parretjes en jawel een JB lasert) denk dat het wel een leuke avond gaat worden.
foto's zullen volgen.
dag erna queens dance experience met een ander bedrijf, wordt denk ik wel een bReEzAh sTyLisH party maar das wel lache al die opgefokte jong :P.
ik heb er iig zin in.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (9-4-2004 14:44:00)wordt eigenlijk gewoon standaard sjootje alleen extra licht (2x scan 2x bat parretjes en jawel een JB lasert) denk dat het wel een leuke avond gaat worden.
foto's zullen volgen.
dag erna queens dance experience met een ander bedrijf, wordt denk ik wel een bReEzAh sTyLisH party maar das wel lache al die opgefokte jong :P.
ik heb er iig zin in.
hey,
ik hoorde gisteren een versie van traffic die eerst begint met een vocal en die tijdens het nr. nog gewoon doorgaat. welke is dit???? (klonk iig wel vet)
ik hoorde gisteren een versie van traffic die eerst begint met een vocal en die tijdens het nr. nog gewoon doorgaat. welke is dit???? (klonk iig wel vet)