Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Party 2000
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 3 van 11)
Topic: phantoom (4-9-2003 08:23:00)
"Lekkere kwaliteit!"
Nou het klink niet slecht als je weet hoe je er mee om moet gaan.
Jezus man jullie denken echt dat we fucking miljonairs zijn. We hebben het geld echt niet voor het oprapen hoor. komt waarschijnlijk ook omdat ik pas in de 3e zit. En nog geen fatsoenlijke baan kan krijgen.
En ik ben op gebied van hiphop (op rappen na dan) geen noob hoor. Ik heb er zelf ook eens een track mee opgenomen (vraag niet wat voor 1) en die kwaliteit was verre van slecht.
En weet jullie kennen vast en zeker Gangstarr niet (is dat zo? schaam je!). Hij heeft ook een paar nummers van slechte kwaliteit. En maakt dat hem een slechte raper? nee.
Dus denk maar niet dat ik (we) zo het fuckbak boekje open kunnen slaan bij de studio mic's en zo een mooie mic van neumann ofzo uitzoeken. Nee daar moet ik eerst een hele zomer vakantie voor opofferen om in de kassen te gaan zweten.
En dan is recorden met een goedkoop ding zo slecht nog niet. Die gene die het vraagt, vraagt het voor een home studio en geen profi studio.
Wat ik wel moet zeggen is dat je hem zeer goed moet afstellen en weten hoe je er in moet rappen
halaalsje voor het advies
Topic: Cd's kopen (2-9-2003 16:20:00)is metronoomTopic: Wat nodig voor home-studiootje? (2-9-2003 14:25:00)
Mixer? Nergens voor nodig. gewoon mic in de pc en met cool edit ofzo en je bent klaar dan kan je probleem loos multitracken. En het klinkt ook echt goed hoor.
Kop telefoons? tja kan maar dat lijkt me niet fijn rappen. Gewoon de boxen van je pc hard zetten werkt ook. Kop telefoons zijn leuk als extratje. Als je geld over hebt.
En mogt je wel een groot budget hebben kijk dan gewoon voor dure mic's (alleen dan moet je volgens mij wel een of ander verloopje hebben om in de mic in van de pc te stoppen) En neem er dan kop telefoons bij. Heb je gelijk goede monitoring. Dan hoof je ook geen extra monitors aan te schaffen lijkt mij zo.
Okee dit is mijn mening hoe het goedkoop kan. Zoals ik al heb gezegt klinkt het bij mij prima. En je bent nog goedkoop uit ook. Dan hoef je niet hals over kop apparatuur te kopen. Spaar gewoon door voor iets goeds. Want daar heb je wat aan.
Tot die tijd kan je je priema op zoiets "cheaps" uitleven.
Latersorry hoor maar wat een n00b reactie, koopt gewoon goede mic's ik heb ook deze fout gemaakt, en natuurlijk heb je een mixer nodigTopic: Welke speakers bij DAP Mission-800 (5-7-2003 07:56:00)
Mail me maar.oke, maar toch bedanktTopic: Welke speakers bij DAP Mission-800 (4-7-2003 07:49:00)
Hallo iedereen,
Zit nu toch een beetje te twijfelen. Ik heb bij Dre 2 XLR kabels besteld en 1 phantoomvoeding en een verloopje van XRL-JACK. Kan ik een mic die phantoom nodig heeft wel aansluiten op een mengpaneel met Jack ingangen voor mic's?
Even om het te verduidelijken:
Mic --kabel--> phantoom in/uit --kabel--> verloopje XLR-Jack in mixer, is dit nou mogelijk, want logisch gezien lijkt het signaal te sterk voor de mixer.
Topic: Levertijd? (3-9-2003 18:56:00)Zit nu toch een beetje te twijfelen. Ik heb bij Dre 2 XLR kabels besteld en 1 phantoomvoeding en een verloopje van XRL-JACK. Kan ik een mic die phantoom nodig heeft wel aansluiten op een mengpaneel met Jack ingangen voor mic's?
Even om het te verduidelijken:
Mic --kabel--> phantoom in/uit --kabel--> verloopje XLR-Jack in mixer, is dit nou mogelijk, want logisch gezien lijkt het signaal te sterk voor de mixer.
dan toch nog een geluk he Dre, dat mijn stands niet op voorraad waren 
Topic: Levertijd? (3-9-2003 14:55:00)
zie net een man een pakje bij de buren afleveren en is niet hier gekomen

Topic: Levertijd? (3-9-2003 13:50:00)
bij mij zou die vandaag komen, wacht nog steeds af...
Topic: Wat nodig voor home-studiootje? (2-9-2003 19:58:00)Scratch-O-Holic schreef:
om te beginnen ei! beter iets dan niets. Als je niet gelijk een super goede mic kan kopen ga dan gewoon voor 1tje van 5 euro ofzo. Dan kan je iig opnemen en dan doorsparen voor een super goede."Lekkere kwaliteit!"
Nou het klink niet slecht als je weet hoe je er mee om moet gaan.
Jezus man jullie denken echt dat we fucking miljonairs zijn. We hebben het geld echt niet voor het oprapen hoor. komt waarschijnlijk ook omdat ik pas in de 3e zit. En nog geen fatsoenlijke baan kan krijgen.
En ik ben op gebied van hiphop (op rappen na dan) geen noob hoor. Ik heb er zelf ook eens een track mee opgenomen (vraag niet wat voor 1) en die kwaliteit was verre van slecht.
En weet jullie kennen vast en zeker Gangstarr niet (is dat zo? schaam je!). Hij heeft ook een paar nummers van slechte kwaliteit. En maakt dat hem een slechte raper? nee.
Dus denk maar niet dat ik (we) zo het fuckbak boekje open kunnen slaan bij de studio mic's en zo een mooie mic van neumann ofzo uitzoeken. Nee daar moet ik eerst een hele zomer vakantie voor opofferen om in de kassen te gaan zweten.
En dan is recorden met een goedkoop ding zo slecht nog niet. Die gene die het vraagt, vraagt het voor een home studio en geen profi studio.
Wat ik wel moet zeggen is dat je hem zeer goed moet afstellen en weten hoe je er in moet rappen
hala

kan ik zo'n dealtje sluiten met Dre, vanwege m'n studio 
Topic: wie weet wat een drummachine is???? (2-9-2003 16:15:00)
noobie schreef:
ik dacht dat het iets was dat een vaste maat geeft, voor een beat, waar je dan verder op kan werkenScratch-O-Holic schreef:
Koop gewoon een mic van de dixons. Ik heb er ook zo een (was toen der tijd 10 of 20 gulden) en hij doet het nu nog perfect. Zonder enige vervorming. De kwaliteit is ook goed genoeg. Beter dan de zang mic van mijn neefje die veel duurder was. Volgende zaterdag gaan we als het goed is ook wat track opnemen.Mixer? Nergens voor nodig. gewoon mic in de pc en met cool edit ofzo en je bent klaar dan kan je probleem loos multitracken. En het klinkt ook echt goed hoor.
Kop telefoons? tja kan maar dat lijkt me niet fijn rappen. Gewoon de boxen van je pc hard zetten werkt ook. Kop telefoons zijn leuk als extratje. Als je geld over hebt.
En mogt je wel een groot budget hebben kijk dan gewoon voor dure mic's (alleen dan moet je volgens mij wel een of ander verloopje hebben om in de mic in van de pc te stoppen) En neem er dan kop telefoons bij. Heb je gelijk goede monitoring. Dan hoof je ook geen extra monitors aan te schaffen lijkt mij zo.
Okee dit is mijn mening hoe het goedkoop kan. Zoals ik al heb gezegt klinkt het bij mij prima. En je bent nog goedkoop uit ook. Dan hoef je niet hals over kop apparatuur te kopen. Spaar gewoon door voor iets goeds. Want daar heb je wat aan.
Tot die tijd kan je je priema op zoiets "cheaps" uitleven.
Later
Dré schreef:
Ik had het graag voor je gedaan maar het ontbreekt me eenvoudigweg aan de ruimte. Bij vaste (goede, vertrouwde en aardige ;-) klanten maak ik wel eens de afspraak dat ik het verstuur met een 14 dagen factuur...Mail me maar.
zeg Dre, je doet ws. niet aan apart houden he? 
