Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tribal Chef

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 3 van 20)

Topic: Hulp gevraagd: Tech-house, Electro, Minimal Techno, Techno, Progressive (27-9-2007 14:03:00)
1 keer posten is wel genoeg denk ik zo..
Topic: DJ-nickname (24-9-2007 23:16:00)
Ik weet niet wat voor stijl je draait? Maar gewoon Hootz lijkt mij best leuk staan op een poster happy :)
Topic: Beginnende DJ (19-9-2007 17:08:00)
Effecten worden denk ik een beetje overschat, juist gebruik van effecten kan een leuke toevoeging zijn aan je set, slecht gebruik van effecten (en dit gebeurt veeeel) kan je set verampeneren.

Het is belangrijk om in het begin gewoon op het mixen te focussen, en als je dat goed onder knie hebt, verder gaan pielen, je gaat ook niet rallyrijden als je net 1 dag je rijbewijs hebt.

Dit gezegd te hebben, zou ik evengoed de mixer nemen met effecten, anders moet je in een later stadium weer overstappen, dus voor dat beetje geld kan je het beteer in een keer goed doen lijkt me.

*psst, je topic staat in de verkeerde map, deze hoort bij newbie*
Edit Mod: Dré: Verplaatst.
Topic: Ik word GEK van dat Imageshack (13-9-2007 19:05:00)
Inderdaad, rapidshare is zooo vreselijk irritant, speedyshare werkt snel zonder overbodige clicks etc.
Topic: 3 decks dj'en met serato, traktor scratch etc (12-9-2007 17:19:00)
Reind, als ik een beetje de fora van NI doorblader lijkt het zo te zijn, dat met de update van traktor scratch naar traktor 3.3, je alleen de tijdcode toevoeging krijgt voor 2 Decks, dus niet voor 4 sad :( waar ik juist zo op gehoopt had, weet jij hier iets meer over?
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (11-9-2007 17:40:00)
Pff Die Rocking with the best vocal komt ook mn neus uit, er is geen mc die het niet roept en geen dj die het niet draait.
Hetzelfde met RunDMC its like that, eerst de intro en dan over op een andere track, heb ik nou ook al teveel gehoord, niet origineel meer wink ;)

Maar over de Zomerhit, als deze misschien eerder was geweest: Lekker Fout
Topic: De nieuwe SL1200CANDY komt eraan. (7-9-2007 15:39:00)
Ziet er erg mooi uit Rob! happy :) Ik klop ook zeker nog wel een keertje aan om de mijnes ook te doen
Topic: DJ-nickname (4-9-2007 14:04:00)
Uberhaupt Dj watje? zo snel mogenlijk vergeten, dit is misschien leuk in het buurthuis, maar hier ga je spijt van krijgen, vandaag de dag kun je trouwens rustig je eigen naam gebruiken hoor als ie een beetje bekt
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (26-8-2007 11:50:00)
Jeps, ik had ook het gevoel dat de dj's van sommige tenten niet echt wisten waarmee ze bezig waren, of het kon ze gewoon niks schelen dat kan ook nog wink ;) , Naja ik ben gister naar mysterland geweest, maakt het wel weer een beetje goed laugh :D
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (22-8-2007 14:47:00)
Ik snap je punt, ben het er ook wel mee eens, maar in dit geval was het net of ik elke avond precies dezelfde mixcd te horen kreeg, en ze presteerden het gewoon om hetzelfde nummer 3x in een uur te draaien.