Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrickbemmel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 91 bijdrage(n) van Patrickbemmel (Pagina: 3 van 10)
Topic: Sennheiser ew100 inbouwen (13-3-2013 17:14:00)
ik wacht wel dat die rackjes vrijkomen dan kan ik het in een keer meenemen/overnemen als je dat goed vind?
Topic: Sennheiser ew100 inbouwen (12-3-2013 14:27:00)Nou malle pietje als je dan wat los verkocht heb dan hoor ik het graag, is maar een klein stukje naar jou toe !
Topic: Sennheiser ew100 inbouwen (9-3-2013 19:08:00)Okee als je wilt doen malle pietje graag!
Tom wat bedoel je precies?
Topic: Sennheiser ew100 inbouwen (8-3-2013 18:26:00)Tom wat bedoel je precies?
beste forumleden,
Ik heb een tijdje geleden een Sennheiser ew100 g1 setje over kunnen nemen van iemand,
Nu zit ik alleen met het volgende probleem,
Ik zou hem graag in mijn flightcase willen maken
Maar nu kan ik er nergens rackmounts voor vinden,
Het gaat hierbij echt specifiek om 1 setje wat erin moet komen,
Wie zou mij hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Topic: 2 aggregaten voor de carnaval met diverse apparatuur (4-3-2013 17:30:00)Ik heb een tijdje geleden een Sennheiser ew100 g1 setje over kunnen nemen van iemand,
Nu zit ik alleen met het volgende probleem,
Ik zou hem graag in mijn flightcase willen maken
Maar nu kan ik er nergens rackmounts voor vinden,
Het gaat hierbij echt specifiek om 1 setje wat erin moet komen,
Wie zou mij hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Ik had er op 2 x-12T
2 x-15
2 x15 HL
2 RCF hoorngeladen subs
2 dubbel 15 inch bandpass
2 mach 15 inch subs
4 dubbel 12 inch topjes
had er nog 2 crown versterkers bij op ook nog
dus totaal 6 versterkers
crossover,
mengpaneel
2 laptops
Topic: 2 aggregaten voor de carnaval met diverse apparatuur (3-3-2013 20:14:00)2 x-15
2 x15 HL
2 RCF hoorngeladen subs
2 dubbel 15 inch bandpass
2 mach 15 inch subs
4 dubbel 12 inch topjes
had er nog 2 crown versterkers bij op ook nog
dus totaal 6 versterkers
crossover,
mengpaneel
2 laptops
nee het was geen 3 fasen aggregaat maar idd 2 x 230
ik heb echt vol vermogen staan spelen, er zat alleen geen meter op dat je het kon zien,
hij slurpte wel benzine
Topic: 2 aggregaten voor de carnaval met diverse apparatuur (16-2-2013 15:21:00)ik heb echt vol vermogen staan spelen, er zat alleen geen meter op dat je het kon zien,
hij slurpte wel benzine
Het geluid ging uitstekend op 1 aggregaat, die andere was dus overbodig, maar voor nood wel meegenomen!
Topic: 2 aggregaten voor de carnaval met diverse apparatuur (30-1-2013 12:40:00)Ik heb totaal geen idee wat voor aggregaten het zijn, enigste wat ik weet is dat ze op benzine gaan en 6,5 kw hebben..
Topic: 2 aggregaten voor de carnaval met diverse apparatuur (29-1-2013 17:29:00)maar het gaat met name om het geluid,
voor de verlichting kan ik eventueel nog een klein aggregaat krijgen..
Topic: 2 aggregaten voor de carnaval met diverse apparatuur (29-1-2013 17:28:00)voor de verlichting kan ik eventueel nog een klein aggregaat krijgen..
4 tal ledpar 56
en nog een lichtsnoer
2 american dj scanners
en nog een lichtsnoer
2 american dj scanners