Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hemske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 3 van 20)
Topic: Video draadloos verzenden (28-8-2014 21:41:00)
Weet iemand toevallig welke apparaten hier tegenwoordig betrouwbaar voor zijn?
Heb hier ook een aanvraag liggen voor draadloos video + audio voor over ongeveer 30 meter.
Iemand hier ervaring mee met de huidige frequenties en zendtechniek van tegenwoordig?
Budget ongeveer 100-150 euro.
Topic: Kofferbak markt voor pa en licht op 31 augustus (28-8-2014 21:30:00)Heb hier ook een aanvraag liggen voor draadloos video + audio voor over ongeveer 30 meter.
Iemand hier ervaring mee met de huidige frequenties en zendtechniek van tegenwoordig?
Budget ongeveer 100-150 euro.
welke maten en hoeveelheden lades heb je Tom?
Topic: Beamerscherm DMX besturen (15-7-2014 00:21:00)Zit deze schakeling normaal dan niet in het motorgedeelte van het scherm zelf?
Aangezien het met de huidige schakelaar mogelijk is om beide motoren te bekrachtigen en dan zou je toch denken dat het scherm daar intern voor beveiligd is of denk ik dan te positief?
Topic: Beamerscherm DMX besturen (14-7-2014 20:44:00)Aangezien het met de huidige schakelaar mogelijk is om beide motoren te bekrachtigen en dan zou je toch denken dat het scherm daar intern voor beveiligd is of denk ik dan te positief?
Dank voor jullie reacties. Ik heb nog een vraagje.
Er moet zowel de mogelijkheid zijn tot handbediening met schakelaar als de dmx bediening.
Nou kan ik met een schakelaar de nul tussen de dmx en en de handschakelaar schakelen, maar het zou nog mooier zijn of ze direct parallel te schakelen.
Zou dit mogelijk zijn? Het lijkt mij van wel, aangezien je met de handschakelaar ook het kritieke punt kunt maken waarbij zowel de motor naar boven als naar beneden bekrachtigd wordt.
Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?
Topic: Beamerscherm DMX besturen (10-7-2014 23:47:00)Er moet zowel de mogelijkheid zijn tot handbediening met schakelaar als de dmx bediening.
Nou kan ik met een schakelaar de nul tussen de dmx en en de handschakelaar schakelen, maar het zou nog mooier zijn of ze direct parallel te schakelen.
Zou dit mogelijk zijn? Het lijkt mij van wel, aangezien je met de handschakelaar ook het kritieke punt kunt maken waarbij zowel de motor naar boven als naar beneden bekrachtigd wordt.
Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?
Beste,
Ik ben van plan om een bestaand elektrisch beamerscherm dmx aan te sturen met het volgende apparaatje van Highlite.
DMT Motorscreen Interface
Heeft iemand hier ervaring mee en gaat dit met elk elektrisch scherm?
Alvast bedankt
Topic: Verloopje (3-6-2014 18:14:00)Ik ben van plan om een bestaand elektrisch beamerscherm dmx aan te sturen met het volgende apparaatje van Highlite.
DMT Motorscreen Interface
Heeft iemand hier ervaring mee en gaat dit met elk elektrisch scherm?
Alvast bedankt
Deze zijn toch gemakkelijk in de shop te vinden.
Deze bijvoorbeeld, maar er zijn er genoeg te vinden..
Topic: Phoenix Showcontroller connectie probleem (17-5-2014 14:06:00)Deze bijvoorbeeld, maar er zijn er genoeg te vinden..
hij heeft vroeger inderdaad op een andere bus op het moederbord gezeten, maar ik heb alle software verwijdert en alles opnieuw geïnstalleerd. Dus dan zou dat probleem weg moeten zijn.
Straks ga ik de andere dingen even testen.
De drivers zijn zeker de goede, heb ze allemaal van hun site geplukt.
Topic: Phoenix Showcontroller connectie probleem (17-5-2014 11:40:00)Straks ga ik de andere dingen even testen.
De drivers zijn zeker de goede, heb ze allemaal van hun site geplukt.
Dat heb ik niet zo specifiek geprobeerd. Ik zal het dadelijk eens testen op locatie.
Topic: Phoenix Showcontroller connectie probleem (16-5-2014 22:43:00)Beste,
Sinds vorige week wil mijn phoenix interface niet meer werken met mijn computer.
heb altijd phoenix live gebruikt, maar krijg nu telkens de melding van windows dat het apparaat niet op start.
Ook de stuurprogramma's verwijderen, nieuwe installeren, bijwerken en al mag niet baten.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Windows herkent hem nu al onbekend apparaat met een uitroepteken..
Topic: Avolites Titan Mobile (14-4-2014 18:04:00)Sinds vorige week wil mijn phoenix interface niet meer werken met mijn computer.
heb altijd phoenix live gebruikt, maar krijg nu telkens de melding van windows dat het apparaat niet op start.
Ook de stuurprogramma's verwijderen, nieuwe installeren, bijwerken en al mag niet baten.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Windows herkent hem nu al onbekend apparaat met een uitroepteken..
Ik zoek inderdaad ongeveer zn kistje. Hoeveel ruimte heb jij daar voor je pc? en wat heb jij voor extra koeling erin zitten?