Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MickeyMick
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 180 bijdrage(n) van MickeyMick (Pagina: 3 van 18)
Topic: ShowTec Phantom 50 LED Spot (7-10-2013 22:02:00)Bedankt voor de reactie. Ik dacht zelf ook al een beetje aan deze kleuren. Ook indirect licht leek mij aardig( uplighting). Natuurlijk is het niet meer dan logisch dat je als dj ook gekleed gaat ;).
Maar wat bedoelde je met de movinghead?Topic: Lichtshow per thema (1-10-2013 19:12:00)haha, nog even en producers gooien de bekende rockits weg, en gebruiken een iphone :PTopic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (28-6-2013 18:43:00)
Eerst het Porter model, nu de Destep! Zal ik even opsommen welkemodellen we zodadelijk nog mogen invullen?Haha, mede smb'er ;).
Dit klopt, door omstandigheden (die niet door mij veroorzaakt zijn) moest ik mijn huidige stage bedrijf afstoten. Nu moet ik op korte termijn, lees hele korte termijn een ondernemingsplan schrijven.
Wel met plezier natuurlijk :).
Maar ik vind het fijn om jullie ervaringen te horen, niet dat ik deze zonder bron kan gebruiken natuurlijk ;)Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (27-6-2013 16:19:00)Ja dat heb ik door. Maar om crisis te roepen vind ik altijd zo simpel. Het is altijd de crisis volgens menig mens ;). Niemand kijkt verder dan dat
Zijn er al mensen die de gobo's vervangen hebben?
Topic: Lichtshow per thema (3-10-2013 23:00:00)Dan ben ik bij jou 'watje' ook aan t goede adres met deze vraag:
Hoe kun je leuke parrenprogrammas schrijven zonder te veel standaard te worden.
Dus niet 4 kleuren die elkaar afwisselen.
Ik probeer zelf meer met fades te werken om te spontaan te houden. Heb jij nog leuke tips voor ons allen?
Topic: Lichtshow per thema (3-10-2013 19:07:00)Hoe kun je leuke parrenprogrammas schrijven zonder te veel standaard te worden.
Dus niet 4 kleuren die elkaar afwisselen.
Ik probeer zelf meer met fades te werken om te spontaan te houden. Heb jij nog leuke tips voor ons allen?
Kleuren zoals blauw en alles wat daarmee vermengt vermijden?
Topic: Lichtshow per thema (3-10-2013 15:41:00)watje schreef:
En denk uiteraard aan je eigen uitstraling, een zwart t-shirt en korte broek? of 3 delig pak... Youre choice..Maar wat bedoelde je met de movinghead?
Hallo menschen,
Binnenkort heb ik een maffia / casino themafeest.
Hoofdvraag: Wat past bij zo een feest qua kleur en programma's. Wat zouden jullie daarvan maken?
Ik heb 6 parren, 2 movinghead, 2 movingwashes, een derby en een laser
Omdat ik natuurlijk ook nieuwsgierig en leergierig ben, wil ik weten wat jullie doen qua licht per thema
Algemene vraag: Doen jullie lichten per thema afstemmen, zo ja, hoe en met welke lichten?
Topic: Pioneer lanceert Club Sound Systeem (2-7-2013 18:39:00)Binnenkort heb ik een maffia / casino themafeest.
Hoofdvraag: Wat past bij zo een feest qua kleur en programma's. Wat zouden jullie daarvan maken?
Ik heb 6 parren, 2 movinghead, 2 movingwashes, een derby en een laser
Omdat ik natuurlijk ook nieuwsgierig en leergierig ben, wil ik weten wat jullie doen qua licht per thema
Algemene vraag: Doen jullie lichten per thema afstemmen, zo ja, hoe en met welke lichten?
Mobile use? Subwoofers zijn meer dan : 65 kg :O. Daar gaat de rug
Topic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (29-6-2013 13:44:00)Jan van Duren schreef:
heb ooit eens een discomuziekje voor iemand gemaakt dat ik telkens terug kreeg met de melding' er zit niet genoeg laag in' na een paar keer heen en weer gestuur van aangepaste muziekjes waarvan het laag inmiddels zo heftig was dat de ruiten in mijn woning stonden te trillen en ze weer met de melding kwam ' nog te weinig laag' vroeg ik' waar luister je dit dan op terug', was het antwoord ' op mijn Iphone". ze hoorde dat er wel wat laag in zat, maar nog steeds niet genoeg. Toen ben ik er maar mee gestopt.Watt-Xtra schreef:
we zijn zijn huiswerk aan het maken he!
Eerst het Porter model, nu de Destep! Zal ik even opsommen welkemodellen we zodadelijk nog mogen invullen?
Dit klopt, door omstandigheden (die niet door mij veroorzaakt zijn) moest ik mijn huidige stage bedrijf afstoten. Nu moet ik op korte termijn, lees hele korte termijn een ondernemingsplan schrijven.
Wel met plezier natuurlijk :).
Maar ik vind het fijn om jullie ervaringen te horen, niet dat ik deze zonder bron kan gebruiken natuurlijk ;)
Ik ben opzoek naar een extra subwoofer, het liefst een rcf sub 705 as in de buurt van spijkenisse / hoogvliet.
Weet iemand waar ik deze kan huren? Ik heb de voorkeur voor deze sub omdat ik er zelf ook 1 heb en het zou wel beter klinken.
Het is voor as donderdag :)
Topic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (26-6-2013 23:00:00)Weet iemand waar ik deze kan huren? Ik heb de voorkeur voor deze sub omdat ik er zelf ook 1 heb en het zou wel beter klinken.
Het is voor as donderdag :)
YourLiVe schreef:
Uhhh dat is wel heeeel summier... ben bang (of hoop eigenlijk, in verband met het onderwijsniveau) dat je toch met wat beters zal moeten komen. Om bijvoorbeeld over de economie alleen te zeggen dat chinezen spullen goedkoper maken... ooit van de crisis gehoord?