Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sonic boom
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 20 van 20)
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (7-5-2007 15:44:00)
Mee eens....
Maar we zijn allemaal zo eens begonnen, wij op bierkratten, geen foto's van, zeker niet op de site
Topic: poster / flyer ontwerp (3-5-2007 11:52:00)
Als je maar je verstand gebruikt, en de slang ff laat lopen, zodat legionella eruit.???? Regels zijn er niet? Waarom is het ministerie van VROM dan met controleurs het nederlandse bedrijfsleven aan het aflopen om te kijken of de waterinstallaties op de bedrijven wel correct zijn, kranen goedgekeurd zijn, douches en kranen minstens 1 keer per week worden gebruikt, en zelfs of de keerklepjes van je koffie-automaten van het goede type en goed geinstalleerd zijn? wij hebben er controle op gehad, ze zijn in Zeeland behoorlijk bezig. Ik had controle op het bedrijf waar ik op de dag als bedrijfsleider werk en 2 dagen later ook nog eens op mijn eigen zaak.
Ik zou dit dus toch in de gaten houden.
Deze controleur gaf trouwens inderdaad aan dat het afdoende is om een kraan die minstens een week niet uis gebruikt, 5 minuten minimaal goed te laten stromen, de bacterien hechten zich niet aan de leiding maar zijn alleen in het water aanwezig (als het lang stil staat).
Laat de leidingen en bakken dus gewoon goed leeglopen en berg ze droog op, dan ben je een heel eind, verder bij de klant de kraan even goed laten lopen om het zeker te weten.Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (22-4-2007 21:25:00)
Net showtje, alleen dat richten van de laser op het publiek vind ik niet echt (filmpje 4), Laser is bij direct contact met het netvlies schadelijk voor de ogen.
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-5-2007 15:10:00)t begint wel een behoorlijk topic ter promotie van de illegaliteit te worden, zo. Vroegah is geweest en toen werd het ook niet gedoogd door iedereen. Verder lopen hier ook producerende partijen rond die het erg leuk vinden om te zien hoe er met hun centen om word gegaan.
Back on topic:
, ik werk alleen en doe feesten tot 100 a 150 personen met een goeie, doch basic licht- en geluidsset. Toch ligt mijn tarief een flink stukje hoger, zeg 10x hoger.
Maar wellicht heeft dat te maken met 18 jaar ervaring en een zeer uitgebreide (legale) muziekcollectie.Ons tarief 6 tot 14 keer hoger, afhankelijk van de set die gevraagd word uiteraard
En het kan nog gekker, maar dan is het meer productiewerk.
Topic: Wat kosten jullie nou? (6-5-2007 00:42:00)Back on topic:
Sylvia schreef:
Nah, ik ben ook "klein". Als in 1,63m
, ik werk alleen en doe feesten tot 100 a 150 personen met een goeie, doch basic licht- en geluidsset. Toch ligt mijn tarief een flink stukje hoger, zeg 10x hoger.Maar wellicht heeft dat te maken met 18 jaar ervaring en een zeer uitgebreide (legale) muziekcollectie.
En het kan nog gekker, maar dan is het meer productiewerk.Het valt ook niet mee als je 14 bent, maar illegaal is een BIG NO, helaas hiervoor geen begrip
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-5-2007 17:21:00)
Niet bang dat je elke week een bus met spullen kwijt bent met zoveel reclame op de zijkant? of gaat ie meteen een loods in als je terug komt?
Topic: Wat kosten jullie nou? (5-5-2007 17:18:00)YourLiVe schreef:
Tja, zet dat soort foto's dan niet op de site... geeft een behoorlijk verkeerd beeld. Of onder het kopje "geschiedenis" en dan in sepia kleuren
Maar we zijn allemaal zo eens begonnen, wij op bierkratten, geen foto's van, zeker niet op de site
PDF is direct te opene met progs als photoshop, echter zie je ook daar het probleem dat je bestand in pdf al wat donkerder is en de belijnimgen en letter dikker zijn als het orrigineel.
Bel je drukker gewoon op en vraag hem even wat hij het liefst heeft. Hier is dat meestal .eps of .psd
Topic: Wat kosten jullie nou? (2-5-2007 22:27:00)Bel je drukker gewoon op en vraag hem even wat hij het liefst heeft. Hier is dat meestal .eps of .psd
Die lichtopstelling met Pool veilingkratten
erg orrigineel
Topic: Bevestiging Syrincs topjes (29-4-2007 14:04:00)
erg orrigineel
heb je al aan half-couplers gedacht, half-coupler op de buis, schroefdraad kan je speaker aan. Zie ik ook wel eens bij beurzen als er kleinere speakers opgehangen moeten worden. Je kunt ze in verschillende gewichtsklassen krijgen.
Topic: Uniek in NL, Jumping Water! (incl. Foto's!) (25-4-2007 20:03:00)ws soundexpresse schreef:
regels zijn er niet, voor het gebruik van water in nederland.Als je maar je verstand gebruikt, en de slang ff laat lopen, zodat legionella eruit.
Ik zou dit dus toch in de gaten houden.
Deze controleur gaf trouwens inderdaad aan dat het afdoende is om een kraan die minstens een week niet uis gebruikt, 5 minuten minimaal goed te laten stromen, de bacterien hechten zich niet aan de leiding maar zijn alleen in het water aanwezig (als het lang stil staat).
Laat de leidingen en bakken dus gewoon goed leeglopen en berg ze droog op, dan ben je een heel eind, verder bij de klant de kraan even goed laten lopen om het zeker te weten.
Wij gaan in een Chevrolet Gladiator Van en een Mercedes Vito. En nu al bijna te klein, flink passen en meten.