Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van SoundExperience
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 20 van 20)
Topic: poster / flyer ontwerp (4-4-2007 14:02:00)Kan jij mij misschien helpen aan een demo of trial versie van deze applicatie ?Topic: Tool voor het inrichten van zalen (2-4-2007 17:46:00)
Offline visualiser van Daslight kan dat ook, je hebt alleen niet de functionaliteit die WYSIWYG je bied. Daslight is gratis te downloaden.De 3D view van Dashlight en Freestyler zuigen echt om mee te werken.Topic: Tool voor het inrichten van zalen (2-4-2007 16:55:00)Van welke fabricant is dat ?? Er zijn namelijk veel "What You See Is What You Get" programma's.
Edit: cast-soft
Topic: Tool voor het inrichten van zalen (2-4-2007 15:02:00)
ESP en JPG
ESP bestanden werkt het makkelijkste met de software van de printer (vertelde de drukker).
Topic: poster / flyer ontwerp (4-4-2007 12:38:00)ESP bestanden werkt het makkelijkste met de software van de printer (vertelde de drukker).
Photoshop.
Topic: poster / flyer ontwerp (4-4-2007 12:33:00)Ik vind het een mooi ontworpen flyer alleen misschien wat weinig informatie. Verder mooie foto's en netjes opgezet. Ik ben toevallig ook pas met flyer actie gestart: Onze flyer.
Topic: Tool voor het inrichten van zalen (4-4-2007 12:17:00)Die demo versie had ik ookal gevonden. Alleen jammer dat je je resultaat niet op kan slaan. En dat het bouwen niet echt gebruiksvriendelijk is.
Topic: Tool voor het inrichten van zalen (3-4-2007 19:20:00)mark_dabomb schreef:
WYSIWYG is daar uitermate geschikt voor.Melo-G schreef:
Nee.Offline visualiser van Daslight kan dat ook, je hebt alleen niet de functionaliteit die WYSIWYG je bied. Daslight is gratis te downloaden.
mark_dabomb schreef:
WYSIWYG is daar uitermate geschikt voor.Edit: cast-soft
Is dat toevallig freeware ?
Topic: Tool voor het inrichten van zalen (2-4-2007 14:20:00)Hallo,
Ik ben opzoek naar een programma waarmee het mogelijk is een ruimte in te richten met podia, truss installaties enz. Het zou ook heel mooi zal als ik daar ook nog verlichting en geluid aan toe zou kunnen voegen.
Dit om de klant een mooi overzicht te kunnen geven wat zij kunnen verwachten.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Mvg Albert
Topic: Aanhanger bedrukken (26-2-2007 17:40:00)Ik ben opzoek naar een programma waarmee het mogelijk is een ruimte in te richten met podia, truss installaties enz. Het zou ook heel mooi zal als ik daar ook nog verlichting en geluid aan toe zou kunnen voegen.
Dit om de klant een mooi overzicht te kunnen geven wat zij kunnen verwachten.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Mvg Albert
Gewoon netjes en zakelijk je (bedrijfs)naam ?