Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tom. V

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Tom. V (Pagina: 20 van 20)

Topic: welke mixer en cd spelers; budget: € 500,- (30-1-2005 10:47:00)
Het is een goede cd-speler, maar voor het geld waarmee de CDN-35 wordt aangeboden shocked 8O zou ik het wel weten!

GRTS TOM.V
Topic: welke mixer en cd spelers; budget: € 500,- (29-1-2005 18:56:00)
De cd-spelers; moeten het enkele of een dubbele zijn?

cd-speler(s)
dubbele
enkele
enkele
enkele

Mixer:
mixer
mixer
mixer

Die laatste mixer is vrij nieuw! Dus over de faderkwaliteit kunnen we ons nog niet uitspreken!

Wil je het meteen goed doen:
mixer
cd-spelers
hoofdtelefoon

GRTS TOM
Topic: In-Ear Setje (29-1-2005 17:45:00)
Die van Sennheiser zijn verschrikkelijk duur! Ik zou ook eens naar de < 100€ setjes van Sony kijken!

GRTS TOM.V
Topic: Beginners set (29-1-2005 16:54:00)
Ja, maar als je er meer aan wil geven (zo hij ook aangeeft door de 2000 te kiezen) is het toch beter om naar iets duurders = beters dan de DJX-1 te kijken! De HP-700 geeft echt waar naar zijn geld
Topic: Slechtste ervaring (29-1-2005 16:41:00)
Maarja,... de vraag is nu: word ik nog altijd met aanzien bekeken (of is dit nooit het geval geweest?) laugh :D
Ik roep Meneer André Huismans op om al mijn schuld t.o.v de dj-wereld kwijt te schelden, en zo mij van alle blaam te zuiveren (en dat bewuste topic discreet weg te moffelen, en Fredje een straf op te leggen sneaky :V razz :p )

GRTS TOM.V
Topic: Slechtste ervaring (29-1-2005 16:34:00)

fredje schreef:

Dit Topic heet toch;Slechste ervaring??

Ik zie een post van TomV en ik dacht ...jawel,hij gaat m plaatsen!?
Maar nee????

Zou mijn slechste ervaring ooit zijn(zeker op een dj forum en al tijdje daar mee lopen wink ;) )...........
Ik heb eventjes met het idee in mijn hoofd gezeten,... maar toen ik ontdekte dat jij ook in dit topic al gezien werd, kreeg ik ineens een gezonde afkeer om mijn bericht hier te plaatsen sneaky :V razz :p
laugh :D laugh :D Zit gewoon in de naam-Tom laugh :D laugh :D
Nu word je persoonlijk angry razz :p razz :p Meneer Andreéééééé,... kom mij helpen!!!! Meneer Fredje doet stout tegen mij razz :p laugh :D laugh :D(is hier nergens een "ween-emoticon"?) Ik heb een idee, Dré: Stuur hem in balingschap naar een land waar er geen (dj-)forums bestaan! razz :p En de wereld ziet er gelijks een stukje mooier uit razz :p
Topic: Slechtste ervaring (29-1-2005 13:46:00)
Zonder een case, neem ik aan....
Topic: Slipmatten in webshop: vilt of neopreen? (29-1-2005 13:43:00)

hans schreef:

wat is dat vandaag met die slipmatten shocked 8O
Naar wie is deze post gericht razz :p laugh :D laugh :D (Iedereen weet er al van,... "dag carrière als turntablist razz :p )
Topic: Beginners set (29-1-2005 12:13:00)
Yep! Is een zeer mooi setje! Voor de koptelefoon kan je ook eens gaan kijken naar de HP-700 van AA!

GRTS TOM
Topic: JB-Systems T-3 (28-1-2005 17:51:00)
Is het waar dat je het gewicht op 3.0 moet zetten, om de bijgeleverde AT-naald af te stellen?

GRTS TOM