Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jelmer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 20 van 20)
Topic: Het bouwen van een case (21-5-2006 21:29:00)
Tip:
Valeriaan 45 MG
Ontspannend, rustgevend en verbetert het conentratievermogen.
Ik merk wel dat ik hier rustig achter mijn pctje zit, te wachten op maandag. Een beetje stress maar dat is normaal. Dat valeriaan helpt echt!Tip: doe maar niet, neem een kop thee, doe aan zen meditatie maar ga jezelf niet drogeren. Middeltje is niet zo onschuldig als dokter vogel je wil laten geloven. Vast wel het een en ander over te vinden op internet.Topic: AKG C 419 (7-5-2006 14:53:00)Weet je dit zeker? Mijn p-1600 heeft wel degelijk cliplimiters.
Ziet er weer erg mooi uit. De linker case op foto 1 is ook even als opstapje gebruikt? 
Het is al vaker gevraagd geloof ik maar waar heb je die letters vandaan? Zijn sjablonen neem ik aan?
Topic: Centraal Examens 2006 (21-5-2006 21:25:00)
Het is al vaker gevraagd geloof ik maar waar heb je die letters vandaan? Zijn sjablonen neem ik aan?
Als ik je post zo eens lees zou ik me maar wel zorgen maken om dat examen nederlands

Topic: Centraal Examens 2006 (18-5-2006 19:12:00)

Mifex schreef:
Teun schreef:
Er is geen enkele reden om heimwee te krijgen, ik begin 'em ondertussen aardig te knijpen voor die examens! Ik zou momenteel denk ik graag even 2 weken met je ruilen.
Valeriaan 45 MG
Ontspannend, rustgevend en verbetert het conentratievermogen.
Ik merk wel dat ik hier rustig achter mijn pctje zit, te wachten op maandag. Een beetje stress maar dat is normaal. Dat valeriaan helpt echt!
Ik als ex-trompetist moet hier toch even ingrijpen. Een demper veranderd niet alleen het volume, het laat de trompet meteen heel anders klinken. Dat gaat hij dus nooit goed vinden. Een demper doe je erin om bepaalde klanken te krijgen, niet om het volume te dempen...
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 18:55:00)Ik heb de nuo-2 nooit zelf onderhanden gehad dus ik weet niet hoe diep de EQ gaat maar kan me haast niet voorstellen dat hij niet ver genog "killed". Is het probleem niet gewoon dat je platen niet helemaal gelijk lopen waardoor dat restje bas wat je nog hoort erg storend is? (ken het gevoel
)
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 17:55:00)
)Sorry, beetje melig door het warme weer. Het is meer dat je je vraag ietsje moet specificeren. Welke genre draai je? Experimenteer eens met je EQ. Wat heb je al geprobeerd? Op welke problemen stuit je dan?
Je vraag is nu zo algemeen dat we er weinig mee kunnen.
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 16:31:00)Je vraag is nu zo algemeen dat we er weinig mee kunnen.
Ik persoonlijk doe de fader naar beneden....
Topic: Syrincs M3-220 DT vraagje (2-5-2006 20:08:00)Ik heb hem laatst gebruikt voor een filmavondje waarbij het geluid op meezing niveau moest (grease
) en dat ging helemaal prima. Had toen mijn dvd speler aan gesloten op mijn mixer. Als iemand in de buurt van Den Haag een beetje overtuiging nodig heeft is hij van harte welkom om een keer te komen luisteren.
Topic: Syrincs M3-220 DT vraagje (2-5-2006 16:11:00)
) en dat ging helemaal prima. Had toen mijn dvd speler aan gesloten op mijn mixer. Als iemand in de buurt van Den Haag een beetje overtuiging nodig heeft is hij van harte welkom om een keer te komen luisteren.Niet super duidelijk maar mischien helpt het je:
https://groups.msn.com/jelmerveen/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=23
Topic: Heb ik een aparte limiter nodig? (29-4-2006 19:24:00)https://groups.msn.com/jelmerveen/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=23
Diederik schreef:
De P-2000 heeft overigens hoofdzakelijk een aantal indicatoren voor o.a. clip, en niet daadwerkelijk een clip-limiter. Leuk om te weten dat ie staat te clippen maar voor de verhuur heb je daar dus helemaal niks aan.