Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Massive
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Massive (Pagina: 20 van 20)
Topic: speakerset raveland aanschaffen? (8-10-2004 18:13:00)Geef toe, was tikje narig vanmorgen
Maargoed, ook ietwat vriendelijker omschreven blijft mijn standpunt hetzelfde
Topic: Welke actieve luidsprekers? (8-10-2004 16:08:00)Heb je ervaring met de eerste versie of de G2?
Laatste schijnt namelijk een stuk beter te klinken!Topic: speakerset raveland aanschaffen? (8-10-2004 16:06:00)Topic: Laptop zorgt voor piepen en kraken (8-10-2004 12:31:00)oh en daarom staan er tijdelijk lelijke flash intro's op,
die als de site eenmaal af is verwijderd worden?
kleurbeheer en USER interfaces...
ps. Dit is mijn mening, geen aanval. Ik irriteer mij er echter mateloos aan dat alles en iedereen maar voor 'webdesigner' door kan gaan tegenwoordig. Het kost mij maar 1500 euro schoolgeld per jaar om die status te bereiken...Topic: Schoolfeest Thialf osg colleges (7-10-2004 21:04:00)Het spijt me wel maar ik word al beroerd van de flash-intro.
Kom alsjeblieft niet aanzetten met letters van boven, beneden, fade-in, fade-out,
en dan ook nog allemaal doorelkaar.. Chaos!
Bij het zien van zoiets ga ik al niet eens meer verder, het schrikt gewoon af.
Vooral als je dan ook nog moet wachten tot de 'intro' klaar is.
De site zelf is wel mooi overzichtelijk (template?), de header is grafisch alleen weer niet om aan te zien. Komen we aan bij de statusbalk: knikker alsjeblieft die lichtkrant eruit.. enorm irriterend.
Een website als dit associeër je niet met een landelijk opererend bedrijf. Dit asocieër je met een simpel werkje gemaakt door 1 of andere hobbyist. Die duidelijk geen flauw idee heeft dat de aandacht van de internetter gigantisch van het onderwerp word afgeleidt door alle bewegende zooi.
Sorry, meer kan ik er niet van maken. Voor een persoonlijke site, drive-in etc is zelf bouwen of het door een kennis laten doen leuk, leerzaam en voldoende. Voor dit soort zaken niet!Topic: Op maat gemaakte oordoppen (6-10-2004 21:00:00)
Die filteren te sterk, en niet alleen de schadelijke tonen. Anders waren ze zeker interessant (het is de goedkoopste variant op maat gemaakte orthoplasten, voor 70 euro heb je ze incl. opbertasje, nek-koortje en schoonmaakset)Topic: Welke actieve luidsprekers? (6-10-2004 17:20:00)
Een band waar ik in gespeeld heb was 'trotse' eigenaar van 2 DAP MC15's.
Zelf was ik de gelukkige eigenaar van 2 raveland mega x15 (ofzoiets)
15" woofer, 2 piëzo middenhoorns, 2 piëzo hogetonenhoorns.
Het enige wat eenigsinds aan te horen was op die misbaksels was trance zonder vocals.
Bijvoorbeeld Gigi D'agostino's 'l'amour toujours' en dan maar klooien met je high- en mid- EQ op de melodie.. tjonge wat ging dat heerlijk janken door die piëzo's.
Tjah. Toen ervaarde je dat als 'keihard beuken'.
Nu weet ik dat dat 'overstuurd signaal via een ondermaatse hifi-amp door pisbakken van luidsprekers laten gaan' heet.
Ik kraak dit soort spullen niet af omdat ik er een sport van maak zoveel mogelijk mensen uit te lachen, te kleineren en tegen de schenen te schoppen. Ik doe het omdat ik wél die fout heb gemaakt dit soort spul aan te schaffen, en gráág anderen het leed wil besparen.
maw: wil je graag leren door fouten te maken, schaf ze dan vooral aan. Ben je op dit forum om te leren van de fouten van anderen, luister dan en spaar liever nog even door! Hoe lang dat 'even' ook mag duren, spijt krijg je er niet van. Daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken.
Mark.
Topic: reclame voor andere drive-ins (8-10-2004 17:41:00)Zelf was ik de gelukkige eigenaar van 2 raveland mega x15 (ofzoiets)
15" woofer, 2 piëzo middenhoorns, 2 piëzo hogetonenhoorns.
Het enige wat eenigsinds aan te horen was op die misbaksels was trance zonder vocals.
Bijvoorbeeld Gigi D'agostino's 'l'amour toujours' en dan maar klooien met je high- en mid- EQ op de melodie.. tjonge wat ging dat heerlijk janken door die piëzo's.
Tjah. Toen ervaarde je dat als 'keihard beuken'.
Nu weet ik dat dat 'overstuurd signaal via een ondermaatse hifi-amp door pisbakken van luidsprekers laten gaan' heet.
Ik kraak dit soort spullen niet af omdat ik er een sport van maak zoveel mogelijk mensen uit te lachen, te kleineren en tegen de schenen te schoppen. Ik doe het omdat ik wél die fout heb gemaakt dit soort spul aan te schaffen, en gráág anderen het leed wil besparen.
maw: wil je graag leren door fouten te maken, schaf ze dan vooral aan. Ben je op dit forum om te leren van de fouten van anderen, luister dan en spaar liever nog even door! Hoe lang dat 'even' ook mag duren, spijt krijg je er niet van. Daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken.
Mark.
ideedeluxe schreef:
Mark, ontspan......
Maargoed, ook ietwat vriendelijker omschreven blijft mijn standpunt hetzelfde
Da Lex schreef:
De JBL's vind ik te fris en te weinig laag. Bijna schel.Laatste schijnt namelijk een stuk beter te klinken!
nijhuisr schreef:
de ravelands kun je wel vergelijken met de MC serie.zonder externe geluidskaart is dat bij de meeste laptops ook de enige aansluitmogelijkheid. Een gecombineerde headphone/line out. Daar komt die 'brom' echter niet weg, zoals je kunt lezen in de reeds geplaatste reacties!
Topic: reclame voor andere drive-ins (8-10-2004 12:16:00)The Wave schreef:
helaas zijn er mensen die niet eens oplettendie als de site eenmaal af is verwijderd worden?
flash bevat zelfs nog een fout maar dat merkte we pas toe hij al online stond en word binnenkort verbeterd
tjah als je fouten al niet meteen aanpakt...site is geheel door een webdesigner gebouwd
Je hebt webdesigners en mensen met verstand van vormgeving, kleurbeheer en USER interfaces...
in de winkel is een licht krant die nog niet naar behoren werkt (loopt te snel) maar daarmee verberg je wel je links die je gebruikt
Dat je links wilt verbergen, prima, maar zet die lichtkrant dan stil.ps. Dit is mijn mening, geen aanval. Ik irriteer mij er echter mateloos aan dat alles en iedereen maar voor 'webdesigner' door kan gaan tegenwoordig. Het kost mij maar 1500 euro schoolgeld per jaar om die status te bereiken...
In het huidige tijdperk zou elk bedrijf dat het belang van een website onderschat een boete moeten krijgen..
Ze weten niet half wat ze hun imago aandoen.
Briefpapier, aankleding bedrijfspand, overal huurt men experts voor in. Maar een website laat je door het neefje van de achterbuurman inelkaarzetten.
Soms....
Topic: reclame voor andere drive-ins (7-10-2004 15:58:00)Ze weten niet half wat ze hun imago aandoen.
Briefpapier, aankleding bedrijfspand, overal huurt men experts voor in. Maar een website laat je door het neefje van de achterbuurman inelkaarzetten.
Soms....
The Wave schreef:
www.uniteddreams.nlKom alsjeblieft niet aanzetten met letters van boven, beneden, fade-in, fade-out,
en dan ook nog allemaal doorelkaar.. Chaos!
Bij het zien van zoiets ga ik al niet eens meer verder, het schrikt gewoon af.
Vooral als je dan ook nog moet wachten tot de 'intro' klaar is.
De site zelf is wel mooi overzichtelijk (template?), de header is grafisch alleen weer niet om aan te zien. Komen we aan bij de statusbalk: knikker alsjeblieft die lichtkrant eruit.. enorm irriterend.
Een website als dit associeër je niet met een landelijk opererend bedrijf. Dit asocieër je met een simpel werkje gemaakt door 1 of andere hobbyist. Die duidelijk geen flauw idee heeft dat de aandacht van de internetter gigantisch van het onderwerp word afgeleidt door alle bewegende zooi.
Sorry, meer kan ik er niet van maken. Voor een persoonlijke site, drive-in etc is zelf bouwen of het door een kennis laten doen leuk, leerzaam en voldoende. Voor dit soort zaken niet!
MoH schreef:
koop gewoon otoplastieken die timmer lui ook gebruiken kun je zo op maat laten maken
De RCF 500 heb ik in een luisterruimte gehoord, en vond ik zeker niet slecht. Zowel op hoog als laag volume weten ze een leuk plaatje neer te zetten.
De Mackie srm450 ben ik vaker mee op pad geweest, in verschillende ruimtes (klein en middelgroot) En ben er absoluut enthausiast over.. vooral het laag wat eruitkomt! Heb weinig ervaring met JBL, maar kan me niet voorstellen dat je huidige laagweergave beter is. Ze kunnen een leuk stukje druk uitoefenen (voor een fullrangekast dan)
De LEM-D400 ben ikzelf in geïnteresserd geweest, het is echter nooit tot een luistersessie gekomen. Mits ze in de buurt komen van de mackie's wel een flink stuk goedkoper!
En wat dan wellicht interessant word is de D400 in combinatie met 1 LEM t5 sub, qua prijs absoluut aantrekkelijk en dan heb je een mooie sub/top combinatie. De sub staat op transportwielen geloof ik, dus zolang het begane grond werk is wel mee te slepen (alhoewel het me wel sterk lijkt dat je zoiets alleen in je busje kan wurmen)
Dus mits de geluidskwaliteit bevalt vind ik de onderste optie wel het compleetst binnen je budget.
Hoop dat je er iets aan hebt!
Mark.
[edit]
de sub: www.new-line.nl/v/13188 (en van die transportwielen ben ik opeens niet zo zeker meer afgaande op de beschrijving
)
De Mackie srm450 ben ik vaker mee op pad geweest, in verschillende ruimtes (klein en middelgroot) En ben er absoluut enthausiast over.. vooral het laag wat eruitkomt! Heb weinig ervaring met JBL, maar kan me niet voorstellen dat je huidige laagweergave beter is. Ze kunnen een leuk stukje druk uitoefenen (voor een fullrangekast dan)
De LEM-D400 ben ikzelf in geïnteresserd geweest, het is echter nooit tot een luistersessie gekomen. Mits ze in de buurt komen van de mackie's wel een flink stuk goedkoper!
En wat dan wellicht interessant word is de D400 in combinatie met 1 LEM t5 sub, qua prijs absoluut aantrekkelijk en dan heb je een mooie sub/top combinatie. De sub staat op transportwielen geloof ik, dus zolang het begane grond werk is wel mee te slepen (alhoewel het me wel sterk lijkt dat je zoiets alleen in je busje kan wurmen)
Dus mits de geluidskwaliteit bevalt vind ik de onderste optie wel het compleetst binnen je budget.
Hoop dat je er iets aan hebt!
Mark.
[edit]
de sub: www.new-line.nl/v/13188 (en van die transportwielen ben ik opeens niet zo zeker meer afgaande op de beschrijving
)