Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tribal Chef

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 20 van 20)

Topic: Het grote "samples gezocht" topic (6-12-2005 18:03:00)
In drop it like its hot zit een heel klein stukje tiktak met een ting, door een btje knippen en plakken kan je dit wel omvormen naar een lange tikketak :P
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (6-12-2005 00:02:00)
Mij maakt het persoonlijk geen drol uit hoor wink ;) maar ging het toch even proberen aan de hand van jullie verhaal.
Ik mag gelukkig nog vaak met de crossfader spelen. happy :)
Topic: Het grote "samples gezocht" topic (5-12-2005 19:12:00)
Hoelang moet het ongeveer zijn? en in wat voor sfeer, grappig, serieus?

Misschien muziek van Sasha/Ian Pooley

Sasha - Mr Tiddles is waarschijnlijk wel een mooi nummer ervoor
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (5-12-2005 16:06:00)
inderdaad, same here, ik merk evengoed een verschil van 1/2 Db
Topic: Even je muziekkennis testen (1-12-2005 10:30:00)
Crowded House had ik volgens mij nog niet gehoord
Topic: naald maakt "kruimels" (27-11-2005 16:04:00)
Dan is het waarschijnlijk viezigheid, zijn het oude platen/2e hands?
Topic: naald maakt "kruimels" (27-11-2005 16:02:00)

DJ Delay schreef:

Dan heb je denk ik toch ergens iets verkeerd ingesteld, of je gaat gewoon verkeerd om met je TT's, en ik denk dat laatste!

Heb je de handleiding voor perfect afstellen van de naald volgens Aboutdj (van Reind) gedaan?

Probeer het ook eens met een andere naald, een nieuwe, en met een nieuwe plaat vinyl.
het valt me op dat je vreselijk vaak post, maar zoals nu zeg je niks nieuws.

Het antwoord wordt in dit geval duidelijk door reind gegeven, ik heb persoonlijk hetzelfde gehad. En als er zwarte kruimels afkomen, is volgens mij zeer moeilijk om dat door verkeerd instellen te veroorzaken.
Topic: Stroef? (26-11-2005 19:10:00)

DJ Delay schreef:

Echt helemaal flexibel alle kanten op kan buigen en vouwen, en hij dikker is dan een normaal matje (bijna halve centimeter, ongeveer), dan is het waarschijnlijk neophreen.
Ecler matten buigen ook alle kanten op... en ik heb hier nog wel een aantal liggen die soepel zijn. maar dat zijn geen neopreen matten
Topic: Gisteren: helse tocht! (26-11-2005 14:37:00)
Ik liep nachtdienst, maar het ging behoorlijk tekeer windkracht 12 (!) op mijn werk was ook aardige stormschade, alleen is de sneeuw gelukkig in het nooorden uitgebleven.
Topic: Cd's kopieren (25-11-2005 17:08:00)
Ik gebruik altijd verbatim, zijn goede CDR's; maken vaak gebruik van Taiyo Yuden dus dat zit wel snor.