Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hemske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 20 van 20)

Topic: Wat kosten jullie nou? (6-1-2012 08:48:00)
Ik heb net iets meer duidelijkheid gekregen.
2 keer van 15 tot 2, dat zijn dus 11 uurtjes x 2 = 22.
De andere 2 avonden van 6 van tot 1 = 7 uurtjes x 2 = 14 uur.
Dit zou samen 36 uur zijn, waar ik minimaal 20/25 euro per uur verdien.
Dus die 400 euro lijkt mij echt van de gekken..
Topic: Wat kosten jullie nou? (5-1-2012 22:30:00)
Ze hebben geen duidelijke prijs gegeven, maar rond de 400 euro.
Gaat om 4 avonden en 2 middagen.
Topic: Wat kosten jullie nou? (5-1-2012 22:01:00)
Nou ik ben Peer. Zit in het 6e van gymnasium.
Heb een aantal vaste zaaltjes waar ik geregeld kom.
Heb voor de rest ook paar festivalletjes gehad (eigenlijk house DJ).
Heb op de desbetreffende locatie vorig alleen de zaterdag gedaan.
Nu was er de vraag voor alle 4, omdat het goed beviel.

Valt niet mee om alle informatie kort samen te vatten..
Topic: Wat kosten jullie nou? (5-1-2012 20:35:00)
Ik ben benaderd voor 4 dagen te draaien met carnaval.
Het gaat om 4 avonden en 2 middagen.
Het is zonder apparatuur, maar ik weet niet goed wat ik moet vragen.
Ik ben zelf 17 jaar en heb redelijk wat ervaring en draai met redelijke regelmaat voor dat bedrijf.
Alleen het aanbod wat ik kreeg vond ik aan de lage kant..
Wat is ongeveer redelijk?
Topic: vermogen berekenen geluids installatie voor aggregraat (2-1-2012 17:55:00)
Wat dacht je ervan om gewoon eens te kijken wat al die apparaten van je aan stroom vragen, misschien dat je daar dan zelf al iets nuttigs over kan zeggen wat je nodig hebt wink ;)
En ik wil niet flauw doen, maar is dit niet wat veel op een carnavalswagen of wat voor moeten we ons voorstellen. Ik heb nog niet veel wagens gezien die zn grote EV RX set erop hebben liggen.
Topic: Wat kosten jullie nou? (31-12-2011 14:23:00)
100 euro eindejaarsbonus wink ;)
Nee, ik vind het ook nergens over gaan.
DJ stoke zou het zelf nog op moeten bouwen en weer terug klaarzetten, dus dan is dat toch allemaal zo gebeurd..
Topic: Specificaties pc voor traktor pro (29-12-2011 19:01:00)
Deze vraag lijkt mij wel heel makkelijk te beantwoorden met de site van Native Instruments.

Als je je Traktor Pro gewoon legaal gekocht hebt, dan kun je die op meerdere computers gebruiken.
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (23-12-2011 22:45:00)
Fijne Kerstdagen en een Muzikaal 2012 wink ;)
Topic: Numark cdn35 prob (23-12-2011 18:16:00)
Dat is zonde.. Die functie hadden we vanmiddag ook gevonden..
Toch bedankt ;)
(ik ben de collega van ward)
Topic: carnavalsmuziek 2012 (21-12-2011 20:52:00)

Max schreef:

Klopt inderdaad! Heb hem afgelopen weekend getest en werkt als een trein!
Waar heb je hem vandaan dan?