Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Knorrepot
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Knorrepot (Pagina: 20 van 20)
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (18-6-2012 22:58:00)
Waar sta je volgend weekendmet de tw set? Ben wel benieuwd!Ik ben volgend weekend veel in Lichtenvoorde te vinden, meerdere cafeklussen, 30 april sta ik op plein bij van Ooyen met een 2tal bands (the Jacks) en afsluitend Djeroen! Daar zal de Tw top zeker ingezet worden. Oke, leuk! Als ik er optijd weer ben uit duitsland kom ik wel even langs, even luisteren hoe die TW set klinkt :)
Toch maar even een reactie Jorrit, als je zondag middag de MT2 set bij ons hebt gehoord in Vragender, heb je de set bij Overkamp in het hutje ook wel gehoord. Setje van DB audiotechnik. Is van die jongen uit Vragender zelf, light en sound service dacht ik.
Is zoiets niet wat voor jou??
Ik hoorde het vanavond weer en moest eigenlijk direct aan jou denken! :p
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (8-6-2012 18:33:00)Is zoiets niet wat voor jou??
Ik hoorde het vanavond weer en moest eigenlijk direct aan jou denken! :p
Kan soms ook noodzakelijk zijn i.v.m. inslag in de processor!
Topic: CUBO 15 (22-5-2012 18:23:00)
Er bestaat wel degelijk vocht werend mdf. Echter is dit groen van kleur.
Topic: cardioide opstelling mainifold subs (15-5-2012 15:53:00)Hoihoi,
Ik had laatst met een forumlid een gesprek over cardioide opstellingen van subs. Hij stackt bijv. 3 enkel 18" basjes op elkaar waarvan de middelste omgedraaid word in tegenfase word gezet, en in delta terug gezet zodat visueel de drivers weer boven elkaar staan. Opzich best logisch met BR subjes. Dat snap ik nog.
Maar nu, hoe werkt dit met dubbel 18" mainifold subs? Werkt dit het zelfde?
Topic: Presonus StudioLive 24.4.2 opname (9-5-2012 13:47:00)Ik had laatst met een forumlid een gesprek over cardioide opstellingen van subs. Hij stackt bijv. 3 enkel 18" basjes op elkaar waarvan de middelste omgedraaid word in tegenfase word gezet, en in delta terug gezet zodat visueel de drivers weer boven elkaar staan. Opzich best logisch met BR subjes. Dat snap ik nog.
Maar nu, hoe werkt dit met dubbel 18" mainifold subs? Werkt dit het zelfde?
Bedankt voor de uitleg! Ik ga de softwere even downloaden en eens proberen, erg simpel allemaal dus!
Topic: Presonus StudioLive 24.4.2 opname (9-5-2012 09:35:00)
Mijn doel is eigenlijk als ik ergens sta, en het gewenst is dingen kan opnemen, of dat ik een show opneem (meer sporen) en er later thuis nog eens mee kan spelen en oefenen
Topic: Presonus StudioLive 24.4.2 opname (8-5-2012 21:05:00)
Hoihoi,
Ik ben hier aan het stoeien met de softwere van de Presonus 24.4.2 tafel. De visual studio live softwere heb ik draaien, maar.. met welke softwere kan ik, tijdens het optreden mijn 24 sporen ook opnemen, zodat ik deze op een later tijdstip weer kan afsprelen en met de tafel de droge mix kan afmixen?
Heeft iemand daar ervaring mee?
Alvast bedankt!
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (22-4-2012 17:37:00)Ik ben hier aan het stoeien met de softwere van de Presonus 24.4.2 tafel. De visual studio live softwere heb ik draaien, maar.. met welke softwere kan ik, tijdens het optreden mijn 24 sporen ook opnemen, zodat ik deze op een later tijdstip weer kan afsprelen en met de tafel de droge mix kan afmixen?
Heeft iemand daar ervaring mee?
Alvast bedankt!
Netjes ;)
Topic: Slide Complete, iemand ervaring hiermee? (21-4-2012 21:26:00)Hier wel ervaring met deze klemmen, ik meende ook van admiraal.
Vrij makkelijke dingen! Zitten bij ons aan slide-bars om Selecon spots op te klikken.
Ook zitten ze onder wat MH's en zelfbouw t-barren met ledlampen om er des gewenst een vloerstatiefje aan te klikken of truss haken. Werkt zeer prettig!
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (21-4-2012 20:39:00)Vrij makkelijke dingen! Zitten bij ons aan slide-bars om Selecon spots op te klikken.
Ook zitten ze onder wat MH's en zelfbouw t-barren met ledlampen om er des gewenst een vloerstatiefje aan te klikken of truss haken. Werkt zeer prettig!
Watt-Xtra schreef:
knorrepot schreef:
hey JorritWaar sta je volgend weekendmet de tw set? Ben wel benieuwd!