Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van John

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 71 bijdrage(n) van John (Pagina: 2 van 8)

Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (25-4-2006 21:58:00)
Rustig mannen, geen ruzie maken. shocked 8O
Het is maar een vraagje, hoor.
Klopt die 190 hz nu, of niet??
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (25-4-2006 18:01:00)
Dankje, weer iets slimmer happy :)
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (25-4-2006 14:43:00)
Nou we het toch over het crossen hebben.
Ik ben nog steeds de wel bekende leek, ik doe aktief filteren en heb het laag op 190hz staan is dit goed of moet ik hoger gaan??
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (14-2-2006 19:20:00)
Ik dank u mijnheer dewazige, kan ik morgen ff 2 roosters laten knippen.
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (13-2-2006 08:57:00)
Ik heb eigenlijk nog een vraagje over het rooster, welke maas grote moet of mag die hebben??
Is daar een regel voor?
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (3-2-2006 13:03:00)
Ik heb nog even nagedacht over die schuimtape, je bedoeld compriband, wat ook op rolluikbakken wordt geplakt en bij het plaatsen van kunstofkozijnen.
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (3-2-2006 13:00:00)
Wat bedoel je met schuimtape?
Ik heb een setje spaekers gekocht van Rob, daar zitten idd ook schroeven in.
Zeer doeltreffend, maar ik wil het eens proberen zonder schroeven, maar als het dan rammeld is het ook Shit.
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (3-2-2006 08:11:00)
Ben benieuwd naar de foto's, maar hoe bevestig je het rooster eigenlijk.
Want het moet ook weer een keer vanaf kunnen, als er een probleempje is.
Ik dacht zelf, door aan de binnenzijkant een latje te zetten en daar het rooster tegen op.
Maar dan???
Klitteband, dubbelzijdige tape??
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (29-1-2006 19:40:00)
Hoe zit het nu eigenlijk, we hebben nu al 3 verschillende kasten varieërend van 100 tot 240 liter! wink ;)
Maar dat geldt op dit moment niet meer voor mij, mijn kasten zijn 240 liter met 3 reflexpijpen van 1020 bij 985 mm. razz :p

Maar mijn eigenlijke vraag is:
Hoe maak ik zo netjes mogelijk de grill in de kast wil ook alleen maar grill en afwerken met flightcase profiel??
Heb gezocht naar foto's, maar meestal zijn de sites verlopen.
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (18-3-2005 19:48:00)
TNX, het is mee helemaal duidelijk.

John