Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sonic boom
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 2 van 20)
Topic: Muziek voor Engelse Wals (7-6-2008 16:01:00)Volgens mij vraagt de leraar gewoon om een mix gemaakt met audicity, dus andere programma's adviseren heeft geen nut, denk ik zo.
@Lisette: Verder is het inderdaad huiswerk, ik neem aan dat je uitleg hebt gehad over werken met audicity dus succes
Topic: Virtual DJ: problemen met automix (haperen) (24-5-2008 14:32:00)
Tom Jones - "Lady lay down beside me"
To Jones doet het altijd wel goed.
Topic: Virtual DJ: problemen met automix (haperen) (27-5-2008 19:51:00)To Jones doet het altijd wel goed.
Voor het forum bij virtual dj zul je even geduld moeten hebben op reactie, het zijn vrijwilligers dus de mods hebben niet altijd meteen tijd, lezen vaak wat later, dus gewoon af en toe even kijken wanneer je reactie krijgt.
Weet je trouwens zeker dat je op het dutch forum gedeelte zit? ik zie je vraag nergens staan namelijk.
Topic: Opdracht school mixen/remixen (25-5-2008 18:20:00)Weet je trouwens zeker dat je op het dutch forum gedeelte zit? ik zie je vraag nergens staan namelijk.
djspiky schreef:
Dan kun je inderdaad beter BPM studio of een dergelijk programma gebruiken. Met audacity ben je 4x zo lang bezig om een goede mix te maken. BPM studio is wel betaald. Met de trial versie kun je 30 minuten mee werken als ik me niet vergis.@Lisette: Verder is het inderdaad huiswerk, ik neem aan dat je uitleg hebt gehad over werken met audicity dus succes
Stel je vraag hier even, die kunnen je de oplossing geven.
Zit er toevallig een demo versie van Vdj bij?
Topic: Inhoud van een flyer. (12-5-2008 19:06:00)Zit er toevallig een demo versie van Vdj bij?
En gelukkig ben jij de moderator die daar over gaat
@ davidkamphuis: Er lopen een hoop onderwerpen waarin visitekaartjes als voorbeeld zijn geshowed, naast de logo's van bedrijfjes/ bedrijven, even een deepsearch op visitekaartjes hier op het forum doet wonderen. En verder je eigen creativiteit er op los laten. Zoals al vaker gezegd, als je denkt dit niet echt in je te hebben kun je voor relatief kleine bedragen ook iets laten ontwerpen, ben je meteen orrigineel.
Topic: Inhoud van een flyer. (12-5-2008 15:49:00)
@ davidkamphuis: Er lopen een hoop onderwerpen waarin visitekaartjes als voorbeeld zijn geshowed, naast de logo's van bedrijfjes/ bedrijven, even een deepsearch op visitekaartjes hier op het forum doet wonderen. En verder je eigen creativiteit er op los laten. Zoals al vaker gezegd, als je denkt dit niet echt in je te hebben kun je voor relatief kleine bedragen ook iets laten ontwerpen, ben je meteen orrigineel.
Ook nog nooit gebeld of mails gehad van geselecteerde bedrijven, je moet wel even opletten dat je in profielen e.d. niet aanvinkt dat je dat wilt. En bij de door hun verstuurde enquetes. Als ze wel je gegevens doorsturen aan de "geselecteerde" bedrijven en je krijg daar bericht (lees hier "last") van, kun je dit gewoon aanhangig maken bij Vistaprint, is in strijd met de privacywetten in Nederland. Gewoon even goed opletten wat je wel en niet aanvinkt overal, maar dat is bij alles wat je op internet doet.
Ik krijg in ieder geval alleen hun eigen reclame, en dat is af en toe best handig met de in de aanbieding veel goedkopere spullen. En verder is de prullenbak geduldig.
Spam krijg je over het algemeen door aanmeldingen op fora, als je een website hebt en je gebruikt je info@ account en als je een emailadres ergens op het web post. Dan ben je pas echt de sjaak. (Of de Gerrit
)
Als je al die troep wel krijgt of zelfs word gebeld, denk ik toch dat je zelf iets fout hebt gedaan, i.i.g.
Topic: Inhoud van een flyer. (11-5-2008 21:21:00)Ik krijg in ieder geval alleen hun eigen reclame, en dat is af en toe best handig met de in de aanbieding veel goedkopere spullen. En verder is de prullenbak geduldig.
Spam krijg je over het algemeen door aanmeldingen op fora, als je een website hebt en je gebruikt je info@ account en als je een emailadres ergens op het web post. Dan ben je pas echt de sjaak. (Of de Gerrit
)Als je al die troep wel krijgt of zelfs word gebeld, denk ik toch dat je zelf iets fout hebt gedaan, i.i.g.
Bij Vistaprint.
Topic: Inhoud van een flyer. (11-5-2008 19:41:00)Je kunt daar ook een eigen ontwerp uploaden, dus effe creatief doen en uploaden, tekst er bij en drukken maar.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (19-4-2008 13:13:00)Auto's halen ze vooral in duitsland, ik ken er wel een paar die hier komen werken en dan naar huis gaan met de duurste dj-equipment.
Topic: Boekje Met Informatie (17-4-2008 23:21:00)Als je een maat hebt die DJ is, ook veel kijken, dat werkt ook om skills onder de knie te krijgen.