Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djtee

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 14 bijdrage(n) van Djtee (Pagina: 2 van 2)

Topic: eminence omega pro 18 aansturen. (15-7-2009 15:42:00)
Ik heb de speakers ook los geprobeerd dus zonder kast. Dan nog blijft de klap.

Als kast heb ik een bassreflex 18" van speakerstore gebouwd.

www.speakerstore.nl/constructions/6

Mvg,
Tom
Topic: eminence omega pro 18 aansturen. (15-7-2009 13:36:00)
Hallo,

Ik heb 2 eminence omega pro 18 a. Telkens als het vermogen van de versterker wordt verhoogt begint deze een soort van extra klap te geven. Het klinkt net of er een plank in de kast los zit. Terwijl de kast 100% vast zit. Kan het zijn dat de speaker kapot is. Of moet deze anders worden aangstuurd. De speakers worden aangstuurd met een crown xls 602 en een behringer super xover. Deze crosst op 2 khz.

Mvg,
Tom
Topic: DAP RS-215 (25-6-2008 13:32:00)
Dat snap ik ook wel. maar daarom deze vraag. Als iemand ervaring ermee heeft zouw dat fijn zijn. Maar ik de zoekmachiene vindt ik nauwelijks een onderwerp dat er op lijkt. Maar mijn excuses als ik iets over het hoofd heb gezien.

Mvg,
Tom
Topic: DAP RS-215 (25-6-2008 13:15:00)
Hallo allemaal,

De speakers van mijn DAP RS-215 zijn kapot. ik wil deze graag vervangen. Welke speakers zijn een goede vervanger.
het mag zoeen 300 euro per kast zijn, en dan alleen voor de 2 speakers. een tweeter heb ik al.

mvg, tom