Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van ArieG

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 13 bijdrage(n) van ArieG (Pagina: 2 van 2)

Topic: Cyclone, Tornado, FireStorm ???? (20-6-2003 09:15:00)
Mooie f**db*ck van iedereen maar ik heb maar 2 scans nodig. Uitbreiden hoeft niet.
Dus... waar doe ik nou het beste aan? wat zijn de verschillen.
Hoe is die Tornado scan ???
Topic: Cyclone, Tornado, FireStorm ???? (19-6-2003 15:21:00)
De Twister en FireStorm zijn NIET hetzelfde.
De twister heeft maar 1 wiel (Gobo/color) en een 150W lamp.
Topic: Cyclone, Tornado, FireStorm ???? (19-6-2003 15:12:00)
Hallo allemaal,

Als nieuweling in de Scannerwereld heb ik wel eerst effe door de lijst heen gescrolled maar kon geen volledig antwoord krijgen op mijn vraag.
Dus bij deze.
Ik heb nu twee ShowTec Twister scans maar die gaan de deur uit en vervangen worden door wat grotere jongens.
Echter..... welke??
Het budget ligt maximaal op 300 Euo per scan.
Nu zie ik op New-Line de FireStorm staan, ook nog de Cyclone en kan ik ook voor 300 Eurootjes aan nieuwe Tornado's komen, alledrie van ShowTec.
Welke is aan te raden en wat zijn nou de essentiele verschillen behalve het aantal kleuren ??
Heeft het met de grootte te maken van de Gobo's ofzo ??

Help me please.....
Alvast bedankt.