Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ahrik

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 13 bijdrage(n) van Ahrik (Pagina: 2 van 2)

Topic: gemini xl-200 (21-3-2002 09:57:00)
Grootste probleem met Omnitronic (in Nederland) is het netwerk.
ok.. en wat betekend dat?

----
wat houd een OEM merk in?
---
wij zijn jullie ervaring met:
Omnitronic DD-2250
TTD-2500
Topic: gemini xl-200 (20-3-2002 10:30:00)
En dezen dan?

Omnitronic DD-2250
ADJ TTD-2500
Topic: gemini xl-200 (17-3-2002 11:32:00)
Zelf vind ik de XL-500 de goedkoopste bruikbare draaitafel.
Wat zijn de ervaringe met de Xl-300 ??

die leek mij wel wat om mee te beginen happy :)